![]() |
![]()
|
Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#11 |
![]() Zarejestrowany: Dec 2018
Miasto: Lublin
Posty: 733
Motocykl: ATAS 1000 '18
![]() Online: 1 miesiąc 1 tydzień 6 dni 6 godz 40 min 8 s
|
![]()
Polecam Ci GIVI OUTBACK plus płyta GIVI.
Bardzo solidnie wykonany. Pod płytę HP założyła mi dodatkowe wzmocnienie 2 pałąki usztywniajace mocowanie. Jak chcesz moge Ci na ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Zarejestrowany: May 2019
Posty: 5
Motocykl: RD03
![]() Online: 2 godz 59 min 51 s
|
![]()
Dario, poproszę fotki na
![]() ![]() Poza tym jest od razu gniazdo z prądem i grzane manetki, poza tym osłona przed deszczem jest sporo lepsza w ATAS. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
![]() Zarejestrowany: Dec 2018
Miasto: Lublin
Posty: 733
Motocykl: ATAS 1000 '18
![]() Online: 1 miesiąc 1 tydzień 6 dni 6 godz 40 min 8 s
|
![]() Cytat:
Fotki wysyłam zaraz na ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
![]() |
![]() Cytat:
Wiem co mówie, bo u mnie tak było, a też mam 188 cm. Szkoda ze w 2016 nie bylo ATAS bo wziąłbym bez mrugnięcia. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: nad rzeczką , opodal ...
Posty: 631
Motocykl: RD07a
![]() Online: 4 miesiące 2 tygodni 5 dni 1 godz 39 min 52 s
|
![]()
... a wracając do kufrów - polecam /mam/ Apduro , wielkość kufra , mocowania itd zrobili w/g moich potrzeb , możliwy serwis pogwarancyjny , ale długie terminy w sezonie ...
Następne kufry też będą tej firmy :-) |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
![]() Zarejestrowany: Dec 2018
Miasto: Warlubie
Posty: 106
Motocykl: CRF 1000L
Przebieg: 11000
![]() Online: 2 tygodni 2 dni 11 godz 52 min 21 s
|
![]()
Miałem ten sam problem i przy kupnie uważałem że kufry są najważniejsze, jeżdżę głównie z plecakiem . Przy kupnie NAT zdecydowałem się na komplet kufrów z dodatkowymi torbami sw-motech. Do samych kufrów nie można się przyczepić na moje oko solidna jakość, tylko co z tego jak dopuszczalne obciążenie NAT coś około 190 kg, a same kufry z stolażem to prawie 20 kg , do tego dwie osoby w ciuchach motocyklowych które też swoje ważą, a gdzie jakiś namiot śpiwory itp. Teraz uważam, że bez interwencji w orginalne zawieszenie NAT nie nadaje się do takiej turystyki we dwoje
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
![]() Zarejestrowany: Dec 2018
Miasto: Warlubie
Posty: 106
Motocykl: CRF 1000L
Przebieg: 11000
![]() Online: 2 tygodni 2 dni 11 godz 52 min 21 s
|
![]()
Miałem ten sam problem i przy kupnie uważałem że kufry są najważniejsze, jeżdżę głównie z plecakiem . Przy kupnie NAT zdecydowałem się na komplet kufrów z dodatkowymi torbami sw-motech. Do samych kufrów nie można się przyczepić na moje oko solidna jakość, tylko co z tego jak dopuszczalne obciążenie NAT coś około 190 kg, a same kufry z stolażem to prawie 20 kg , do tego dwie osoby w ciuchach motocyklowych które też swoje ważą, a gdzie jakiś namiot śpiwory itp. Teraz uważam, że bez ingerencji w orginalne zawieszenie NAT nie nadaje się do takiej turystyki we dwoje
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2018
Miasto: Słocina
Posty: 1,216
![]() Online: 2 miesiące 3 tygodni 1 dzień 5 godz 37 min 11 s
|
![]()
Mam 180 cm, na NATAS ledwie sięgam ziemi, ale i tak myślę że jednak wezmę NATAS. Jest kilka możliwości obniżenia siedziska. Standardowe bodaj 6cm i dodatkowo na mocowaniu zawiasa. A w Hądzie niech se mówią co chcą o wykorzystaniu. Jakby co, to jadę na rajd do Afryki. Ten rajd.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
![]() Zarejestrowany: Oct 2018
Miasto: Zabrze
Posty: 1,106
Motocykl: ATAS 2019
Przebieg: 11000
![]() Online: 3 tygodni 1 dzień 14 godz 24 min 33 s
|
![]()
Wzrost to nie zawsze wyznacznik, przymierzajcie sie, mozna sie milo (albo niemilo) zaskoczyc
![]() Ale ze motocykl ciezki a zasiegu nog wystarcza "na styk" trzeba brac to pod uwage. Wiec na skrzyzowaniach uwaga na koleiny bo nogi moze zabraknac, przy wsiadaniu i zsiadaniu, mimowolnie robi sie konkretne cwiczenie na rozciaganie itd. Ale ilosc radochy i przyjaznosc tego motka rekompensuja te drobne braki ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Zarejestrowany: May 2019
Posty: 5
Motocykl: RD03
![]() Online: 2 godz 59 min 51 s
|
![]()
Wracam do pierwotnego wątku czyli CENTRALNY KUFER, nie wiem co w Hądzie sobie myśleli, że z motocykla głównie wyprawowego (NAT/AS) nie zrobili wielbłąda,
przecież wiadomo, że nikt normalny nie będzie się tym taplał w błocie i piachu po pachy w końcu prawie 250kg pod tyłkiem. tylko będzie ładował pod sufit i adventure po twardym i lekkim terenie "around the world" namioty, śpiwory, ciuchy, części (chociaż Honda to Honda do Hondy się nie zagląda) i inne rzeczy na wyprawy. nie wiem na ile info w manualu o nośności 10kg na zadupku nie są abyt asekuracyjne, że nie da się tam wrzucić więcej, jak np ma konkurecja czyli F800/850GS itp. ktoś ma jakieś doświadczenie? |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
kufer centralny | mucha_dub | Wszystko dla Afryki | 10 | 17.07.2014 18:26 |
Kufer centralny | Terrorr | Wszystko dla Afryki | 17 | 03.06.2012 21:48 |
kufer centralny | zadra | Wszystko dla Afryki | 3 | 09.03.2012 22:19 |