|
Hamulce, kola, opony Montaż, demontaż i kontrola takich elementów jak: klamki, pompy hamulcowe, tarcze, klocki, zaciski, przewody hamulcowe w oplocie i bez, koła, felgi, szprychy, opony i łożyska. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
12.01.2021, 15:20 | #11 |
Jak dla mnie karoo3 w 790 spisywała się super. Bardzo dobra opona dualowa. Byłem mega zaskoczony, bo wcześniej się naczytałem, że to badziew straszny....
|
|
12.01.2021, 15:55 | #12 |
Zarejestrowany: Sep 2019
Miasto: Poznań
Posty: 101
Motocykl: RD07a
Online: 1 tydzień 14 godz 36 min 34 s
|
Przydałaby się opinia kogoś kto używał na przykład k60 scout ? Jestem ciekaw jak się ma metzeler w odniesieniu do w.w
|
12.01.2021, 16:27 | #13 |
Zarejestrowany: Dec 2010
Miasto: Zgierz
Posty: 1,375
Motocykl: nie mam AT jeszcze
Przebieg: duży :)
Online: 2 miesiące 3 tygodni 1 dzień 6 godz 34 min 38 s
|
Myślę ze o tych oponach wszystko juz na tym forum napisano. Warto użyć szukajki.
Wysłane z mojego Hammer_Energy_18x9 przy użyciu Tapatalka
__________________
GS über alles!!! |
12.01.2021, 16:35 | #14 |
Zarejestrowany: Sep 2014
Miasto: Lublin
Posty: 2,310
Motocykl: LC8-950ADV,EXC 450, ROAD KING EVO
Online: 2 miesiące 2 tygodni 2 dni 4 godz 51 min 14 s
|
Karoo3 - dla mnie poza asfaltem kpina z opony. Mokra trawa, błoto, luźna nawierzchnia i już walka. Przynajmniej w lc8. Na asfalcie nornalnie ale w off za darmo bym jej nie zalożył. Po ok 2 tyś km 50/50 on/off zeszła do połowy.
Z tym że bez oszczędzania. Jak będe w garażu mogę zrobic fotke co z niej zostało. |
12.01.2021, 17:25 | #15 | |
Cytat:
Mam teraz K60 Scout w Trampku bo z takimi oponami go kupiłem. Myślałem, że będę szybko zmieniał, ale poradziły sobie na różnym asfalcie, w piachu, w błocie, a po szutrach się po prostu frunie. Zużycia nie bardzo widać, a mają 10tys. km nalotu. Zostają na motku, nie zmieniam. Co do stylu jazdy to tak "lekko pikantnie". K60 Scout w błocie od 0:30 : |
||
12.01.2021, 18:11 | #16 | |
Cytat:
Moja obserwacja jest o tyle ciekawa, że jechaliśmy na dwóch jednakowych maszynach, tak samo obciążonych, kumpel ma zbliżony poziom umiejętności i tylko opony nas różniły. U mnie były Dunlopy D908RR. Czyli gumy raczej na piach i kamienie, dosyć twarde. Gdybym miał jechać stricte błoto, wolałbym miękkie Michelin XC12. Ale uważam że nie mam co z tego robić doktoratu. Trzeba jeździć i tyle. Jak opona nie pasuje, to dojechać i kupić inną. Nic nie zastąpi własnego osądu.
__________________
"Jeżeli chcesz uniknąć krytyki: Nic nie mów. Nic nie rób. Bądź nikim" - Arystoteles |
||
12.01.2021, 20:31 | #17 |
Zarejestrowany: Sep 2014
Miasto: Lublin
Posty: 2,310
Motocykl: LC8-950ADV,EXC 450, ROAD KING EVO
Online: 2 miesiące 2 tygodni 2 dni 4 godz 51 min 14 s
|
Dla mnie na mieszany teren ale podkreślam dla mnie wygrywają uniwersalne 2 typy- pirelli MT21 i Mitas rock rider MC23. W jeździe 50/50 on/off op 5tysi km wytrzymują na tyle w 950ADV to w afryce obstawiam 6-7.
Ale muszisz popróbować sam. Zapomniałem dodać że i cenowo dość korzystnie wychodzą jak się dobrze poszuka. Ostatnio mt21 poniżej 200 zł można trafić. |
|
|
Podobne wątki | ||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Metzeler unicross | ramires | Hamulce, kola, opony | 11 | 12.02.2019 22:36 |
T63 vs Karoo3 | herni | Hamulce, kola, opony | 31 | 19.11.2016 22:38 |
Metzeler karoo | Boski-Kolasek | Hamulce, kola, opony | 2 | 19.03.2011 21:10 |
Metzeler 90/90 - 21 M/C 54H czy 54S. Ilu z was ma S | qkasurf | Hamulce, kola, opony | 12 | 18.03.2009 10:15 |