![]() |
![]()
|
Gadżety / wyposażenie Dodatki, które możesz zamontować. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#21 |
Zarejestrowany: Dec 2020
Miasto: Qrnik
Posty: 20
Motocykl: ATAS 1100 2019
![]() Online: 1 dzień 4 godz 10 min 20 s
|
![]()
Mam oryginalne plastikowe kufry hondowskie o aerodynamice szafy gdańskiej, czy jadę z z 1, 2 czy 3-ma nie ma znaczenia. Prędkość też nie ma znaczenia, żadnej shimmy nie odczułem. Opony jeszcze fabryczne Battlaxy Adventurecross
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
![]() |
![]()
Ta shimmie to najpewniej wynik niedokładnie równej opony, w dokładnie wyżej przytoczonym zakresie prędkosci, tyle ,że w KTM.
Po zmianie na progresywny damper i niewielkim zwiększeniu tłumienia, shimmie nie ma. Uważam, że to dobry pomysł zarówno na asfalt, jak i na offa. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
![]() |
![]()
U mnie występowało shimmy przy niektórych prędkościach (już nie pamiętam jakich) do czasu wymiany opon z fabrycznych na obecne.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
![]() Zarejestrowany: Nov 2019
Miasto: Chełm
Posty: 317
Motocykl: CRF1100 DCT ES
![]() Online: 3 tygodni 2 dni 18 godz 29 min 26 s
|
![]()
Fabryczne miałeś Karoo Street czy inne? Co założyłeś?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
![]() Zarejestrowany: Dec 2019
Miasto: Warszawa
Posty: 614
Motocykl: CRF1100L AS, Husqvarna 701 Enduro, KTM 890 Adv R
![]() Online: 2 tygodni 1 dzień 17 godz 52 min 7 s
|
![]()
No dobra, ale w sumie temat jest o amortyzatorze skrętu do CRF1000/1100 a nie o shimmy
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
![]() |
![]() Cytat:
Amor skretu kasuje shimie , więc to jest dalej w temacie . Rozważ hyperpro, bo połowa ceny scotta, efekt podobny, a jedyna niedogodność w hyperpro, ze nie możesz regulować tego w czasie jazdy |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
![]() Zarejestrowany: Dec 2019
Miasto: Warszawa
Posty: 614
Motocykl: CRF1100L AS, Husqvarna 701 Enduro, KTM 890 Adv R
![]() Online: 2 tygodni 1 dzień 17 godz 52 min 7 s
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
![]() |
![]() Cytat:
![]() Moim zdaniem amor jest taki sam wszędzie, potrzebne jest dedykowane mocowanie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
![]() Zarejestrowany: Dec 2019
Miasto: Warszawa
Posty: 614
Motocykl: CRF1100L AS, Husqvarna 701 Enduro, KTM 890 Adv R
![]() Online: 2 tygodni 1 dzień 17 godz 52 min 7 s
|
![]()
Tak, ale występują dwa rodzaje. Tak jak Majster załączył zdjęcia w pierwszym poście. Myślę o tym drugim bardziej a on chyba musi być dedykowany. Ale dzięki za wskazówkę. Sprawdzę to
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
![]() |
![]()
Ten pierwszy to raczej w ścigach montują. Bierz scottsa albo jego kopię od żółtych (model jest jeden, jak wspomniałem dedykowane jest tylko mocowanie - Paweł Cię naprowadzi na dobrego chinczyka, wspominanego wcześniej "producenta kopisty" savage) - miałem ten amorek w lc4, teraz mam oryginalnego scottsa w lc8 i nie widzę różnicy w pracy, regulacji, materiałach.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Amortyzator skrętu do NAT | HarryLey4x4 | Gadżety / wyposażenie | 213 | 03.10.2024 12:15 |
Amortyzator skrętu | Rychu72 | Wszystko dla Afryki | 62 | 08.06.2016 20:47 |
Amortyzator skrętu | ramires | Wszystko dla Afryki | 52 | 22.10.2012 23:59 |