|
|
|
|
#1 |
![]() Zarejestrowany: Oct 2018
Miasto: Warszawa
Posty: 488
Motocykl: Yamaha Radian&WR250F
Online: 1 tydzień 4 dni 14 godz 24 min 49 s
|
Asia wiele nie napisze, bo nie umie jeździć
Ale zdecydowanie jest to motorek bardzo przyjazny - wręcz przyjacielski. Wcześniej pożyczałam Prince'ową XR 650(do której mam ogromną słabość <3 ), a szukając czegoś dla siebie przymierzałam się do małych pojemności, jakichś DR350 i innych podobnych sprzęcików, ale żaden mnie nie urzekł. CRF była pierwsza (oczywiście poza XR <3), do której poczułam sympatię. Może nie powala, ale jak się na nią wsiądzie, to jest strasznie sympatycznie. Sprawia wrażenie lżejszej, niż jest. Trochę jak na rowerze A jak ktoś umie jeździć, to pewnie i więcej energii da radę z niej wykrzesać. P.S. Ale moja WułeRka o niebo lepsza
|
|
|
|
|
|
#2 |
![]() Zarejestrowany: Jul 2017
Miasto: Ostrowiec Św.
Posty: 475
Motocykl: KTM 640, NAT
Online: 3 miesiące 5 dni 20 godz 52 min 54 s
|
Dwóch kolegów ma CRF250L i dokładnie jest jak piszesz. Siedzenie jest nisko, zawias lekko się ugnie i moto wydaje się dobre do manewrowania i lekkie. Ja mam KTMa 640 i wszyscy obstawiali, że będzie on z 10-15kg cięższy. Wjechaliśmy na wagę moim - wyszło 155kg. Wjechaliśmy hondą - 155kg
a odczucia są zupełnie inne.
|
|
|
|
![]() |
|
|
Podobne wątki
|
||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
| Zamiana hanbary Acerbis Rally II na oryg. białe osłony, ktoś chętny??? | Pirania | Wszystko dla Afryki | 4 | 21.07.2012 14:31 |