![]() |
#821 |
Gość
Posty: n/a
Online: 0
|
![]()
Panowie, po co znowu ta gównoburza?
Jedni lubią Hondę inni BMW, a jeszcze inni KTM. Po cholerę sobie dogryzać.. Jak dzieci... |
![]() |
![]() |
#822 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,568
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 8 godz 22 min 3 s
|
![]()
piszcie na temat.... co ma do tego BMW... a jeżeli już to który model
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#823 | |
![]() |
![]() Cytat:
Jeśli miałeś problem z wolnymi obrotami to ja bym zaczął od wyczyszczenia przepustnicy. Póżniej poczytał co to zawór IAC, minimum air flow itp. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#824 | |
![]() Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,568
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 8 godz 22 min 3 s
|
![]() Cytat:
nie miałem problemu z wolnymi obrotami, rozmawiamy teoretycznie o synchronizacji co ma do tego IAC ? czy inne ładnie brzmiące z ang. parametry, na szczęście samym myśleniem jeszcze nikt niczego nie popsuł ![]() rozważamy tutaj teoretycznie i nikogo nie namawiam do kręcenia czymkolwiek we własnym zakresie. (...) Regulator wolnych obrotów czyli IACV ma 4 piny, sprawdzenia rezystancji dokonuje się poprzez pomiar dwóch par o takich samych parametrach rezystancji więc możliwe, że regulacja wolnych obrotów jest niezależna dla obu cylindrów... jeżeli tak jest to mamy już odpowiedź jak może następować autoregulacja ![]() aby być pewnym przydałby się zawór IACV do oględzin. Ostatnio edytowane przez mdxmd : 11.02.2019 o 15:03 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#825 | |
![]() |
![]() Cytat:
![]() Nie doktoryzowałem się w temacie budowy przepustnicy z naszych motorków i powiem szczerze że nawet nie zwróciłem uwagi na te śrubki. Nie wiem co masz na mysli przez "by-pass zwykły" ale to jest własnie IAC(idle air control). To jest zawór sterowany przez komputer. Uwaga: nie występuje w modelach z 'ride-by-wire'. Temat ogólnie rzeka i na kolejny wątek. PS. Widzę,że edytowałeś wątek i wstawiłeś informację o IAC. Tak, właśnie o to mi chodziło. Ten zaworek na ogromny wpływ na pracę silnika na biegu jałowym. Po oczysczeniu przepustnicy to byłaby kolejna rzecz do sprawdzenia przy podobnych problemach. Ostatnio edytowane przez sebastian_j : 11.02.2019 o 15:11 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#826 | |
![]() Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,568
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 8 godz 22 min 3 s
|
![]() Cytat:
szarpanie o którym pisałem było efektem przepalenia się obu długich centralnych fajek i przy okazji wymiany i doby rozbierania i składania motocykla z reg. luzu zaworowego ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#827 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Sexu i biznesu
Posty: 1,562
Motocykl: CRF1000, R80G/S PD, DR650SE
![]() Online: 2 tygodni 5 dni 3 godz 3 min 52 s
|
![]()
A to nie miał być wątek do narzekania i psioczenia na NAT?
Ja raz na rok sprawdzam szprychy lub na wyjeździe co drugi dzień ale nie miałem nigdy luźnych.
__________________
__ Golodupiec bez Afryki |
![]() |
![]() |
![]() |
#828 | |
![]() Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,568
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 8 godz 22 min 3 s
|
![]() Cytat:
co by nie pisać to zwróćcie uwagę, że nie ma w ogłoszeniach silników na części czyli takich, w których coś się rozleciało... ![]() Ostatnio edytowane przez mdxmd : 12.02.2019 o 07:19 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#829 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Sexu i biznesu
Posty: 1,562
Motocykl: CRF1000, R80G/S PD, DR650SE
![]() Online: 2 tygodni 5 dni 3 godz 3 min 52 s
|
![]()
Moja NAT mnie vcoorvia bo ta nowa lepsza jest.
__________________
__ Golodupiec bez Afryki |
![]() |
![]() |
![]() |
#830 |
![]() Zarejestrowany: Jul 2009
Miasto: Szczecin
Posty: 3,000
Motocykl: CRF1100
![]() Online: 1 miesiąc 1 tydzień 4 dni 12 godz 27 min 36 s
|
![]()
__________________
Super Lekkie Enduro (950 SE), do tego ROGAL i już jest fajnie.. ![]() |
![]() |
![]() |