|
|
|
|
#1 |
![]() Zarejestrowany: May 2015
Miasto: Kraków
Posty: 3,279
Motocykl: ATAS 2024
Przebieg: 8000
Online: 1 miesiąc 4 dni 15 godz 3 min 3 s
|
Przy okazji regulacji zaworów , trochę wcześniej niż fabryka wymagała okazało się ze jedna fajkocewka była uszkodzona, ciekawe czy ze starości hehe . Teraz już wiem czemu na zimnym w Afryce mi zapłony wypadały
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk |
|
|
|
|
|
#2 | |
![]() Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,664
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 4 dni 2 godz 20 min 33 s
|
Cytat:
to są fajki a nie fajko-cewki (chociaż kosztują tyle co fajko cewki ), tandetne wyjątkowo już kiedyś pisałem, że trzeba je zawsze sprawdzać (chodzi o długie) ja mam już dwie nowe za 5000 zawory więc zobaczymy czy te nowe przeżyły 24.000km
|
|
|
|
|