|
Hamulce, kola, opony Montaż, demontaż i kontrola takich elementów jak: klamki, pompy hamulcowe, tarcze, klocki, zaciski, przewody hamulcowe w oplocie i bez, koła, felgi, szprychy, opony i łożyska. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
17.02.2022, 15:06 | #11 |
Zarejestrowany: Feb 2021
Miasto: PO / PSE
Posty: 27
Motocykl: RD07a
Online: 2 dni 45 min 25 s
|
Wydatków innych się zrobiło, zastanawiałem się.nad pospawaniem i szukaniem czegoś w ładnym stanie, albo opcja druga na bogato
Okazuje się, że obecnie nowe obręcze Excel 21x1.85 są.deficytowe i nie do zdobycia, maja.się.pojawić za miesiąc. Z innej beczki, w związku z brakami magazynowymi i większym wyborem opon w rozmiarze 18, zastanawiam się, czy nie zapleść obu kół w obręcze od NAT tzn. 21x2.15 i 18x4.00? Ktoś robił takie modyfikacje? Ostatnio edytowane przez Novy : 05.03.2022 o 20:43 Powód: Połączenie postów |
28.02.2022, 15:44 | #12 |
A po co zmieniać tylną obręcz, zmień przód to tylko szersza felga o 0,76 cm.
__________________
kto smaruje ten jedzie |
|
|
|
Podobne wątki | ||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Świece, pęknięcie ceramiki. | Emek | NAT - Warsztat | 34 | 18.03.2019 13:01 |
dopuszczalne bicie koła | mad_leaf | Hamulce, kola, opony | 10 | 11.04.2015 01:24 |
bicie na klamce ham = krzywa tarcza? | podos | Hamulce, kola, opony | 21 | 17.05.2011 19:13 |
Prostowanie obręczy | suchy | Hamulce, kola, opony | 5 | 24.11.2009 18:19 |