![]() |
#51 |
![]() Zarejestrowany: Apr 2017
Miasto: Marynino
Posty: 536
Motocykl: NAT`18
Przebieg: rośnie
![]() Online: 3 tygodni 5 dni 7 godz 17 min 14 s
|
![]()
Tak ma, mam to samo.
Po pewnym czasie piszczele robią się odporne ![]()
__________________
lepiej patrzeć na to, czego nie można puknąć, niż puknąć to, na co nie można patrzeć... |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
![]() |
![]()
Kurcze. Jeżdżę, jeżdżę i nigdy się nad tym nie zastanowiłem i nie zauważyłem problemu. Ale może za długie nogi mam ;-)
Chodź coś może w tym być bo spodnie mam od wew strony podarte, od pivota na lewej stronie. Ostatnio edytowane przez dzinks : 27.06.2019 o 01:12 |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Gość
Posty: n/a
Online: 0
|
![]()
pytanie, w którym miejscu kanapy siedzisz.
Jeśli z przodu, jak przewidział producent, to nie walisz. jeśli z tyłu, mi np. tak jest wygodniej, to tak. Wysłane z mojego SM-G970F przy użyciu Tapatalka |
![]() |
![]() |
#54 |
![]() Zarejestrowany: Oct 2009
Miasto: Wa-wa
Posty: 191
Motocykl: NAT 2018, CRF 450L, Ducati Desert Sled
![]() Online: 4 dni 2 godz 20 min 19 s
|
![]()
Mada, masz temat do nowego projektu ;-) Serio, jak nie Ty to kto .... :-)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Moderator
![]() |
![]()
W kwestii alternatyw do podnóżków OEM - wczoraj zamontowałem DRC D48-02-532, motong CRF1000D 2019. Sam montaż oczywiście bez żadnych problemów, pogoda niestety nie sprzyja testom więc pokręciłem się ledwie 2h wkoło komina po różnej nawierzchni. Pierwsze spostrzeżenia na plus, stopa stabilniejsza i dużo łatwiejszy balans ciałem w stójce.
Ten model pasuje tylko do NAT 18-19, montaż powoduje obniżenie pega o 0.5 cm względem OEM. Wydaje mi się że nieznacznie poprawiła się skuteczność objęcia zbiornika kolanami - ale być może to kwestia sugestywna. W moim konkretnym przypadku liczę też na drobną poprawę ergonomii przy przelotach - lata pracy w korporacjach :-) spowodowały że utrzymywanie innych niż biurkowe ugięć odnóży powoduje wk**wiające bóle i skurcze w tychże. |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
![]() Zarejestrowany: Oct 2009
Miasto: Wa-wa
Posty: 191
Motocykl: NAT 2018, CRF 450L, Ducati Desert Sled
![]() Online: 4 dni 2 godz 20 min 19 s
|
![]()
Ile masz wzrostu ? Jest więcej luzu na wysokości piszczeli ?
Ze zdjęć widzę, że te pegi są nieco krótsze i nieco szersze niż ori. |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Moderator
![]() |
![]()
187cm ale ergonomia o której piszę to oczywiście też indywidualna kwestia proporcji i długości nóg.
Z tym luzem na piszczelach to w sumie nie jestem pewien a nie chcę wprowadzić Cię w błąd. Nauczyłem się z tym żyć, temat istniał dla mnie tylko podczas jazdy próbnej, teraz już nawykowo przy postojach przesuwam dupę do tyłu i układam gicze z boku/tyłu pegów. Jutro będę w robo gdzie garażuję sprzęt to zrobię foto porównawcze pegów i wrzucę tutaj. |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Moderator
![]() |
![]()
Foty poniżej. Starałem się ustawić w jednej osi otwory na trzpień. Na ostatniej fotce OEM w opakowaniu po DRC. Pegi DRC są "spuchnięte" względem OEM o kilka mm na długości i szerokości. Te zdjęcia porównawcze które widziałeś w necie to chyba porównanie do ori CRF250.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
![]() Zarejestrowany: Oct 2009
Miasto: Wa-wa
Posty: 191
Motocykl: NAT 2018, CRF 450L, Ducati Desert Sled
![]() Online: 4 dni 2 godz 20 min 19 s
|
![]()
Dzięki wielkie
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
![]() Zarejestrowany: Aug 2016
Miasto: Zakopane
Posty: 395
Motocykl: NAT
![]() Online: 1 tydzień 6 dni 5 godz 18 min 24 s
|
![]()
Pivoty-jesteś jakiś dedykowany model do CRF1000 czy to bez znaczenia ? Jest jakiś polski dystrybutor ?
__________________
Taniej kupię, drożej sprzedam ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Podnozki | Boski-Kolasek | Wszystko dla Afryki | 31 | 16.03.2021 22:55 |
podnóżki do Africa | piotrdabrowski | Wszystko dla Afryki | 7 | 03.08.2015 23:09 |