|
|
|
|
#1 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Sexu i biznesu
Posty: 1,562
Motocykl: CRF1000, R80G/S PD, DR650SE
Online: 2 tygodni 5 dni 3 godz 3 min 52 s
|
Teraz wszystko musi być tanie bo klient taki.
Jakość jakość a cena czyni cuda. Aż strach do sklepu pójść. W przed zakupem trzeba pracę magisterską zrobić, w Excelu przeliczyć wszystko... albo najlepiej zapytać szczęśliwego właściciela na forum. Co do tego spawu to zonk na maxa. Ciekawe co Yama zrobi jak zaczną sprzedawać te T7. A najbardziej ciekawy będzie Kat 790, teraz produkowany w Austrii co już cieknie a zaraz przenoszą produkcję do kitajców. U nas w robocie była taka sytuacja i pierwsze serie były bardzo nieciekawe. Ciągle moim zdaniem NAT bije konkurencję... te motory już klepią od 2016 bez większych zmian.
__________________
__ Golodupiec bez Afryki |
|
|
|
|
|
#2 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,664
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 4 dni 2 godz 20 min 33 s
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Gość
Posty: n/a
Online: 0
|
|
|
|
|
#4 |
![]() Zarejestrowany: Jul 2016
Miasto: Zagórów
Posty: 468
Motocykl: nie mam AT jeszcze
Online: 2 miesiące 3 dni 5 godz 22 min 26 s
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
![]() |
No w porównaniu z gjejesem i MTS to taniutki
|
|
|
|
|
|
#6 | ||
|
Gość
Posty: n/a
Online: 0
|
Cytat:
Cytat:
![]() ![]()
|
||
|