Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Regularne czynności serwisowe

Regularne czynności serwisowe Wymiany: płynu hamulcowego, chłodniczego, oleju silnikowego i w zawieszeniu, filtrów, opon, zębatek i łańcuchów, świec. Regulacje: zaworów, gaźników, łańcuchów, łożysk główki ramy, świateł. Kontrola: opon, linek, akumulatora, łożysk, przygotowanie do sezonu i do zimy, smarowanie elementów.

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 19.05.2024, 15:39   #11
grot
 
grot's Avatar


Zarejestrowany: Nov 2021
Miasto: kielce
Posty: 56
Motocykl: RD07
grot jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 dni 13 godz 47 min 6 s
Domyślnie honda transalp, slimak

jasne, to już trochę większa robota, napisze potem jak dam rade z tym ustrojstwem
grot jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 20.05.2024, 09:28   #12
Bohun
 
Bohun's Avatar


Zarejestrowany: Jun 2010
Posty: 518
Motocykl: nie mam AT jeszcze
Bohun jest na dystyngowanej drodze
Online: 4 tygodni 1 dzień 11 godz 29 min 31 s
Domyślnie

Jak źle skręcisz pancerz z licznikiem to też może blokować. Skręcałem ślimak z linka i sprawdzałem czy lekko pracuje. Potem z licznikiem. Założyłem OEM i działa od 2016.
__________________
Kto prędko daje, ten dwa razy daje.
Bohun jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 24.05.2024, 20:30   #13
chrusja


Zarejestrowany: Jul 2016
Miasto: Dubiecko
Posty: 35
Motocykl: nie mam AT jeszcze
chrusja jest na dystyngowanej drodze
Online: 6 dni 11 godz 12 min 48 s
Domyślnie

Podepnę się pod temat. Dzisiaj wymieniałem w afri szwagra ślimacznicę i ten pierścień który kręci ślimacznicę. Pierścień był pęknięty a ślimacznica zje..chane te dwa zęby które współpracują z pierścieniem. Po złożeniu okazuje się, że licznik nadal nie działa. Linka cała, końcówki linki niby są ok. Linka przykręcona do ślimaka po zakręceniu kołem obraca się po skręceniu z licznikiem dupa... Kręciłem samą linką bez pancerza włożoną do licznika, licznik działa.. Po złożeniu wszystkiego licznik stoi...Ma ktoś pomysł jak to ugryźć?
chrusja jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 24.05.2024, 20:41   #14
smigacz
 
smigacz's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Przemyśl
Posty: 713
Motocykl: RD07a
Przebieg: średni
smigacz jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 4 dni 22 godz 18 min 14 s
Domyślnie

Miałem kiedyś podobnie w swojej Afryce. Powodem było złe włożenie końcówki linki w napęd ślimaka prędkościomierza w liczniku. Pierścień skręcający na lince musi być równo i dobrze dokręcony.
smigacz jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 24.05.2024, 20:46   #15
chrusja


Zarejestrowany: Jul 2016
Miasto: Dubiecko
Posty: 35
Motocykl: nie mam AT jeszcze
chrusja jest na dystyngowanej drodze
Online: 6 dni 11 godz 12 min 48 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał smigacz Zobacz post
Miałem kiedyś podobnie w swojej Afryce. Powodem było złe włożenie końcówki linki w napęd ślimaka prędkościomierza w liczniku. Pierścień skręcający na lince musi być równo i dobrze dokręcony.
Uważam, że jest dokręcone wszystko dokładnie. Licznik odkręciłem sobie od stelaża, żeby było łatwiej. Końcówkę w licznik wsuwam z wyczuciem.
chrusja jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Modelek do zdjęć szukam - NAT, XL600/700 (Transalp) Neno Inne tematy 3 29.05.2017 22:49
Serwisówka Transalp XL600 HELP Ropuch Inne tematy 5 23.03.2011 21:56


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 00:31.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.