![]() |
![]()
|
Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Kędzierzyn-Koźle
Posty: 121
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 3600
![]() Online: 1 tydzień 17 godz 56 min 41 s
|
![]()
Witam wszystkich,chciałem przeprowadzić taka mała ankietę. Na jakim paliwie latacie ,mam na myśli ilość oktanów 95 czy 98
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
22.10.2006, DTN :)
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Kąty Wrocławskie
Posty: 3,767
Motocykl: RD07
Przebieg: IIszlif
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 7 miesiące 3 tygodni 2 dni 15 godz 53 min 10 s
|
![]()
95... nie ma sensu 98 lać. Bywało i 70 coś - normalnie jeździła
__________________
Real adventure starts where road ends... -AT RD07 Big Bore 'Troll Bagnisty, ziejący ogniem z regulatora Diabeł Pustynny' http://www.youtube.com/user/Miszapoland Ostatnio edytowane przez Dzieju : 28.02.2013 o 13:06 |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
![]() Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Kędzierzyn-Koźle
Posty: 121
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 3600
![]() Online: 1 tydzień 17 godz 56 min 41 s
|
![]()
powiem ze różnice odczuwam,ale nie wiem czy 98 jest dopuszczalne
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Common Rejli
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 3,735
Motocykl: R650GS Adventure & LC6 750 Adventure
Przebieg: dupa
![]() Online: 1 miesiąc 3 tygodni 1 dzień 5 godz 39 min 17 s
|
![]()
http://pl.wikipedia.org/wiki/Liczba_oktanowa
O ile możemy być pewni, że 98 to faktycznie 98, a 95 - 95.
__________________
BRW 1991 I tak wszyscy skończymy na mineralnym. | Powroty są do dupy. | Trzy furie afrykańskie: pompa, moduł, regulator. Czy jakoś tak... | Pieprzyć owiewki ![]() NIE SPRZEDAM! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Administrator
![]() |
![]()
od lepszego to jeszcze nic nie zaszkodziło....
wprawdzie AT przepali i poniżej 80 ale optymalnie jest 95. Znany mi jest przypadek że i Pb z 20% zawartością ON nie zaszkodziła
__________________
AT03 |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Dołączył: 28.5.2006
![]() |
![]()
To, na które aktualnie mnie stać
![]()
__________________
Navigare necesse est vivere non est necesse. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
heu ?
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Kraków
Posty: 932
Motocykl: RD07
![]() Online: 1 tydzień 20 godz 17 min 46 s
|
![]()
Różnice można odczuć bo wydaje mi się że mniej syfu wpada do 98 (kiedyś jak zatankowałem 95 w Jerzmanowicach to za mną ciągnął się smrodek rozpuszczalnika, a motocykl nie jechał :-/ ).
__________________
RD07 & DRZ |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
![]() Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Kędzierzyn-Koźle
Posty: 121
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 3600
![]() Online: 1 tydzień 17 godz 56 min 41 s
|
![]()
Z tego co czytam to jazda na 98 jest jak najbardziej bezpieczna!!! dla silnika
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
heu ?
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Kraków
Posty: 932
Motocykl: RD07
![]() Online: 1 tydzień 20 godz 17 min 46 s
|
![]()
W trampku minimalna wartość oktanowa to 91, w afri pewnie podobnie. Im wyższa wartość oktanowa tym wyższa odporność na spalanie stukowe (ale AFAIK mniejsza kaloryczność paliwa). Znaczy możesz śmiało lać 98, 99 czy inne wipałer. W końcu to Twoja kasa i nikogo nie powinno obchodzić na co ją trwonisz!
![]()
__________________
RD07 & DRZ |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
![]() Zarejestrowany: May 2008
Miasto: łódź
Posty: 411
Motocykl: R 1100 GS
![]() Online: 4 dni 22 godz 27 min 57 s
|
![]()
ja tutaj widze ze na 80 oktanowce chlopaki lataja i smiga jak ta lala, a mi sie zdazylo zatankowac pod fałkowem ( kieleckie) 95 to kuzwa myslalem ze do lodzi nie dojade, chyba sama woda byla , uwaga na ta stacje bo bedziecie pchac afri
![]() |
![]() |
![]() |