![]() |
#51 | |
Zakonserwowany
![]() |
![]() Cytat:
__________________
Proszę siadać, się nie wychylać, się nie opowiadać I łaskawie i po cichu i bez szumu i bez iskier Wypierdalać. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
![]() Zarejestrowany: Apr 2017
Miasto: Marynino
Posty: 536
Motocykl: NAT`18
Przebieg: rośnie
![]() Online: 3 tygodni 5 dni 7 godz 17 min 14 s
|
![]()
Ach te DCT
![]()
__________________
lepiej patrzeć na to, czego nie można puknąć, niż puknąć to, na co nie można patrzeć... |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Gość
Posty: n/a
Online: 0
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24
![]() |
![]()
No nie wiem. Jestem sceptykiem ale w niedzielę testowałem to DCT i w teren czy na wyrypę z dala od domu bym tego nie zabrał ale uczciwie muszę przyznać, że to działa bardzo, bardzo dobrze. Po czarnym i szutrach bo w terenie nie byłem. Biegi zmienia zajeszybko i płynnie i tylko to szczękanie tego silnika jest lekko irytujące.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
![]() Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,574
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 10 godz 17 min 5 s
|
![]() Cytat:
jeżeli nie przebija to czy dochodzi do odcięcia zapłonu ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
![]() Zarejestrowany: Jul 2009
Miasto: Szczecin
Posty: 3,000
Motocykl: CRF1100
![]() Online: 1 miesiąc 1 tydzień 4 dni 12 godz 27 min 39 s
|
![]() Cytat:
do odcięci zapłonu staram sie nie dopuszczać.. ale i takie momenty sie zdarzały... że szło do odciny..
__________________
Super Lekkie Enduro (950 SE), do tego ROGAL i już jest fajnie.. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24
![]() |
![]()
W oryginale z przodu jest 16, przynajmniej w manualu.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,574
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 10 godz 17 min 5 s
|
![]()
pytałem o przełożenia ponieważ przypuszczam iż ich zmiana mogła doprowadzić do sytuacji gdy wg.sterownika przy zadanych odczytach nie ma jeszcze potrzeby zmiany biegu... no ale wydaje się logicznym iż jeżeli silnik osiąga obroty krytyczne to bez względu na prędkość powinno to być nadrzędne do zmiany biegu....
w każdym innym przypadku musi zapisać się jakiś błąd ponieważ sterownik wymusza zmianę a ta nie następuje więc ECU doskonale wie iż coś nie działa jak należy. |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
![]() |
![]()
Oj tam, przełączył na manuala i takie objawy.
![]()
__________________
kto smaruje ten jedzie |
![]() |
![]() |
![]() |
Tags |
naprawa silniczka dct , silniczek dct |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Skrzynia biegów. | mazurrd07 | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 0 | 20.01.2017 21:34 |
Dwignia biegów | hero | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 4 | 24.08.2008 00:59 |