![]() |
#851 |
![]() Zarejestrowany: Dec 2018
Miasto: Opolskie
Posty: 518
Motocykl: XR 600
![]() Online: 2 tygodni 3 dni 21 godz 38 min 56 s
|
![]()
Dzięki kol Zaczekaj i Emek za odzew- wątpliwości rozwiane
__________________
Na YouTube przygody HONoDY https://youtube.com/channel/UCrDx6paxecbzeSUSJR7iE6Q |
![]() |
![]() |
![]() |
#852 |
![]() Zarejestrowany: Jan 2019
Posty: 193
Motocykl: Dr650Re
![]() Online: 2 dni 16 godz 50 min 21 s
|
![]()
Pytanie. Czy tylny amortyzator Od Crf300Rally jest kompatybilny z Crf300L. Przymierzam się do wymiany całego amora. Upatrzyłem sobie amor Yss Mz456 415TR 07-85. W sklepach internetowych jest napisane, że amor ten jest dedykowany dla wersji Rally. Dla CRF 300L dedykowany amor ma numer Yss Mz456 405TR 18-85. Ten dla wersji L jest o centymetr krótszy, dlatego go nie chce.
Czy są jakieś różnice w amorach Crf300L i Rally? |
![]() |
![]() |
![]() |
#853 |
Moderator
![]() |
![]()
Bierz 415TR.
CRF300L na rynkach azjatyckich (ale tylko na nich) ma amortyzator krótszy o 1 cm (405TR) od Rally (415TR) - stąd różnica w ofercie YSS i w opisie przeznaczenia tych amorów.
__________________
"Jeżeli ktoś ci mówi że jesteś koniem to za pierwszym razem możesz się obrazić, za drugim razem dać w gębę, ale za trzecim razem już kup sobie siodło." |
![]() |
![]() |
![]() |
#854 | |
![]() Zarejestrowany: May 2022
Miasto: Malbork
Posty: 24
Motocykl: crf300l
![]() Online: 9 godz 42 min 29 s
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#855 |
![]() Zarejestrowany: Jan 2019
Posty: 193
Motocykl: Dr650Re
![]() Online: 2 dni 16 godz 50 min 21 s
|
![]()
Dzięki wam za odzew. Zamówiłem 415TR.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#856 |
Moderator
![]() |
![]()
A Wy jakoś normalnie spędzacie walentynki?
![]()
__________________
"Jeżeli ktoś ci mówi że jesteś koniem to za pierwszym razem możesz się obrazić, za drugim razem dać w gębę, ale za trzecim razem już kup sobie siodło." |
![]() |
![]() |
![]() |
#857 |
![]() |
![]()
Hejka
Jak ta wieża jakościowo i jaka różnica światła? Widziałem na FB że koleś produkcje w PL. |
![]() |
![]() |
![]() |
#858 |
Moderator
![]() |
![]()
Jakościowo super, siedzi sztywniutko, co prawda na razie tylko statyczne testy ale nie wygląda to jakby miało wpadać w jakieś wibracje podczas jazdy. Półka z regulowanym kątem nachylenia, całość powinna spokojnie przyjąć jakąś ciężką nawigację, tablet czy czytnik roadbooków. W komplecie jest zamiennik dolnego mocowania lampy bo to hondowskie jest nieco filigranowe. Na bocznej ściance 2xUSB z wbudowanym woltomierzem - do wyboru albo po zapłonie w oryginalną kostkę przy kloszu albo bezpośrednio do aku. Dwie osobne lampy do świateł mijania/drogowych, odpaliłem to na razie tylko na osiedlu gdzie było trochę zastanego światła ale już widać że jest bardzo duża różnica w stosunku do poprzedniej lampy (a tam miałem wymienioną żarówkę na jasnego Osrama) - przede wszystkim w kształcie wiązki bo jest bardzo szeroka i wreszcie oświetla też pobocze bo oryginalny hondowski odbłyśnik rzucał na drogę jakiś dziwny romb. Światło mocne, fajna zimna biała barwa, na moje potrzeby będzie więcej niż wystarczająco. Spróbuję wyjechać którejś najbliższej nocy do lasu i coś sfocić/nagrać.
__________________
"Jeżeli ktoś ci mówi że jesteś koniem to za pierwszym razem możesz się obrazić, za drugim razem dać w gębę, ale za trzecim razem już kup sobie siodło." |
![]() |
![]() |
![]() |
#859 |
![]() |
![]()
Dzięki za wstępną opinię. Zastanawiam się jak odporne jest na gałęzie itp które nieraz walą po lampie. U siebie zaomontowałem kratke. Daj znać jak po jeździe w lesie już będziesz
|
![]() |
![]() |
![]() |
#860 | |
Moderator
![]() |
![]() Cytat:
![]()
__________________
"Jeżeli ktoś ci mówi że jesteś koniem to za pierwszym razem możesz się obrazić, za drugim razem dać w gębę, ale za trzecim razem już kup sobie siodło." |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Modyfikacje Husqvarna 701 | 7Greg | Husqvarna 701 | 502 | 02.11.2024 12:05 |
Modyfikacje przy DCT | mdxmd | NAT - Warsztat | 30 | 03.04.2019 11:02 |