![]() |
#701 | |
![]() Zarejestrowany: May 2021
Posty: 285
Motocykl: GG ES700
![]() Online: 2 dni 2 godz 35 min 53 s
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#702 |
![]() |
![]()
Tak nie do końca... jeśli nie jest zostawiony oryginalny grzebień chroniący karter.
__________________
'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa |
![]() |
![]() |
![]() |
#703 |
![]() Zarejestrowany: May 2021
Posty: 285
Motocykl: GG ES700
![]() Online: 2 dni 2 godz 35 min 53 s
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#704 |
![]() |
![]()
Załóż jeśli nie masz.
__________________
'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa |
![]() |
![]() |
![]() |
#705 |
![]() Zarejestrowany: May 2021
Posty: 285
Motocykl: GG ES700
![]() Online: 2 dni 2 godz 35 min 53 s
|
![]()
Założyłem od razu, było w instrukcji tej osłony.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#706 |
![]() |
![]()
Ja zwykle (z wyjątkiem beciaka) te fabryczne osłony to od razu zdejmuje, tnę, wiercę, skracam, redukuje i pocieniam. Działają potem niezawodnie. Kolega latał kiedyś z pełną osłoną na LC4ce. Zdziwił się po roku, że nakrętka zębatki (aluminiowa) straciła sześciokątność. Teraz używa tylko osłon wygiętych po prostu z kawałka drutu fi 4. Działają.
Pozdr rr
__________________
Są jeszcze piękne zadupia na tym świecie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#707 |
![]() |
![]()
Ponad dwa tygodnie i 2000 km szwendania się po Albanii za nami. CRF300L w towarzystwie LC4 640 ADV jechała bezproblemowo i bezawaryjnie. To był nasz piąty wyjazd w te rejony, zrobiliśmy część trasy TET, część własnych szlaków raczej tych trudniejszych - w tym trasy tegorocznego Rally Albania.
Wszystko na seryjnych oponach, seryjnym zawieszeniu i seryjnych zębatkach oraz rogalem (40 L). Pierwszy tydzień to prawie codzienne burze. Kamieniste szlaki zamieniły się w błotne ścieżki. W kilku miejscach osuwiska zabrały drogi. Spaliśmy na dziko albo kempingach, ze dwa razy przytrafiły się noclegi pod dachem. Wnioski: - Po przejechaniu prawie 5 tys km mogę tylko potwierdzić, że CRF300L to był dla mnie zajebisty wybór - zwinna, dosyć lekka i niezawodna - Silnik i zwarta sylwetka to najlepsza część tego moto - Seryjny zawias daje radę, ale bardziej ambitne szlaki i wola szybszej jazdy wymaga z mojej perspektywy upgredu - Spalanie - od 2,5 l/100 km przy pełzaniu po wsiach do 4,5 l/100 km przy pałowaniu w górę po kamorach i błocie
__________________
"Jeżeli chcesz uniknąć krytyki: Nic nie mów. Nic nie rób. Bądź nikim" - Arystoteles |
![]() |
![]() |
![]() |
#708 | |
![]() Zarejestrowany: Jan 2015
Miasto: Warszawa
Posty: 1,887
Motocykl: inne moto
![]() Online: 2 tygodni 1 dzień 21 godz 11 min 46 s
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#709 |
![]() |
![]()
Poproszę tracki Rally Albania.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#710 |
![]() Zarejestrowany: Jan 2015
Miasto: Warszawa
Posty: 1,887
Motocykl: inne moto
![]() Online: 2 tygodni 1 dzień 21 godz 11 min 46 s
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
2021 CRF250L & CRF250 Rally | Danny | Dział ogólny | 65 | 06.02.2025 19:58 |
XXVI WiR Rally 2021 dalej zwany podlasiakiem | sluza | Imprezy forum AT i zloty ogólne | 205 | 20.11.2021 07:34 |
XXVI WiR Rally 2021 - koszulki | jendrus | Imprezy forum AT i zloty ogólne | 65 | 27.10.2021 08:26 |
Endurorally 2021 | Onufry22 | Dział Producentów i Dostawców | 91 | 16.09.2021 13:36 |
Honda crf 250 Rally Twardsza tylna sprężyna amortyzatora | Viruus | Warsztat | 8 | 11.12.2019 14:56 |