![]() |
#11 |
![]() Zarejestrowany: Nov 2018
Posty: 88
Motocykl: RD03
![]() Online: 1 tydzień 3 dni 11 godz 54 min 10 s
|
![]()
Chłopy, ale on pytał czy wersja o pojemności 500 cm3 ma sens.
Gdyby 500 było lżejsze, to moim zdaniem miałoby sens, a tak to raczej 650 cm3, bo masz jeszcze większość gratów, no może oprócz dobrych głowic ![]() Wejdź na forum Dominatora, tam jest wszystko. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
![]() Zarejestrowany: Dec 2009
Miasto: Łódź
Posty: 201
Motocykl: Czym popadnie
![]() Online: 4 tygodni 18 godz 51 min 48 s
|
![]()
Chyba szukałbym 650, bo różnice niewielkie, a jest popularniejsza na rynku. Z tym do 5 tysięcy to chyba będzie niełatwo. Z czystej ciekawości wszedłem sobie ostatnio na portale aukcyjne popatrzeć po ile teraz chodzą dominatory ( fajny sprzęt, kiedyś kupiłem dla żony i sam czasem również jeździłem) i trochę mi zatkało kakało... Popatrzcie na jednostki, które jako tako dobrze i oryginalnie wyglądają, 8-17,5 tysiąca !!! No chyba aż tak fajny to on nie jest, chociaż już zaczyna być zabytkiem i chyba tak to należy rozważać.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
trampkarz emeryt
![]() |
![]()
500 o ile sie orientuje to wersja na austrię?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
![]() Zarejestrowany: Jun 2009
Miasto: Kamieniec Wrocławski
Posty: 3,132
Motocykl: XT660Z-konik garbusek
Przebieg: Ł
![]() Online: 4 miesiące 3 tygodni 6 dni 7 godz 35 min 30 s
|
![]()
Z różnic to tylko krótsza korba
Tak,będzie się działo bo chcieli kupić moją stronę www ![]()
__________________
Stary nick: Raviking GSM 505044743 Żądam przywrócenia formuły "starego" Forum AfricaTwin...... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
![]() Zarejestrowany: May 2013
Posty: 1,322
Motocykl: xtz660 Ténére/XR650R
![]() Online: 2 miesiące 2 tygodni 2 dni 15 godz 2 min 5 s
|
![]()
Te stare dominiki 500 miały elektryczny rozruch i kopkę. To chyba jeszcze te robione w Japonii i pewnie temu na bogato. Fajnie i miło, ale dalej to wiatrołap z 180kg. W kategorii "chcę mieć starą klasyczną honde enduro" w kasie jaką życzą sobie za dominika można kupic XL600LM albo XR600 i to już bardziej fajne.
jakieś rok temu, albo dwa na OLX ktoś sprzedawał taką zmote w ramie XR600 z chyba jakimiś współcześniejszymi zawiasami silnik NX500 z kopajką. Brzmiało kusząco, ale wiemy- zmota, czyli powodzenia w serwisowaniu ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
![]() |
![]()
XR600 zdecydowanie najprzyjemniejszy w terenie.
__________________
RD 03 TO NAJSTARSZA AFRYKA ![]() ![]() XRV 650 THE LAST TRUE DUAL SPORT BIKE ON EARTH http://www.youtube.com/watch?v=fnEHAjt_XPw |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
![]() |
![]()
Silnik 650 bardzo przyjemny do szwedania, do łojenia mniej. Bardzo przyjemnie go wspominam z szosy czy szutrekow. Z wyrypow i przekładania między drzewami już mniej choć miałem z fajnie zmotanym zawiasem i wagą z wahą jeno 166 kg.
__________________
Są jeszcze piękne zadupia na tym świecie. Ostatnio edytowane przez rrolek : 19.05.2022 o 22:49 |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
czy warto pakować się do Maroca terenówką - suvem..? | ex1 | Kwestie różne, ale podróżne. | 23 | 04.09.2013 10:59 |
Honda Nx 650 Dominator | watrburg1970 | Inne - dyskusja ogólna | 5 | 16.03.2012 11:14 |