![]() |
|
Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#11 |
Stary (P)iernik
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Świeradów Zdrój
Posty: 3,759
Motocykl: XR400 , XR650L XL600V
![]() Online: 4 miesiące 2 tygodni 6 dni 9 godz 39 min 10 s
|
![]()
https://rover.ebay.com/rover/0/0/0?m...2F151356873376
Nie majatek Lub calkiem po taniosci https://www.google.pl/search?q=smar+...2S2z6-kJ-195kM
__________________
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
![]() Zarejestrowany: Sep 2018
Miasto: Kraków
Posty: 25
Motocykl: CRF1000 DCT
![]() Online: 2 dni 3 godz 19 min 25 s
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
![]() Zarejestrowany: Dec 2008
Miasto: Sosnowiec
Posty: 300
Motocykl: RD07a
![]() Online: 1 miesiąc 1 tydzień 25 min 29 s
|
![]()
Aleś odkopał.. smar nic nie zabrudzi ale zniknie po jednej dłuższej jeździe.
Ten smar ma być gęsty i lepki a od temp. ma się jeszcze zagęszczać po to aby siła odśrodkowa go nie wypychała. A jak kogoś nie stać na smar za 50zł to sorry może smarować LT4s5 albo kupić moto z kardanem. PS. Na szybko jak nie ma nic lepszego możesz spróbować pasty ceramicznej do 1300oC jest gęsta, dobrze przywiera do metalu i nie rozrzedza się pod wpływem temp. do ok.150oC Ostatnio edytowane przez Cassini : 28.04.2020 o 15:48 |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
![]() Zarejestrowany: Sep 2018
Miasto: Kraków
Posty: 25
Motocykl: CRF1000 DCT
![]() Online: 2 dni 3 godz 19 min 25 s
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Tomaj
![]() |
![]()
Witam, podłączę się do tematu dotyczącego zębatek.
Mam na warsztacie jednego ,,pacjenta'' o oznaczeniu CRF1000 i przednia zębatka jest do wymiany. Czy próbował może ktoś z Was, lub ma jakieś doświadczenie po zastosowaniu do tego moto zębatki JT z tłumikiem? Zawsze stosowałem oryginały ale gdzieś (nie mogę teraz znaleźć) czytałem, że JT dla NAT lepiej siedzą na wieloklinie, no i jak wygląda temat z jej trwałością/jakością. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24
![]() |
![]()
Nie dawaj JT. Ori.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Tomaj
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
![]() Zarejestrowany: Oct 2018
Miasto: Zabrze
Posty: 1,106
Motocykl: ATAS 2019
Przebieg: 11000
![]() Online: 3 tygodni 1 dzień 14 godz 24 min 33 s
|
![]()
Z czesciami ori to Szynszyl juz od roku walczy. Trzeba brac na klate znacznie dluzsze oczekiwania, 7 dni to naprawde przyzwoity czas.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24
![]() |
![]() ![]() Mateo88 składa teraz XRkę i na części czekał bodaj miesiąc. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,568
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 8 godz 22 min 3 s
|
![]()
mogę potwierdzić z własnego doświadczenia, wszelkie zębatki pływające (min CRF) tylko oryginał,
JT po 8 tys.km było tak (wielokliny były posmarowane pastą MP3, tylko umyłem wszystko do tego filmu) będzie dziabać wałek przy takim luzie. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Przednia zębatka jak montować | Kazmir | Rama, zawieszenia, napęd | 30 | 03.11.2024 06:22 |
zębatka przednia (luzy) | JANEK | Rama, zawieszenia, napęd | 202 | 08.02.2019 01:26 |
Zębatka przednia - problem | SZCZURS | Rama, zawieszenia, napęd | 41 | 22.06.2016 22:22 |
Zębatka przednia 17 | imbryk | Wszystko dla Afryki | 29 | 12.03.2013 12:08 |