|
|
|
|
#1 | |
![]() Zarejestrowany: Nov 2020
Miasto: SH/RZ
Posty: 30
Motocykl: SD09
Przebieg: 36k
Online: 1 dzień 10 godz 30 min 13 s
|
Cytat:
Reasumując: wysokość jest taka sama jak Heed Bunkier, waga podobnie. Elementy gdzie Heedy dobijają do ramy, lub uszkadzają mocowania tutaj są lepiej rozwiązane. Ilość rurek może śmieszyć, ale w przypadku uszkodzenia przynajmniej wymienia się dany element, a nie całość. Ogólnie wrażenie jest takie, że nie czuć g...wnolitu. Najwyższy setup gmoli faktycznie może być zbędny, ale wolałem je kupić zamiast inwestować w 100kg węgla. Myślę, że to jest też ciekawy temat dla innych producentów aby ewentualnie nakręcili film z testów swoich produktów (chłopaki z Gardy wiem, że działają i im kibicuję!). Dla mnie są cacy i to jest najważniejsze. A czy będą działać? Wyjdzie w praniu, ale wolałbym tego uniknąć .Pozdrawiam |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
trampkarz emeryt
![]() |
Dzięki za rzeczową odpowiedź. Po prostu uderzyła mnie ilość rurek, łączeń itp.
rodem z bmw GS adv. Ale takiej konstrukcji nigdy nie widziałem. Życzę abyś nie musiał ich testować, a jak już to niech one się poddadzą a nie rama. Swoją drogą niepokojące są te tematy o krzywionych ramach. W starych AT to rzadko się zdarzało, w GS z tego co widzę z uwagi na modułowa konstrukcje można sobie po prostu wymienić przednia ramę pomocnicza lub tylną, to nie problem. Chronić trzeba cycki
|
|
|
|
|
|
#3 | |
![]() Zarejestrowany: Nov 2020
Miasto: SH/RZ
Posty: 30
Motocykl: SD09
Przebieg: 36k
Online: 1 dzień 10 godz 30 min 13 s
|
Cytat:
|
|
|
|
|
![]() |
|
|
Podobne wątki
|
||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
| Heed Bunkier i wymiana oleju | nabrU | NAT - Warsztat | 39 | 20.09.2017 23:56 |