|
|
|||||||
| Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... |
![]() |
|
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
|
|
|
#1 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Wrocław
Posty: 157
Motocykl: RD07a
Przebieg: 44 tkm
Online: 1 dzień 5 godz 44 min 20 s
|
dobrze chomik gadasz, tylko na cholerę 2 drzewa, wystarczy jedno - technologia sprawdzona - jedną stronę pasa wiążemy do drzewa, drugą do gmola i odchylamy motonga
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Administrator
![]() |
No nie wiem, u mnie nie dało rady na jeden a cienki pas pękł, musiałem dać dwa mocne pasy i prostować przez ich naciąganie przeciwstawne.
__________________
www.motopodroze.pl |
|
|
|
|
|
#3 |
![]() Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Wroclaw
Posty: 2,387
Motocykl: RD04
Przebieg: 40.000
Online: 3 miesiące 2 dni 2 godz 50 min 11 s
|
sam prostowałem na moto choc trzeba to robic z czuciem i dobrze wybrac punkty podparcia breszek łomów itd;-).Tak jak wspominali koledzy co firma i materiał to inaczej sie odkształcaja.Mysle ze powinienes porównac ceny nowych albo dogadaj sie z bonzurem -najlepsza opcja, gorszej biedy narobisz jak za duzo bedziesz kombinował.Jak sie nie wywrócisz to sie nie nauczysz;-))))))))
|
|
|
|