![]() |
|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#1 |
Zarejestrowany: Jan 2013
Posty: 7
Motocykl: RD07a
![]() Online: 3 godz 36 s
|
![]()
Hej, co roku zmieniak aku (varta) troche to slabe, wiec pytam sie co myslicie o takim zelowym do RD07?
https://gmoto.pl/akumulator-zelowy-w...bs,122882.html pzdr |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() |
![]()
A zmieniasz co roku bo
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2010
Miasto: Sulejówek
Posty: 1,062
Motocykl: Fiddle
![]() Online: 6 miesiące 2 tygodni 3 dni 6 godz 21 min 34 s
|
![]()
Pomijając link, który wrzuciłeś. Jeśli co roku wymieniasz akumulator to chyba gdzieś prąd ucieka/bardzo mało jeździsz i nie doładowany jest?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
![]() |
![]()
R
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Konto zamknięte na stałe
![]() Zarejestrowany: May 2012
Posty: 1,598
Motocykl: RD03
![]() Online: 2 miesiące 1 tydzień 4 dni 7 godz 52 min 54 s
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24
![]() |
![]()
Chyba ciut przesadzacie. Przeca od gmoto jest tutaj buli. Kolega po prostu o powitalni zapomniał.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Konto zamknięte na stałe
![]() Zarejestrowany: May 2012
Posty: 1,598
Motocykl: RD03
![]() Online: 2 miesiące 1 tydzień 4 dni 7 godz 52 min 54 s
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
![]() Zarejestrowany: Feb 2015
Miasto: Maków Podhalański
Posty: 1,783
Motocykl: XRV750->XR400
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 4 dni 17 godz 56 min 37 s
|
![]()
Ja w afryce miałem yuasa, dawał radę 5 lub 6 lat. Potem słabo kręcił maks 20 sekund i trzeba było podpinać prostownik.
Moto było zawsze w ogrzewanym garażu. Aku w afryce może skutecznje dobijać gaźnik i ułomna pompa paliwa (po długim postoju trzeba długo kręcić rozrusznikiem). Chyba warto dodać włączanie pompy na guzik lub modyfikację gaźnika aby tak aby ograniczyć parowanie benzyny. Sent from my SM-J600FN using Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Zarejestrowany: Jan 2013
Posty: 7
Motocykl: RD07a
![]() Online: 3 godz 36 s
|
![]()
Hej,
zadna reklama, zastanawiam sie nad zelowym poprostu bo kwasowy co rok pada. i jeszcze taka smieszna ladowareczka ![]() wczoraj wymienilem regulator na nowy z oznaczeniem LP2, wtyczki takie jak w orginale, jeszcze nie jezdzilem. ale na starym prad ladowania pod czas jazdy wachal sie od 9 do 13 V. sam nie wiem co o tym myslec jezdze srednio, krecenie sie po miescie plus w sezonie 2 wyprawy na wschod lub poludnie europy aha, zimą niestety na zewnatrz stoi ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
![]() |
![]()
Cos z ładowaniem miałeś nie tak...napięcie ładowania a nie prąd tak jak podajesz 9-13 jest niepoprawne, bo przy 9 nie ma ładowania wcale (napiecie samego aku ma 12V) więc aby aku się ładował to napięcie musi być większe niz te 12V tak minimum z 12,8 do max.14,4V jest OK
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Nowy Akumulator Yuasa YTX14-BS super MF | marekw | Układ elektryczny i zapłonowy | 10 | 09.07.2015 08:19 |
Akumulator żelowy RD04 Wersja alternative | Wojak | Układ elektryczny i zapłonowy | 26 | 12.12.2012 11:44 |