![]() |
![]()
|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#1 |
![]() |
![]()
Afryka 750 ma na alternatorze wyjście 360W.
Teraz mam dylemat. 1) Model regulatora RN-07 jest dla mocy powyżej 350W czyli ok, ale gabarytowo pasuje słabo do czwórki. 2) Model RN-05 pasuje ładnie do czwórki, ale chyba jest poniżej 350W (skoro jest RN-07). 3) jest jeszcze taki Tourmax - https://allegro.pl/regulator-napieci...582189292.html to już w ogóle P&P, 4) jest jeszcze DZE, ale kiedyś sparzyłem się na tej firmie. Pytanie do kogoś kto lata na RN-05 dłuższy czas... jest OK? Napięcie ładowania ciągle OK? Bo na razie w kolejności chęci zakupu u mnie są: 3, 1, 2.
__________________
Kiedy jest najciemniej, wtedy błyska znów nadzieja. Tolkien. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() |
![]()
wszystko zalezy od obciazen. jezeli pozostawisz serie + jakies USB spokojnie da rade. jak dolozysz inne odbiorniki to daj RN-7. jest dobrej jakosci i masz realna gwarancje - mnie np Larsson odmowil uznania gwarancji na zepsuty regler ktory przyslali bo jak tlumaczyli: to czesc elejtroniczna i sie nie nalezy. cyrk
![]()
__________________
buziaki ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
880220111
![]() Zarejestrowany: Feb 2011
Miasto: Malawa k/Rzeszowa
Posty: 1,049
Motocykl: XR 250R,XR 650R
![]() Online: 3 tygodni 16 godz 39 min 35 s
|
![]()
Do AT zawsze zakładałem RN07 a do mniejszych pojemności RN05,co do gwarancji to zawsze człek wymieni w razie w..
Reszta firm wypina dupę na gwarancję części elektronicznych zasłaniając się niefachowym montażem lub niewłaściwą obsługą. Co do tego pana nie można mieć zastrzeżeń i można śmiało polecić,dla mnie tylko niezrozumiałe jest to że nie ma ich na półce tylko zasze trzeba czekać bo robi na bieżąco.. wyjścia nie mam muszę po 2 szt zamówić na stan.
__________________
Honda XR-oholik ![]() https://www.facebook.com/Team-XR-Pol...4380265706363/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
![]() |
![]()
Slawek na codzien pracuje jako inzynier w ktorejs z lotniczych firm powstalej na miejscu dawnego WSK Rzeszow i pewnie jak wiekszosc z nas jest mocno zapracowanym gosciem. Mnie Jego produkty nigdy nie zawiodly - maja tylko jedna wade o ktorej Slawek wspomina - nie zawsze radza sobie z silnikami bardzo wysoko obrotowymi - co w przypadku AT nie ma znaczenia.
__________________
buziaki ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24
![]() |
![]()
Poszukuję rezerwy do DR. Który brać? Czy może lepiej używkę ori?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
![]() Zarejestrowany: Oct 2013
Miasto: Międzyrzec Podlaski
Posty: 172
Motocykl: RD04
![]() Online: 1 miesiąc 1 tydzień 3 dni 14 godz 10 min 44 s
|
![]()
Emek raczej zbędna rezerwa, DR-a ma bardzo rzadkie problemy z regulatorem, nie to co Afra.
Ciekawe ile taki chinol warty, śmieszne pieniądze: https://pl.aliexpress.com/item/Motoc...889265786.html |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
![]() |
![]()
rn-5
afra nie ma problemow z regulatorem - ma problem z kultura techniczna uzytkownikow ktorzy niszcza instalacje kaleczac ja i przeciazajac. widzialem afry po 200 tys km z instalacja w pieknym oryginalnym stanie i ori reglerem. mniej odbiornikow i madrze podlaczac. dla mnie taki chinol jest bezwartosciowy - jakosc komponentow plus montaz wrozy klopoty. wez tani chinski przewod i zobacz jak zlej jakosci ma tworzywo na izolacji. itd. itp. kiedys rozmawialem ze Slawkiem od RN i opowiadal mi ile czasu i ile prob zeby dobrac elementy i przewody wlasnie ktore wytrzymaja warunki atmosferyczne i wysoka temperature wiazki.
__________________
buziaki ![]() Ostatnio edytowane przez szynszyll : 11.10.2018 o 15:53 |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Stary (P)iernik
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Świeradów Zdrój
Posty: 3,759
Motocykl: XR400 , XR650L XL600V
![]() Online: 4 miesiące 2 tygodni 6 dni 9 godz 39 min 10 s
|
![]()
Linka sprzęgła i łożyska na koła - przynajmniej tylne
W xr to samo + cdi
__________________
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24
![]() |
![]()
Linka jest, łożyska zmienię na nowe w weekend
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Stary (P)iernik
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Świeradów Zdrój
Posty: 3,759
Motocykl: XR400 , XR650L XL600V
![]() Online: 4 miesiące 2 tygodni 6 dni 9 godz 39 min 10 s
|
![]()
Przy okazji sprawdź i przesmaruj na główce ramy
W tym roku wymienialem w dwóch moto i nie ze względu na zużycie a korozję - brak smaru. Honda oszczedzala
__________________
Ostatnio edytowane przez wojtekk : 11.10.2018 o 16:50 Powód: Przesmaroj -> przesmaruj |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Który tam był i Włocha spotkał? | graphia | Kwestie różne, ale podróżne. | 3 | 22.03.2009 11:21 |