Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat CRF 1000 / CRF 1100 > Gadżety / wyposażenie

Gadżety / wyposażenie Dodatki, które możesz zamontować.

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 01.10.2018, 11:27   #21
motif
Banned


Zarejestrowany: Dec 2015
Posty: 538
Motocykl: xt660z, ktm 500exc, nc750x
motif jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 tydzień 2 dni 19 godz 22 min 36 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał madafakinges Zobacz post
Harley popracuj nad ustawieniami zawieszenia,bo one mają kolosalny wpływ na stabilność moto. Najpierw sprawdź czy wszystko jest na fabrycznych ustawach, bo u mnie po wyjeździe z salonu nie było, ustaw odpowiedni SAG a następnie podkręć odbicie (to u dołu) - Jeździć obserwować.
Zmien styl pakowania, zamontuj sakwy boczne rezygnując w pakowanie się w centralkę. Ja centralki używam, tylko jak jadę z moją jako oparcia.
Chociaż zazwyczaj nie wietrze i nie słucham ludzi w beretach tutaj masz wytłumaczone co nieco o zasadzie pracy zawieszenia, również pare słów nt. pakowania się na tył moto.
dokładnie tak, kto to jeździ z takim centralnym kufrem szybko, czasami mądrale jeżdżą nawet z tym w terenie i sie dziwia że cały motor skacze,
nie wspominajac już o pękaniu subframea....

Tutaj głownym problemem nie sa żadne torby gmolowe.
motif jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 01.10.2018, 12:54   #22
radiolog
 
radiolog's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: May 2015
Miasto: Kraków
Posty: 3,218
Motocykl: ATAS 2024
Przebieg: 1000
radiolog is an unknown quantity at this point
Online: 1 miesiąc 4 dni 1 godz 53 min 20 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał ex1 Zobacz post
Najważniejsze to poprawne ustawienie SAG-u, czyli napięcia sprężyn.. Tłumnienia dobieramy do własnego stylu jazdy i potrzeb..
Z oryginalnym tyłem SAG nawet ze sprężyną na max byl poza zakresem zalecanym, przód sie dało wyregulować
radiolog jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 01.10.2018, 14:38   #23
HarryLey4x4
 
HarryLey4x4's Avatar


Zarejestrowany: Feb 2015
Miasto: Wlkp
Posty: 451
Motocykl: CRF 1000D Transalp-XL650V CB750 BMW-R850R
Przebieg: 400
HarryLey4x4 jest na dystyngowanej drodze
Online: 6 dni 53 min 12 s
Domyślnie

Motif. Ja nie pisze co mi się wydaje, tylko co sprawdziłem. Kufer został , torby na gmolach zniknęły i dużo się zmieniło. Nie twierdzę, że efekt drgania kiery nie jest wypadkową wielu czynników, ale zdjęcie tych toreb duuużo zmieniło.
Mam wrażenie,że inaczej czuję ten motocykl niż poprzednią NAT, dlatego chcę poszukać przyczyny. Nie zamierzam sabotowac tych toreb, bo sam je bardzo lubię i jest to dla mnie problem.

Ostatnio edytowane przez HarryLey4x4 : 01.10.2018 o 14:48
HarryLey4x4 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 01.10.2018, 15:03   #24
radiolog
 
radiolog's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: May 2015
Miasto: Kraków
Posty: 3,218
Motocykl: ATAS 2024
Przebieg: 1000
radiolog is an unknown quantity at this point
Online: 1 miesiąc 4 dni 1 godz 53 min 20 s
Domyślnie

To pewnie zasługa kashimy hehe
radiolog jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 01.10.2018, 16:01   #25
Cezar3
 
Cezar3's Avatar


Zarejestrowany: Apr 2017
Miasto: Marynino
Posty: 543
Motocykl: NAT`18
Przebieg: rośnie
Cezar3 jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 tygodni 5 dni 7 godz 17 min 14 s
Domyślnie

Może zbyt kurczowo trzymasz się kierownicy, nieświadomie ?
To też przy wietrze wpływa...
Cezar3 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 01.10.2018, 16:17   #26
HarryLey4x4
 
HarryLey4x4's Avatar


Zarejestrowany: Feb 2015
Miasto: Wlkp
Posty: 451
Motocykl: CRF 1000D Transalp-XL650V CB750 BMW-R850R
Przebieg: 400
HarryLey4x4 jest na dystyngowanej drodze
Online: 6 dni 53 min 12 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Cezar3 Zobacz post
Może zbyt kurczowo trzymasz się kierownicy, nieświadomie ?
To też przy wietrze wpływa...
Pewnie tak 🤔
HarryLey4x4 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 04.01.2020, 20:05   #27
krajcar
 
krajcar's Avatar


Zarejestrowany: Dec 2019
Miasto: Wrocław
Posty: 55
Motocykl: CRF1000L
krajcar jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 dzień 23 godz 4 min 56 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Lakrua Zobacz post
Mam torby na gmolach heed, dużo większe od twoich. Żadnych problemów nie mam nawet przy prędkościach 180+ . Pokombinuj z tym zawieszeniem. Torby mega sprawa tak je polubiłem ze używam ich na co dzień i nie ściągam wcale mega pojemne.


Jakie to torby z ciekawości? Homemade czy kupne?


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
__________________
"Piję kawę i wyobrażam sobie brzask gdzie indziej."
- Andrzej Stasiuk, Jadąc do Babadag
krajcar jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 04.01.2020, 20:23   #28
nabrU
Gość


Posty: n/a
Online: 0
Domyślnie

Cytat:
Napisał krajcar Zobacz post
Jakie to torby z ciekawości? Homemade czy kupne?
https://heedshop.eu/en_US/p/Bags-for...win-Bunker/153
  Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 04.01.2020, 23:23   #29
Bulla


Zarejestrowany: Dec 2019
Miasto: Wejherowo
Posty: 50
Motocykl: było Viadro 125 , był NC750x jest Nat 18 dct
Przebieg: 17500
Bulla jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 dni 5 godz 25 min 58 s
Domyślnie

Mam te torby w nich zatyczki do uszu podstawowy zestaw narzędzi, kable do ładowania rożnych urządzeń zabezpieczenie antykradzieżowe . Latam dopiero na Nat od grudnia zrobiłem ponad 300 km z prędkościami nie rzadko powyżej 150 i nie zauważyłem problemu .
Zastanawiam się co daje deflektor baku? Warto? Jakieś inne też warto? Lubię prędkości autostradowe i co.moze pomóc. Mam też akcesoryjną wyższa szybę. A też latam z dużym centralnym givi i nie zdążyłem odczuć dziwnych zachowań. Mam skręcone dość mocno tylnie zawieszenie chyba na 5-7 klikow czyli dość sztywno że względu na moją masę i czasem plecaczka 😁
Bulla jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
torby z chin ala kriega Grzechu2012 Gadżety / wyposażenie 25 06.02.2019 10:50


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 01:33.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.