![]() |
#111 | |
![]() Zarejestrowany: Dec 2020
Miasto: Wawa
Posty: 162
Motocykl: Africa AS 1100DCT
![]() Online: 1 tydzień 1 dzień 12 godz 54 min 41 s
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
![]() Zarejestrowany: Aug 2017
Miasto: Piekary Śląskie
Posty: 81
Motocykl: był TA XL650, jest CRF1100 AS
![]() Online: 1 miesiąc 2 dni 19 godz 17 min 36 s
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
![]() |
![]()
Ja jeżdżę jak tylko pogoda pozwala, jak akcja obejmie mój VIN to pojadę do serwisu.
Nie takie akcje już bywaly, sąsiad powiedział mi wczoraj ze wszystkie VFR1200 i CT z wczesnych partii miały wymieniane wały napędowe. Miłego! |
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
![]() Zarejestrowany: Nov 2016
Miasto: Podlasie
Posty: 25
Motocykl: CRF 1000L ATAS DCT
![]() Online: 6 dni 18 godz 54 min 26 s
|
![]()
U mnie wygląda to tak jak na poniższym zdjęciu zrobionym kamerką inspekcyjna
Proces odpadu cynku ze spawu już jest widoczny Na pewno nie będę czekał aż mi to do końca odpadnie i zatkanie filtry.Nie długo wyjmuje bak i będę czyścić A jak będzie akcja serwisowa to skorzystam Afryka to crf 1000 adventure z 19 roku.kupiona w ASO Polska w 2020 roku |
![]() |
![]() |
![]() |
#115 |
![]() Zarejestrowany: Apr 2017
Miasto: Marynino
Posty: 536
Motocykl: NAT`18
Przebieg: rośnie
![]() Online: 3 tygodni 5 dni 7 godz 17 min 14 s
|
![]()
Czy ja dobrze wywnioskowałem, że problem dotyczy tylko ATAS ?
Małe nie są podatne na tę chorobę ?
__________________
lepiej patrzeć na to, czego nie można puknąć, niż puknąć to, na co nie można patrzeć... |
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24
![]() |
![]()
Tylko duże baniaki mają problem.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
![]() Zarejestrowany: Oct 2018
Miasto: Zabrze
Posty: 1,106
Motocykl: ATAS 2019
Przebieg: 11000
![]() Online: 3 tygodni 1 dzień 14 godz 24 min 33 s
|
![]()
Złuszczony cynk to jedna strona medalu, druga ze w tym miejscu zbiornik nie jest juz zabezpieczony. Od razu mi sie przypomina moj stary poldas z przerdzewiałym bakiem..
Edit. Poguglalem. Wychodzi na to ze problem byl juz znany Hondzie (za granica) pod koniec 2019 roku ! Tutaj goscie pisza o naprawach wykonywanych przez dealerow w 2019, polegajacych na plukaniu zbiornika, czyszczeniu filtra, i wymianie pompy i wtryskiwaczy: https://africatwin.org/forum/threads...olutions.2120/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
![]() Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,568
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 8 godz 22 min 3 s
|
![]() Cytat:
jeżeli zbiornik jest w jakiś sposób zabezpieczany od środka to raczej w całości po spawaniu a nie tylko spawy i raczej nie może to być powłoka nakładana a musi to być coś galwanicznego, bo wszelkie powłoki nanoszone od środka zbiornika skończą z czasem w układzie wtryskowym... tak mi się wydaje, może jest na forum chemik ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 |
Zarejestrowany: Nov 2020
Miasto: Wielkopolska
Posty: 9
Motocykl: SD06
Przebieg: 38000
![]() Online: 2 dni 1 godz 34 min 50 s
|
![]()
Nie tylko duże bańki to jest mała 2019r
Ostatnio edytowane przez Varan : 30.10.2021 o 10:14 |
![]() |
![]() |
![]() |
#120 |
![]() |
![]()
No więc tak wygląda badanie moich "wód płodowych".
https://1drv.ms/v/s!AsaUo23icDxApH9A...zBIS9?e=BnNWfs Motocykl 2020, 400km przebiegu a w paliwie same pływające fuzle ![]() Widać dokładnie jak spawy się "utleniają" ![]() Jestem załamany ![]() Rozpocząłem już w zeszłym tygodniu swoja walkę ze sprzedawcą ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Akcja serwisowa Hondy CRF 1000 | falcon500 | Akcje serwisowe | 52 | 27.12.2021 12:51 |
CRF 1100L - która ladowarke/prostownik wybrac | Robin | NAT - Warsztat | 15 | 14.12.2020 20:03 |