Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > NAT - Nowa (przyszła) Królowa > CRF 1000 L

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 09.02.2021, 23:15   #1
nabrU
Gość


Posty: n/a
Online: 0
Domyślnie Africa Twin Rally

Nie wiem czy to realne info czy następny concept bike:

https://adventure-attack.com/news/73...ica-twin-rally
Załączone Grafiki
Typ pliku: jpg africa_twin_antsx.jpg (88.8 KB, 16 wyświetleń)
Typ pliku: jpg africa_twin_postdx.jpg (88.5 KB, 13 wyświetleń)
Typ pliku: jpg africa_twin_latdx.jpg (107.0 KB, 13 wyświetleń)
Typ pliku: jpg africa_twin_latsx.jpg (100.9 KB, 15 wyświetleń)

Ostatnio edytowane przez wierny : 15.02.2021 o 04:33 Powód: Zdjęcia.
  Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 09.02.2021, 23:25   #2
Misza
22.10.2006, DTN :)
 
Misza's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Kąty Wrocławskie
Posty: 3,778
Motocykl: RD07
Przebieg: IIszlif
Galeria: Zdjęcia
Misza jest na dystyngowanej drodze
Online: 7 miesiące 3 tygodni 2 dni 15 godz 53 min 10 s
Domyślnie

No i to jest bajk. Zawsze się dziwiłem, że tylu ludzi se kupuje te nowe afryki i jeszcze nikt nie obciął flexem tego niepotrzebnego przodu...
__________________
Real adventure starts where road ends...

-AT RD07 Big Bore 'Troll Bagnisty, ziejący ogniem z regulatora Diabeł Pustynny'


http://www.youtube.com/user/Miszapoland
Misza jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 09.02.2021, 23:36   #3
jabolos


Zarejestrowany: Jul 2020
Miasto: Olsztyn
Posty: 565
Motocykl: ATAS DCT 2018
jabolos jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 miesiące 3 dni 3 godz 37 min 48 s
Domyślnie

Z opisu wychodzi, że to wersja stworzona przez włoskiego dealera Hondy - Redmoto. Podane są też ceny, choć zastrzegają, że nie są one ostateczne - 21490 Euro manual i 22640 Euro DCT
jabolos jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 09.02.2021, 23:38   #4
Nynek
 
Nynek's Avatar


Zarejestrowany: Dec 2014
Miasto: Myślenice
Posty: 601
Motocykl: nie mam AT jeszcze
Nynek jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 4 dni 8 godz 19 min 17 s
Domyślnie

Wygląda prawie jak Tenere 700
Nynek jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 09.02.2021, 23:55   #5
Marcinnn6
 
Marcinnn6's Avatar


Zarejestrowany: Aug 2017
Miasto: Zgierz
Posty: 868
Motocykl: EXC 250 TPI
Przebieg: galanty
Marcinnn6 jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 tygodni 4 dni 20 godz 1 min 27 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Misza Zobacz post
No i to jest bajk. Zawsze się dziwiłem, że tylu ludzi se kupuje te nowe afryki i jeszcze nikt nie obciął flexem tego niepotrzebnego przodu...
A jak idzie cięcie flexem katełema ?
Marcinnn6 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 10.02.2021, 07:02   #6
Misza
22.10.2006, DTN :)
 
Misza's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Kąty Wrocławskie
Posty: 3,778
Motocykl: RD07
Przebieg: IIszlif
Galeria: Zdjęcia
Misza jest na dystyngowanej drodze
Online: 7 miesiące 3 tygodni 2 dni 15 godz 53 min 10 s
Domyślnie

BC mi nie pozwolił a szanuję jasno określone zasady Taka afra to aż się prosi, żeby fabrycznie trochę ją przychoppowali
__________________
Real adventure starts where road ends...

-AT RD07 Big Bore 'Troll Bagnisty, ziejący ogniem z regulatora Diabeł Pustynny'


http://www.youtube.com/user/Miszapoland
Misza jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 10.02.2021, 12:24   #7
Marcinnn6
 
Marcinnn6's Avatar


Zarejestrowany: Aug 2017
Miasto: Zgierz
Posty: 868
Motocykl: EXC 250 TPI
Przebieg: galanty
Marcinnn6 jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 tygodni 4 dni 20 godz 1 min 27 s
Domyślnie

hehe.
No niby tak, ale po co obniżać wagę klocka który i tak klocem pozostanie. Chyba , że chodzi o względy estetyczno - tuningowe , to jestem w stanie zrozumieć.
Przerabiałem to w Husce swojej. Lżejsze wydechy, wywalone zbędne plastiki i gadżety. Ok, dało to jakiś rezultat wagowy , ale ze 157kg zrobiło się 150kg (mniej więcej, nie pamiętam dokładnie) .
Przełożenia na samą jazdę , czy czucie motocykla nie zaobserwowałem. Trochę lżej podnosić.
Jak już wybierałem lżejszy akumulator, tankowałem po pół zbiornika, liczyłem wagę kół to przyszło opamiętanie i kupiłem dwupaka
Ale wiadomka , nie zawsze musi to mieć sens, efekt placebo jest też bardzo ważny
Marcinnn6 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 10.02.2021, 12:44   #8
Misza
22.10.2006, DTN :)
 
Misza's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Kąty Wrocławskie
Posty: 3,778
Motocykl: RD07
Przebieg: IIszlif
Galeria: Zdjęcia
Misza jest na dystyngowanej drodze
Online: 7 miesiące 3 tygodni 2 dni 15 godz 53 min 10 s
Domyślnie

Waga wagą ale też robi różnicę. Biciowy lc8 i tak już sporo lżejszy od serii a zawsze te parę kg do zbicia jest. Afre obciąłem o jakies 25kg a to już troche jest. Dla mnie najważniejsza jest jednak widoczność, feeling w prowadzeniu. No i ta masa na przodzie i górze jednak jest niekorzystnie położona. To samo w przypadku afry z linka
__________________
Real adventure starts where road ends...

-AT RD07 Big Bore 'Troll Bagnisty, ziejący ogniem z regulatora Diabeł Pustynny'


http://www.youtube.com/user/Miszapoland
Misza jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 14.02.2021, 20:47   #9
mdxmd


Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,497
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
mdxmd jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 1 dzień 31 min 19 s
Domyślnie

Wersja rally i ma bagażnik a zwykła wersja turystyczna nie ma.... tam ktoś jest chory na umyśle całkowicie.

Ostatnio edytowane przez mdxmd : 17.02.2021 o 17:37
mdxmd jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 19:55.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.