Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Hamulce, kola, opony

Hamulce, kola, opony Montaż, demontaż i kontrola takich elementów jak: klamki, pompy hamulcowe, tarcze, klocki, zaciski, przewody hamulcowe w oplocie i bez, koła, felgi, szprychy, opony i łożyska.

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 10.08.2020, 10:02   #21
lukasz_vip
 
lukasz_vip's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: May 2009
Miasto: Lubliniec
Posty: 2,343
Motocykl: KTM LC8 950 ADVENTURE
lukasz_vip jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 miesiące 6 dni 11 godz 3 min 17 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał DanielRD07a Zobacz post
Każda TKC80 na przodzie zaczyna wyć przy ok 70km/h czy jest do spowodowane złym montażem/wiekiem opony (2017r)?
Każda wyje. Ale przejdź się na motoz tractionator to zobaczysz co to dopiero wycie
lukasz_vip jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 10.08.2020, 10:20   #22
rumpel
 
rumpel's Avatar


Zarejestrowany: Jun 2008
Miasto: S-ec
Posty: 2,779
Motocykl: 690 R
Galeria: Zdjęcia
rumpel jest na dystyngowanej drodze
Online: 7 miesiące 1 tydzień 2 dni 8 godz 51 min 15 s
Domyślnie

głosne wydechy i głośny kask i mnie nic nie wyje
rumpel jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 10.08.2020, 10:58   #23
Kostas


Zarejestrowany: Nov 2018
Miasto: Doruchów
Posty: 59
Motocykl: Była CRF1000L, jest KTM 1290 SAS
Kostas jest na dystyngowanej drodze
Online: 5 dni 13 godz 58 min 42 s
Domyślnie

Ja pracuje na obiektach przemysłowych i już mam słaby słuch, także dbam o to, jeżdżę na moto w zatyczkach MotoSave. Nie przeszkadza mi wycie opon... :-)
Kostas jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 16.08.2020, 10:13   #24
44FG


Zarejestrowany: Dec 2019
Miasto: Warszawa
Posty: 614
Motocykl: CRF1100L AS, Husqvarna 701 Enduro, KTM 890 Adv R
44FG jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 tygodni 1 dzień 16 godz 35 min 56 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Kostas Zobacz post

Ktoś ma jakieś doświadczenia z AX41?
Mam AX41 Adventurecross na mojej 1100. Jestem bardzo zadowolony, aczkolwiek nie mam porównania z innymi. To dopiero pierwsze moje doświadczenia. Przejechałem ok 4 tys w tym cały polski tet (za wyjątkiem odcinka południowego bo w czerwcu go jeszcze nie było) obładowanym, ciężkim enduro. Na asfalcie nie jechałem szybciej niż wskazuje homologacja (150 km/h), wyje od ok 70. Z każdego błota wyciągnęła motocykl. Mokry asfalt, szuter - świetna. Jeździłem też na niższym ciśnieniu a potem złapałem gwoździa i zanim się zorientowałem ze coś 'za bardzo pływa' to zrobiłem dobre 10-15 km na szuterku bez powietrza. Zakołkowana lata dalej. Najgorzej/najciężej mi było w głębokim piachu (uczucie 'zabierania' kierownicy) ale to już kwestia kierownika raczej niż opony. Na lekko, bez bagażu było łatwiej. Plan jest taki aby zrobić na niej jeszcze szkolenie u Zbyszka Tarnawskiego a potem we wrześniu Enduro Rally i Rajd Latarników. Zobaczymy jak sobie poradzi i czy jej wystarczy.

Ostatnio edytowane przez 44FG : 16.08.2020 o 10:19
44FG jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Cel: Rumunia - Opony (MT90/TKC80/WILD/Pirelli Rally R) Maciek525 Wszystko dla Afryki 25 26.01.2019 09:39


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 04:26.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.