![]() |
![]()
|
Regularne czynności serwisowe Wymiany: płynu hamulcowego, chłodniczego, oleju silnikowego i w zawieszeniu, filtrów, opon, zębatek i łańcuchów, świec. Regulacje: zaworów, gaźników, łańcuchów, łożysk główki ramy, świateł. Kontrola: opon, linek, akumulatora, łożysk, przygotowanie do sezonu i do zimy, smarowanie elementów. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#11 |
![]() |
![]()
to nie brac
![]()
__________________
buziaki ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
![]() Zarejestrowany: Feb 2015
Miasto: Maków Podhalański
Posty: 1,786
Motocykl: XRV750->XR400
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 4 dni 17 godz 56 min 37 s
|
![]()
Z ciekawości co się dzieje jak na litowego damy większe napięcie? Wkładam do moto litowca, pada mi regulator i na akumulator idzie 20V. Ludzie chyba dają litowce zamiast ołowianych do różnych motocykli przy przerobkach.
Mam w takiej sytuacji wybuch i pożar dupy czy inteligętna bateria jest inteligentna i odcina ogniwa? ![]() Z tego co wiem to BMS nadzoruje napięcie min/max, temperaturę i prąd max. Więc powinien zareagować w razie 'w' i odcinać ogniwa. Sent from my Redmi Note 8T using Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
gsm: 512242193
![]() Zarejestrowany: Jul 2006
Miasto: Rzuchów
Posty: 5,271
Motocykl: RD11a
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 4 miesiące 3 tygodni 5 dni 2 godz 54 min 47 s
|
![]() Cytat:
![]() Cytat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
![]() |
![]()
Tyle teorii i parametrów i dalej nie wiadomo czy brać czy nie brać. Jaką ładowarkę w takim razie polecacie. Która będzie jeszcze zimą sama pilnowała aku.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
![]() Zarejestrowany: Apr 2017
Miasto: Marynino
Posty: 536
Motocykl: NAT`18
Przebieg: rośnie
![]() Online: 3 tygodni 5 dni 7 godz 17 min 14 s
|
![]()
Mam ctek do lipo i drugi rok zadowolony - podpinam jak odstawię do garażu, odpinam na wiosnę i tyle...działa.
Wysłane z mojego SM-G986B przy użyciu Tapatalka
__________________
lepiej patrzeć na to, czego nie można puknąć, niż puknąć to, na co nie można patrzeć... |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
gsm: 512242193
![]() Zarejestrowany: Jul 2006
Miasto: Rzuchów
Posty: 5,271
Motocykl: RD11a
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 4 miesiące 3 tygodni 5 dni 2 godz 54 min 47 s
|
![]()
Nikt za ciebie Nie podejmie decyzji. jest na forum. Przynajmniej kilka wątków o ładowaniu a w kosekwecji co ewentualnie wybrać do ładowania tez znajdziesz ja mam swój typ wspominam o tym wyraźnie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
![]() |
![]() Cytat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
![]() |
![]()
To kup Ceteka lub NOCO lub Optimate i będziesz zadowolony. Kwestia ile chcesz kasy na to przeznaczyć. Każda z nich spełni swoją rolę.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
![]() Zarejestrowany: Oct 2018
Miasto: Zabrze
Posty: 1,106
Motocykl: ATAS 2019
Przebieg: 11000
![]() Online: 3 tygodni 1 dzień 14 godz 24 min 33 s
|
![]()
Jesli "sie nie znam" to bierz to co dziala, sprawdzone, stoi za tym "jakis" producent i ma obsluge full auto. Cetek kosztuje ale bateria sie zaopiekuje, wystarczy podlaczyc
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
gsm: 512242193
![]() Zarejestrowany: Jul 2006
Miasto: Rzuchów
Posty: 5,271
Motocykl: RD11a
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 4 miesiące 3 tygodni 5 dni 2 godz 54 min 47 s
|
![]() Cytat:
![]() |
|
![]() |
![]() |