|
|
|
|
#1 |
![]() Zarejestrowany: Oct 2018
Miasto: Zabrze
Posty: 1,123
Motocykl: ATAS 2019
Przebieg: 11000
Online: 3 tygodni 1 dzień 14 godz 24 min 33 s
|
Nie mam jeszcze AT, wiec sie wypowiem
Jako ze uczenie maszynowe to tak jakby moja branza ![]() Pytanie czy "uczenie sie" stylu jazdy kierownika byloby wogole potrzebne ? Jesli jest jak mdxmd pisze, to mozna to poprawic samym softem, albo zmieniajac na stale ustawienia trybu D, albo w wersji LUX dodac mozliwosc wprowadzenia przez kierownika predkosci obrotowej ponizej/powyzej ktorej moto powinno redukowac, wrzucac wyzszy bieg. Caly hardware juz jest - wyswietlacz, przyciski, sterownik, wiec to kwestia jedynie softu. Czy Honda to zrobi ? Mysle ze nie sądze ![]() Co do prawdziwego "uczenia sie" skrzyni - jak najbardziej jest to do zrobienia, ale nie w tym konfigu. Przypuszczam ze sterownik zawiera prosty procek/mikrokontroler, bo wiecej do zalozonych zadan nie potrzeba (a skoro mozna zrobic dobrze i tanio...). Uczenie maszynowe moze brac pod uwage predkosc, nachylenie, obroty, co tylko chcecie i jakie tylko sa czujniki. Z fabryki wyjdzie z defaultowymi nastawami I nauczy sie "swojej roboty" doskonale pod danego kierownika, i bedzie sie "modyfikowac" na biezaco. Ba... mozna zrobic zeby uczylo sie "osobno" do kazdego trybu, D, S1, S2. Tak zeby kierownik mogl rozrozniac jak to ma dzialac w zaleznosci od tego czy dzis jedzie spokojnie czy popierdala bo poklocil sie z zona. Tu nie ma problemu. Problemem jest hardware, bo tego nie da sie zrobic na malym mikrokontrolerze, tu juz musi byc porzadniejszy procek. Warty moze z kilkanascie dolców, to juz wystarczy przy takiej ilosci sygnalow, ale do tego algorytm uczacy ktory trzeba stworzyc... wiec nie w tej wersji - jestem tego pewien Ale w przyszlosci na pewno, Honda przed tym nie ucieknie.
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Moderator
![]() Zarejestrowany: Dec 2008
Miasto: Niemcownia
Posty: 3,384
Motocykl: CRF 1000D/DCT
Przebieg: 48k+
Online: 4 miesiące 4 tygodni 1 dzień 4 godz 21 min 34 s
|
Ta opcja mi się bardzo podoba! W ogóle powinien być extra przycisk z taką opcją 🤪
__________________
Wreszcie mam swój kawałek szczęścia w całym tym gównie dookoła
|
|
|
|
|
|
#3 |
![]() Zarejestrowany: Oct 2018
Miasto: Zabrze
Posty: 1,123
Motocykl: ATAS 2019
Przebieg: 11000
Online: 3 tygodni 1 dzień 14 godz 24 min 33 s
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,664
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 4 dni 2 godz 20 min 33 s
|
najlepszym podsumowaniem będzie stwierdzenie, że w obecnej wersji to użytkownik ma dostosować się do skrzyni a nie odwrotnie i tak należałoby reklamować towar zamiast robić ludziom papkę...
samo DCT jako rozwiązanie jest rewelacyjne jednak soft jest do poprawek a jak pan inżynier nie ma czasu albo chęci to niech sobie walnie sake zamiast łamać głowę i doda funkcję własnej parametryzacji i każdy będzie zadowolony i tak na pewno się stanie, obecnie tak się robi aby nie było wszystko doskonałe bo co zmusi klienta do zmiany motocykla? zwłaszcza tego,którego stać na zakup nowego... nawet jak obecny ma 2-3 lata Ostatnio edytowane przez mdxmd : 11.04.2019 o 12:28 |
|
|
|
![]() |
|
|
Podobne wątki
|
||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
| Białoruś - obalamy mity | Darek Palmowski | Kwestie różne, ale podróżne. | 13 | 16.12.2012 20:54 |