![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Dec 2012
Miasto: Warszawa
Posty: 227
Motocykl: NAT
![]() Online: 4 tygodni 1 dzień 5 godz 42 min 8 s
|
![]()
Wrzucał ktoś ? Dozowalność hebli jest jak w chińskim skuterze.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: Apr 2017
Miasto: Marynino
Posty: 536
Motocykl: NAT`18
Przebieg: rośnie
![]() Online: 3 tygodni 5 dni 7 godz 17 min 14 s
|
![]()
Na pewno?
Może masz podróbę 😁 Wysłane z mojego CLT-L29 przy użyciu Tapatalka
__________________
lepiej patrzeć na to, czego nie można puknąć, niż puknąć to, na co nie można patrzeć... |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
![]() Zarejestrowany: Dec 2012
Miasto: Warszawa
Posty: 227
Motocykl: NAT
![]() Online: 4 tygodni 1 dzień 5 godz 42 min 8 s
|
![]()
Pierwsza rzecz, która wydała mi się kupą po przesiadce z Kata. Nie myl siły hamowania z dozowalnością. To dwie różne rzeczy.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24
![]() |
![]()
Ja po pierwszej jeździe DR zmieniłem oplot na stalowy. Brak jakichkolwiek zmian. Olek, u mnie dozowalność w Afryce jest OK. Próbowałeś na innej? Może coś jest nie tak w Twoim egzemplarzu lub przyzwyczajenie z Dzika zostało?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
![]() Zarejestrowany: May 2009
Miasto: Nowy Sącz
Posty: 5,962
Motocykl: crf1000a
Przebieg: 2
![]() Online: 10 miesiące 3 tygodni 1 dzień 14 godz 25 min 30 s
|
![]()
Hamulce w KTM nie umywają się do tych z NAT również pod względem dozowalności. Jeździłem na 5 różnych KTM 2x950 i 3x990 w tym na świerzej 990r z nalotem 17tyś i jej heble są dużo gorzej dozowalne niż w każdej NAT na jakiej jeździłem, a latałem na 3 różnych.
Coś z twoją musi być nie tak.
__________________
Z początku porwał mię śmiech pusty, a potem litość i trwoga. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
![]() Zarejestrowany: Dec 2012
Miasto: Warszawa
Posty: 227
Motocykl: NAT
![]() Online: 4 tygodni 1 dzień 5 godz 42 min 8 s
|
![]()
jak dla mnie dozowalność jest słaba w Afrze. Jeździłem Katem i Afrą na zmianę i łapał mnie wkurw na dozowalność w nowym motku. Skuteczność natomiast w NAT jest faktycznie super.
Może ktoś już zamącił stalowy oplot? Z drugiej strony to wstyd, że wypuścili moto za tyle kasy bez stalowego oplotu. To już jest norma w tej klasie. A może faktycznie dosiąde innej... |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
![]() |
![]()
Dosiądź innej, u mnie w ATASie zarówno dozowalność jak i siła hamowania na duży plus. I mówię o warunkach ekstremalnych przy prawie pełnym załadunku oraz temp 35 plus. Pzdr
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
![]() Zarejestrowany: May 2009
Miasto: Nowy Sącz
Posty: 5,962
Motocykl: crf1000a
Przebieg: 2
![]() Online: 10 miesiące 3 tygodni 1 dzień 14 godz 25 min 30 s
|
![]()
Ogólnie stalowy oplot do nat będzie trochę kosztował, a nie jestem przekonany żeby zmienił diametralnie wyczucie hamulca, stalowy oplot pomaga przy przegrzewaniu się halulców, jeśli nie gotujesz płynu to nie odczujesz różnicy.
__________________
Z początku porwał mię śmiech pusty, a potem litość i trwoga. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
![]() Zarejestrowany: Jul 2009
Miasto: Szczecin
Posty: 3,000
Motocykl: CRF1100
![]() Online: 1 miesiąc 1 tydzień 4 dni 12 godz 27 min 36 s
|
![]()
u mnie pojawia się problem w jeździe cięższym offem.. co jakiś czas czuć twardą klamkę..
myślę o oplocie też.. ![]()
__________________
Super Lekkie Enduro (950 SE), do tego ROGAL i już jest fajnie.. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
![]() Zarejestrowany: Dec 2012
Miasto: Warszawa
Posty: 227
Motocykl: NAT
![]() Online: 4 tygodni 1 dzień 5 godz 42 min 8 s
|
![]()
W Warszawie był zajebisty zakład robiący stalowe oploty, gdzieś na Pradze południe. Ceny były małe a jakość lepsza niż w Helu. Złapię kontakt to się dowiem.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
stalowy oplot - RD03 | SewO | Hamulce, kola, opony | 41 | 10.05.2018 06:48 |
Przewody hamulcowe oplot-zmiana | calgon | Hamulce, kola, opony | 60 | 29.08.2017 00:43 |
Stalowy oplot | kraft90 | Hamulce, kola, opony | 1 | 27.03.2014 14:01 |