![]() |
#161 |
![]() |
![]()
Silnik ten ma chłodzenie powietrzno-olejowe a "olejak" to oczywiście skrót myślowy dla odróżnienie ich od wersji LC produkowanej od 2013roku.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#162 |
trampkarz emeryt
![]() |
![]()
Tak jak przedmówca napisał, powszechne nazewnictwo wodniak (LC od 2013) i olejak (do 2012) odnośnie GSa. A że nie jest to olejak taki jak u Suzuki to mnie akurat wcale to przeszkadza, powietrzak brzmi trochę głupio
![]() Zluzuj Herni ![]() Po niemal 2 latach jazdy z kardanem i braku syfu z łańcucha zakup pierwszej puszki smaru do łańcucha był przykrym doświadczeniem. Niniejszym dłubię sobie olejarkę ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#163 |
Ajde Jano
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Rataje Słupskie
Posty: 6,256
Motocykl: Raczej nie będę miał AT
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 9 miesiące 1 tydzień 3 dni 22 godz 8 min 57 s
|
![]()
Zawsze można nazwać go pieszczotliwie wiatrakiem
__________________
BMW Club Praha 001 1.Nigdy nie polemizuj z idiotą. Sprowadzi cię do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem. 2.Czasami lepiej milczeć i sprawić wrażenie idioty, niż się odezwać i rozwiać wszelkie wątpliwości. |
![]() |
![]() |
![]() |
#164 |
![]() |
![]()
Nie znasz budowy R1100/1150 gdzie jest druga sekcja pompy która przetłacza olej kanałem w głowicy blisko zaworów wydechowych potem do chłodnicy i od razu do miski jakim prawem to nie jest olejak jak nawet termostat olejowy ma żeby utrzymywać stałą temperaturę silnika?
__________________
Honda XL 600 RM 86' Honda XL 600 LM 86' Honda XRV650 Africa Twin 88' Honda XLV 750 R 83' BMW R1100GS ABS 95' |
![]() |
![]() |
![]() |
#165 |
![]() |
![]()
Ale o co kaman ? Powietrzem to była Cezeta lub Mzeta itp. chłodzone powietrzem.
![]() Magiczne słowo wymiennik ciepła.
__________________
kto smaruje ten jedzie |
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | |
![]() |
![]() Cytat:
Tu człowiek zrobił porównanie do 1250 EDIT: Każdy może sobie już ściągnąć instrukcję: https://www.bmw-motorrad.pl/pl/servi...j-podrecznikow A oto screen: Screen.png Ostatnio edytowane przez WojtasA : 06.11.2023 o 18:28 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#167 | |
![]() Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,568
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 8 godz 22 min 3 s
|
![]() Cytat:
![]() pogoń za niską wagą generuje takie idiotyzmy. BMW zawsze pozostawiało cos co ma się rypnąć z czasem (w przeniesieniu napędu), teraz jest o tyle miło, że chociaż dokładnie wiemy co. wał w olejaku to koszt ponad 3.000,-zł Ostatnio edytowane przez mdxmd : 07.11.2023 o 10:38 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#168 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,568
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 8 godz 22 min 3 s
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#169 |
![]() |
![]()
__________________
kto smaruje ten jedzie |
![]() |
![]() |
![]() |
#170 | |
![]() Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,568
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 8 godz 22 min 3 s
|
![]() Cytat:
"Motocykl wszystko ma na + tylko dźwięk jest gorszy jak w poprzednim modelu ... ale możesz zamówić wersję z akrapem i będzie jak było ![]() BMW z modelu na model GS idzie w kierunku usportowienia GS'a w starym 1100 zawieszenie było kanapowe i łykało wszystko jak leci a teraz nawet z ESA full comfort zęby wypadają. Ciekawe jaki będzie ADV, celuję, że bardziej ucywilizowany silnikowo oraz jak to już było od zawsze - wygodniejszy. |
|
![]() |
![]() |