![]() |
|
Hamulce, kola, opony Montaż, demontaż i kontrola takich elementów jak: klamki, pompy hamulcowe, tarcze, klocki, zaciski, przewody hamulcowe w oplocie i bez, koła, felgi, szprychy, opony i łożyska. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#31 |
![]() Zarejestrowany: Jun 2008
Miasto: Poznań
Posty: 5,595
Motocykl: 690 Enduro
![]() Online: 4 miesiące 2 tygodni 1 dzień 1 godz 13 min 57 s
|
![]()
Ja mam obecnie sintarowe Goldfreny. Jestem zadowolony. Najwazniejsze to nie kupować twardych bo są jak twarde opony. Mogą długo ale kiepsko.
Dwoma paluszkami piskam oponka na suchym asfalcie i jest OK.
__________________
"A jeśli nie znajde w swej głowie rozumu to paszport odnajde w szufladzie..." |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Administrator
![]() Zarejestrowany: Oct 2007
Miasto: Otwock ale chętnie na Śląsk bym wrócił
Posty: 4,815
Motocykl: RD37A (Hybryda), dwie ramy RD03 w zapasie
Przebieg: ojojoj
![]() Online: 1 miesiąc 1 tydzień 6 dni 3 godz 53 min 59 s
|
![]()
Goldfren i Galfer to bardzo podobna półka, też są do wyboru klasy twardości co jest zaletą. Zaletą ich jest to, że tarczy nie katują i można całkiem przyzwoite przebiegi nawet w terenie wykręcić na nich.
To samo jakby ktoś kiedyś miał dostępne np. klocki WRP i nie wiedział co to warte to oświadczam, że są to na zamówienie firmy WRP klocki produkowane (i brandowane dla WRP) przez SBS, także dość "tłusto już". Tarcze WRP - często to Braking i NG jest - siła marketingu robi swoje - a brandowanie pomaga czasem.
__________________
Ramires Serwis HONDA Industrial / maszyny i urządzenia spalinowe - Otwock / Józefów |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Jakie tarcze, jakie klocki przód RD04? | Łysy | Hamulce, kola, opony | 27 | 23.09.2013 11:26 |
Jakie klocki hamulcowe typowo w teren | Marcin.111 | Hamulce, kola, opony | 10 | 10.01.2012 23:12 |
Klocki | Slavo | Regularne czynności serwisowe | 8 | 18.06.2010 17:45 |