![]() |
![]()
|
Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#11 |
Administrator
![]() |
![]()
Skoro tak twierdzisz to wytłumacz czym się różni praca styków pod względem elektrycznym w przypadku gdy paliwo w pompie jest lub go nie ma.
Twój patent pracy pompy na stałe po kluczyku spowoduje że nawet po np wypadku i zagaśnięciu silnika pompa nadal pompuje paliwo np na rozgrzane kolektory. Lubisz wybuchy ? No chyba że ten włącznik/przycisk tylko przed rozruchem celem napompowania komór pływakowych , taki mam i ja od baaardzo dawna.
__________________
AT03 Ostatnio edytowane przez Dzieju : 27.04.2020 o 08:46 |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
![]() Zarejestrowany: Feb 2015
Miasto: Maków Podhalański
Posty: 1,786
Motocykl: XRV750->XR400
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 4 dni 17 godz 56 min 37 s
|
![]()
Może po prostu chodzi o to, że jak styk eleltryczny ma żywotność 100 000 cykli to da rade przejechać 60kkm. A jak czesto mamy rezerwę to przez ten "krótki" czas napstryka nam 500 cyknieć nim się zorientujemy o braku paliwa. No i zywotność pompy spada, bo się styki wypalają
![]() Prawda, ze pompa działa tylko jak silnik się kręci. Jak się moto przewróci to pompa powinna przestać działać ze względów bezpieczeństwa. Ale z tym wylewaniem się paliwa na wydech to bym nie panikował. Przelew z gaźnika idzie pod motocykl, a nie na wydech. Raz dziewczynie wylała się beznyna na ramę i przy stawianiu motocykla wylała się na silnik i wydech. Buchła para, waliło benzyną ale na szczęście nic się nie stało. Lekcja na przyszłość to przed jazdą w ofrołdzie dokupić zaworek zwrotny na korek wlewu paliwa, bo w acerbisie nie ma zaworka zwrotnego w korku. Sent from my SM-J600FN using Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Administrator
![]() |
![]()
Ja to wiem że to ilość cykli ma znaczenie
![]() Fakt, leci pod motocykl póki stoi na kołach , jak leży to bywa różnie a czasem silnik nie zgaśnie i nigdy nie wiadomo kiedy będzie ten raz , ostatni raz. Mam przycisk wzbudzania pompy , do pełnego napompowania idzie z 10 styknięć a czasem tylko 4-5 jak nie całkiem pusto , wtedy pali z pół obrotu . Można też zwyczajnie ,zużywać rozrusznik , obciążać akumulator , trzeć panewki bo na wolnych to ciśnienia oleju brak itp. zanim w końcu zapali. No co kto lubi.
__________________
AT03 |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
![]() Zarejestrowany: Apr 2017
Miasto: Wawa
Posty: 146
Motocykl: RD04
Przebieg: gruby
![]() Online: 1 tydzień 5 dni 13 godz 34 min 19 s
|
![]()
Dzieju, opiszesz jak masz zrealizowany ten przycisk pompy?
Miałem kiedyś nóż na gardle jak po serii 6 gleb kręciłem rozrusznikiem do napompowania i aku był już tuż tuż przed padem. Oczywiście babcia odpaliła i wyjechała ale idea się narodziła. A że kroronawirus to można dłubnąć. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Administrator
![]() |
![]()
Oj to było tak dawno..... przycisk mam obok puszki kontrolek a prądu sterującego poszukałem w przekaźniku pod zegarami.
Żeby szczegółowo to musiałbym zegary odsuwać i popatrzeć pod który przewód się podpiąłem.
__________________
AT03 |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
:O
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: warszawa
Posty: 685
Motocykl: RD07
Przebieg: 38000
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 6 dni 21 godz 22 min 44 s
|
![]() Cytat:
__________________
:O |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
![]() Zarejestrowany: Aug 2019
Miasto: Jarocin
Posty: 369
Motocykl: RD07
![]() Online: 1 tydzień 4 dni 19 godz 57 min 34 s
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
![]() |
![]() Cytat:
Membrana pompy nabija ciśnienie na zasilaniu gaźników i dopóki ono nie spadnie nie dobija znowu sama się reguluje w sposób mechaniczny. Swoje dwie pompy w Hondach uzupełniłem kiedyś takimi modułami za 10zł, po przekręceniu kluczyka przez 10 sekund jeśli jest potrzeba napełniają gaźniki i w końcu działa to jak powinno fabrycznie. ![]()
__________________
Honda XL 600 RM 86' Honda XL 600 LM 86' Honda XRV650 Africa Twin 88' Honda XLV 750 R 83' BMW R1100GS ABS 95' |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
![]() Zarejestrowany: Aug 2019
Miasto: Jarocin
Posty: 369
Motocykl: RD07
![]() Online: 1 tydzień 4 dni 19 godz 57 min 34 s
|
![]()
Fajne to, i jakie mądre. Jakiś wyłącznik czasowy na 12V ?
Zainspirowałeś mnie. Już kupiłem. W wolnej chwili zamontuję przekaźnik do odciążenia styków pompy i czasówkę by nie piłować maszyny jak zabraknie paliwa. Ostatnio edytowane przez kdf : 29.05.2020 o 21:32 |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Jak powinna działać pompa w AT | rambo | Uklad paliwowy i wydechowy | 35 | 03.11.2016 09:35 |
LC4 pompa paliwa | Evvil | Uklad paliwowy i wydechowy | 0 | 18.08.2016 17:56 |
Pompa paliwa. Za ile? | Pawel | Wszystko dla Afryki | 8 | 11.10.2011 12:31 |