![]() |
![]()
|
Umawianie i propozycje wyjazdów Masz już plan? Nie masz? A może szukasz kompana w podróży? Brak Ci koncepcji na długi weekend, wakacje? Szukasz plecaczka? Nikt nie chce jechać na Elefanta? Tu szukaj bratniej duszy... |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#11 |
![]() Zarejestrowany: Nov 2010
Miasto: Wrocław
Posty: 1,419
Motocykl: Husqvarna 701 Enduro
![]() Online: 1 miesiąc 4 tygodni 15 godz 23 min 25 s
|
![]()
Bicio, "z dupy" ta Twoja relacja. Napisz coś więcej. Jak przygotowania przed, jak było w trakcie i jakie przemyślenia na przyszłość.
Tak, czy siak - GRATULACJE. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
![]() Zarejestrowany: May 2009
Miasto: Nowy Sącz
Posty: 5,962
Motocykl: crf1000a
Przebieg: 2
![]() Online: 10 miesiące 3 tygodni 1 dzień 14 godz 25 min 37 s
|
![]()
No i lux za co kara?
__________________
Z początku porwał mię śmiech pusty, a potem litość i trwoga. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
przemieszczacz
![]() Zarejestrowany: Sep 2009
Miasto: Skierniewice
Posty: 1,764
Motocykl: LC8, exc-f 250
![]() Online: 3 miesiące 3 tygodni 3 dni 19 godz 30 min 15 s
|
![]() Cytat:
1. Organizator przygotował około 2000km tras bez grama asfaltu - wszystko w górach centralnej Grecji, odcinki specjalne od 100 do 450km dziennie. Milion zakrętów, mnóstwo ostrych kamieni, single tracki, podjazdy, połoniny, kozie ścieżki, przełęcze, ale też koryta rzek i sporo wody. Nie jakieś bardzo hard enduro, ale momentami było co robić. Głównym czynnikiem męczącym była jednak długość odcinków. 2. Nawigacja na roadbooka - super uczucie już przy samym kolorowaniu dzień wcześniej, a ten moment kiedy kolesie przed tobą się gubią, a ty jedziesz dobrze - bezcenne ![]() 3. Klimat profesjonalnych zawodów długodystansowych, w Polsce praktycznie nie do uświadczenia, może za wyjątkiem Dresden-Breslau, ale tam startuje mało motocykli. 4. Myślę, że ciekawy sposób na spędzenie wakacji. W przyszłym roku, po zawodach, chcę jeszcze zostać kilka dni w Grecjii, a może się uda obskoczyć 2 rajdy bo 2 tygodnie po Hellas jest Rally Albania, zobaczymy. Koszty: A) Wariant: chcę tylko przejechać bez ambicji na kręcenie czasów: - 600e wpisowe - 50e kaucja bezzwrotna za lokalizator GPS - wypożyczenie przewijarki do roadbooka 150e - hotel na miejscu 30e/dobę - auto na miejscu 25e/dobę - żarcie - pakiet 3 posiłków na padoku - 20e - paliwo+autostrady wyszło nas 1000zł na osobę w obie strony (3 osoby w aucie) osobówka + przyczpa - 2 komplety opon i dętek do moto 1200zł - paliwo do motocykla 7*20L*1,6e=224euro - namiot rajdowy + mata środowiskowa od 600zł (mata obowiązkowa przy serwisie) Wiadomo, że dobrze mieć ze sobą jakiś stolik, narzędzia, krzesełka, lodówkę etc, ale tego nie liczę. B) Wariant: chcę się ścigać i przejechać rajd w możliwie najlepszym tempie: - koszty nieograniczone, począwszy od przebudowy motocykla po zaplecze rajdowe na socjalnym skończywszy ![]() W obu wariantach warto kogoś zabrać do pomocy, nawet do zrobienia żarcia lub prostych czynności serwisowych. Po powrocie z odcinka nie ma raczej za dużo czasu, a rzeczy do ogarnięcia sporo. Cytat:
__________________
'03 Hello Kitty Słowiański Zimny Wiatr |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
![]() Zarejestrowany: Aug 2012
Miasto: Toruń
Posty: 1,340
Motocykl: LC8 SuperEnduro
![]() Online: 4 miesiące 1 tydzień 5 dni 16 godz 38 min 31 s
|
![]()
A jak udało Ci się odpalać lc8 bez rozrusznika?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
![]() Zarejestrowany: May 2009
Miasto: Nowy Sącz
Posty: 5,962
Motocykl: crf1000a
Przebieg: 2
![]() Online: 10 miesiące 3 tygodni 1 dzień 14 godz 25 min 37 s
|
![]() Jest wiele sposobów, myślę że stosował na pych pod górę...
__________________
Z początku porwał mię śmiech pusty, a potem litość i trwoga. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
![]() Zarejestrowany: Dec 2017
Miasto: Krosno, Bukowiec
Posty: 69
Motocykl: XT660Z Tenere
![]() Online: 4 dni 22 godz 36 min 30 s
|
![]()
Brawo! gratulacje.
__________________
..przed siebie.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
przemieszczacz
![]() Zarejestrowany: Sep 2009
Miasto: Skierniewice
Posty: 1,764
Motocykl: LC8, exc-f 250
![]() Online: 3 miesiące 3 tygodni 3 dni 19 godz 30 min 15 s
|
![]()
No to jest problem bo ten motocykl ciężko przełamać nawet na 3 biegu.
Poranna procedura przed startem to był zaciąg za autem, a potem jazda tak żeby nie zgasł, więc zero opcji gleby chyba że z górki/pod górkę było akurat. Udało się nawet zrobić międzytankowanie z włączonym silnikiem ![]()
__________________
'03 Hello Kitty Słowiański Zimny Wiatr |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
![]() Zarejestrowany: Aug 2012
Miasto: Toruń
Posty: 1,340
Motocykl: LC8 SuperEnduro
![]() Online: 4 miesiące 1 tydzień 5 dni 16 godz 38 min 31 s
|
![]()
No właśnie tez mi padło sprzęgiełko rozrusznika na ostatnim advale i nawet nie próbowałem ma pych bo na asfalcie na 6 biegu przy 100wie jak zgasł to stawiało bokiem a nie zaskoczył. Afryke to ja sam odpalałem na pych. Dlatego się pytam czy tylko ja mialem problem z lc8
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
![]() Zarejestrowany: May 2019
Miasto: Mława
Posty: 63
Motocykl: RD07
![]() Online: 1 tydzień 4 dni 1 godz 46 min 54 s
|
![]()
A ,czy Pan " ambasador" ze zdjęcia pokazał jak powinno się jeździć ?
Ostatnio edytowane przez Raflan : 14.06.2019 o 16:18 |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
2019 | RAVkopytko | Wszystko dla Afrykańczyka | 15 | 03.01.2019 23:28 |
2017 - Hellas Rally | tedix86 | Umawianie i propozycje wyjazdów | 83 | 16.12.2018 10:07 |