![]() |
![]()
|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#1 |
![]() |
![]()
Taka historia-
Motocykl kolegi- Transalp600v 94r na 2 modułach. Podczas ostatniej wycieczki do Hiszpanii padł regulator dając wysokie wartości-na voltomierz wyskoczyło 18 -23 poczym popaliło niemal wszystkie żarówki, voltomierz, z aku wywaliło częśc zawartości. Kolega ogarną na miejscu nowy regulator ,żarówki , poczyscil ,poskręcał,uzupełnił plyn w aku i elegancko wrocil do Pl. Jednak wskazowka obrotomierza cały czas kręci tylko do ok 3,5 tyś. Moto pali elegancko jedzie elegancko ładowanie 14,3 , aku po zgaszeniu jakoś dużo ma prądy 13,8? Wczoraj zmienialiśmy miejscami moduły wkładaliśmy inny na podmiankę bez zmian nadal kręci do 3,5tyś. Co dalej sprawdzić ![]() Dzięki
__________________
MAZURY CUD NATURY |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() |
![]()
Może zegar po prostu zdechł. Przecież tam tez jest zasilanie.
__________________
'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
ReGeNeRaToR
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Olsztyn
Posty: 659
Motocykl: RD07
![]() Online: 1 miesiąc 1 tydzień 11 godz 11 min 45 s
|
![]() Cytat:
![]()
__________________
END of TRANSMISSION |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
![]() |
![]()
Lux. Jutro startujemy na ,,starego trampa,,
Po powrocie coś zorganizujemy. Dziękuję
__________________
MAZURY CUD NATURY |
![]() |
![]() |