![]() |
|
Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#11 |
![]() |
![]()
Zdarzyło się i na poniżej 72 jezdzić... i nie było kłopotów.
__________________
www.motopodroze.pl |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Administrator
![]() |
![]()
Pytanie do mistrzów wtryskowych( BMW , wiadro czy ktm.....) czy ktoś jeździł na bylejakim paliwie( mało oktan lub mocno zanieczyszczone ropą czy innymi wynalazkami...)
ciekaw jestem jak to działało?
__________________
AT03 |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
![]() Zarejestrowany: May 2008
Miasto: łódź
Posty: 411
Motocykl: R 1100 GS
![]() Online: 4 dni 22 godz 27 min 57 s
|
![]()
to ja nie wiem jak rozcienczona musiala byc tamtejsza benzynka, pol na pol z wodą?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2005
Miasto: Wrocław
Posty: 7,442
Motocykl: Nie mam już Afryki
![]() Online: 4 miesiące 2 dni 2 godz 39 min 26 s
|
![]()
lałem do AT 77 pkt na Ukrainie. Prycha jak huj w tłumik ale jedzie ino spalanie chyba nam wyszło większe. Do wiadra lałem czerwoną 98 ale ołowiową w montenegro. Szła jak trzeba
![]() ![]() |
![]() |
![]() |