![]() |
#41 |
![]() Zarejestrowany: Jul 2013
Miasto: Warszawa
Posty: 120
Motocykl: FE + 2x XR
![]() Online: 3 tygodni 3 dni 12 min 41 s
|
![]()
6. Zawieszenie â zewnętrzny wygląd zawieszenia i rozwiązanie układu zawieszenia musi pozostać zgodne z wersją produkcyjna bądź jej rajdowym odpowiednikiem. Wewnętrzne elementy zawieszenia można zmieniać lub modyfikować bez ograniczeń.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
![]() Zarejestrowany: May 2008
Miasto: Sanok/Rajskie
Posty: 107
Motocykl: "kamertony" TT 350 oraz TY 250'76 + clockwork orange exc 350
![]() Online: 4 dni 5 godz 23 min 50 s
|
![]()
I gdzie tu niezgodność z regulaminem?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
![]() Zarejestrowany: May 2008
Miasto: Sanok/Rajskie
Posty: 107
Motocykl: "kamertony" TT 350 oraz TY 250'76 + clockwork orange exc 350
![]() Online: 4 dni 5 godz 23 min 50 s
|
![]()
Sprawa nie jest taka oczywista, bo twiny Hondy z układem V(nota bene raczej nie na bazie transalpa) startowały w Dakarze głównie w drugiej połowie lat '80, natomiast nieliczne zmoty na bazie Afryki rd04 i RD07 którymi w rajdzie PD startowali na początku lat '90 "amatorzy" zdarzaly się z zawieszeniem UPD, co zresztą np w przypadku teamów fabrycznych Yamahy (yze 750/850) lub np Kawasaki(KLX) było normą od początku lat 90... Zatem biorąc pod uwagę że AT RD07 jest produkowana od 1993 , można uznać, że "rajdowy odpowiednik" z układem zawieszenia UPD istniał, na co zresztą są dowody w postaci nielicznych fotografii z tamtych lat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
![]() Zarejestrowany: Jan 2010
Miasto: Warszawa
Posty: 2,908
Motocykl: RD04
![]() Online: 3 miesiące 1 tydzień 4 dni 15 godz 28 min 56 s
|
![]()
Skoro motocykl został do puszczony do rajdu to spełniał wymogi regulaminu i tyle. Szparag zwyczajnie pierniczy farmazony mówiąc , że byli najszybszym twinem w klasie.
Gajron , szczerze to nigdy nie spotkałem się z Africą która miała UPD na Dakarze. Podeślesz jakieś foto?
__________________
WSK125>XL650V Transalp>XR650R>TE450>DR800big>XR750VAfrica Twin>XR400R>VFR800fi>TE450ie>Bandit1200S |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
![]() Zarejestrowany: May 2008
Miasto: Sanok/Rajskie
Posty: 107
Motocykl: "kamertony" TT 350 oraz TY 250'76 + clockwork orange exc 350
![]() Online: 4 dni 5 godz 23 min 50 s
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
![]() |
![]()
druga finansowana przez episkopat
![]()
__________________
'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
![]() Zarejestrowany: Jan 2010
Miasto: Warszawa
Posty: 2,908
Motocykl: RD04
![]() Online: 3 miesiące 1 tydzień 4 dni 15 godz 28 min 56 s
|
![]() Cytat:
Tymi zdjęciami , zakończyłeś dyskusję o dopuszczeniu Africy z UPD w ER24 ![]() ![]()
__________________
WSK125>XL650V Transalp>XR650R>TE450>DR800big>XR750VAfrica Twin>XR400R>VFR800fi>TE450ie>Bandit1200S |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
![]() |
![]()
__________________
Niepuszczone bąki wędrują do mózgu i tak rodzą się posrane pomysły. |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Gość
Posty: n/a
Online: 0
|
![]()
Uwzajta pany z tymi zartami bo bany poleca
![]() |
![]() |