|
|
|
|
#1 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,664
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 4 dni 2 godz 20 min 33 s
|
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Moderator
![]() Zarejestrowany: Dec 2008
Miasto: Niemcownia
Posty: 3,384
Motocykl: CRF 1000D/DCT
Przebieg: 48k+
Online: 4 miesiące 4 tygodni 1 dzień 4 godz 21 min 34 s
|
A co z użytkownikami, którzy zrobili już 'parę' kilometrów?
Przecież wtryski mogły dostać w dupę. Ktoś na początku wspominał, że jego Afra nie chodzi dobrze w porównaniu z inną. Nawet po czyszczeniu zbiornika jak i całego układu.
__________________
Wreszcie mam swój kawałek szczęścia w całym tym gównie dookoła
|
|
|
|
|
|
#3 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,664
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 4 dni 2 godz 20 min 33 s
|
Tlenek cynku:
"Produkt praktycznie nierozpuszczalny w wodzie (0,0042 g/l) i etanolu (760 g/l) zaś rozpuszcza się w kwasach i zasadach" |
|
|
|
|
|
#4 | |
![]() Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,664
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 4 dni 2 godz 20 min 33 s
|
Cytat:
co do płukania, to jeżeli jest to chemia, która całkowicie rozpuszcza tlenki nie uszkadzając elementów nie widzę z tym problemu szczególnie na początku eksploatacji ale jak ktoś ma już nalatane x kilometrów i filtr wstępny wygląda jak u Majstra to mogą być też skutki uboczne w postaci zużycia pompy czy wtrysków ale podkreślam "mogą" bo tego nie wiemy na 100% można tylko przypuszczać.... skoro silnik nie pracuje prawidłowo coś się musiało przytkać lub uszkodzić lub problem jest zupełnie gdzieś indziej niż "paliwo". Zima na całego pozostaje czekać na ruch Hondy i jakieś oficjalne stanowisko. |
|
|
|
|
![]() |
|
|
Podobne wątki
|
||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
| CRF 1100L - która ladowarke/prostownik wybrac | Robin | NAT - Warsztat | 15 | 14.12.2020 20:03 |