![]() |
![]()
|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#31 |
![]() Zarejestrowany: Oct 2011
Miasto: Kiełczygłów
Posty: 1,892
Motocykl: RD07a
Przebieg: 00000
![]() Online: 4 miesiące 4 dni 39 min 3 s
|
![]()
Podepnij pod światła mijania osobny przewód. Prosto z aku. Koniecznie nie zmęczony. Miedziany, o słusznym przekroju. Ścieżkę fabryczną przerwij, wyjmując bezpiecznik. I obserwuj woltomierz
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
![]() Zarejestrowany: Feb 2017
Miasto: Gliwice
Posty: 143
Motocykl: CRF 1000D
![]() Online: 1 tydzień 1 dzień 10 godz 13 min 24 s
|
![]()
Czy spotkał się ktoś z was z takim zachowaniem NAT z DCT : jadę po drogach asfaltowych i po ok. 40 min załącza się kontrolka ABS . Motocyklem zaczyna szarpać , napięcie rośnie do 15,3 V a nawet do 18,1 V po kilku sekundach wszystko wraca do normy. I za chwilę znowu to samo . Jakoś dokulałem się do domu. Wyłączyłem silnik motocykla , próbuje odpalić ponownie i brak jakiejkolwiek reakcji . Tak jakby padło całkowicie zasilanie. Po chwili postoju znowu próbuję odpalić i jest OK. Zmierzyłem aku na postoju = 12.3 V podczas pracy silnika 13,9 V . No ideał ! Taka sytuacja zdarzyła mi się ostatnio 2 razy. Nie wiem co jest
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
![]() |
![]() Cytat:
__________________
kto smaruje ten jedzie |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
![]() Zarejestrowany: Feb 2017
Miasto: Gliwice
Posty: 143
Motocykl: CRF 1000D
![]() Online: 1 tydzień 1 dzień 10 godz 13 min 24 s
|
![]()
sprawdzałem połączenia raczej jest w porządku. Dziwi mnie fakt , że to się zaczyna dziać jak motocykl trochę pojeździ . No i ten kompletny brak zasilania zaraz po podjechaniu do domu ? myślałem też o regulatorze napięcia ale na zimnym motocyklu wszystko ładnie pracuje . No sam nie wiem...co to może być
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
![]() |
![]()
Taki objaw miałem jak padł akumulator,na zimnym kręcił a gorący silnik po jeżdzie już nie kręcił.Ale Ty masz świeży motór?
__________________
kto smaruje ten jedzie |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2012
Miasto: Podkarpacie/
Posty: 274
Motocykl: RD03
Przebieg: 89500
![]() Online: 2 miesiące 3 tygodni 1 dzień 15 godz 51 min 56 s
|
![]()
Wygląda mi to na regulatot, identycznie miałem w vfr, jak ma ładowanie 18v to akumulator się gotuje i nie odpali od razu, dopiero po 15-30 min.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
![]() Zarejestrowany: Feb 2017
Miasto: Gliwice
Posty: 143
Motocykl: CRF 1000D
![]() Online: 1 tydzień 1 dzień 10 godz 13 min 24 s
|
![]()
Klemy dokręciłem. Raczej były OK. Dzwoniłem do serwisu ale też nie mają kompletnie pojęcia co się może dziać.
Ja spróbuję dzisiaj - jak mi czas pozwoli - wyjechać i sprawdzić czy dzieje się to jeszcze czy nie . |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
![]() |
![]()
Panowie poszedłem po łatwiźnie i wymieniłem regulator na nowy od Pana Sławka.
Zrobiłem 700 km i wszystko gra (prawie), bajka. Ładowanie na światłach od 2500 - 6500 obr. 13,9-14V. Załączenie dodatkowych odbiorników nie robi na ładowaniu żadnego wrażenia, halogeny + manetki 100%- spadek do 13,8 przy ok 4500-5000 obr. Dodatkowo regulator "lekko" się nagrzewa . Ogólnie super ale... Dziś na trasie, lekko przepędziłem Afrę i zonk. Po przekroczeniu ok. 7500 obr. ładowanie wzrasta do 16,5 V. Wiem że pisane było że te regulatory do wysokoobrotowych silników słabo i że raczej normalnie takie obroty są mało używane,ale jednak lekka niepewność zostaje. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
![]() Zarejestrowany: Dec 2017
Miasto: LZA
Posty: 111
Motocykl: RD07a
Przebieg: do uzg
![]() Online: 3 tygodni 6 dni 8 godz 13 min 16 s
|
![]()
Mam to samo na tym regulatorze. Po przesłaniu swoich spostrzeżeń do producenta niestety nie otrzymałem żadnej odpowiedzi.
|
![]() |
![]() |