23.11.2024, 09:50 | #631 |
Tak oczywiście zakładamy osłonę lub jak na przodzie szmatę i jeździmy dalej.
Wszystko się naprawia jak się opłaca i jaki budżet ma klient gdzie w moim wypadku remont był nie opłacalny ale już się nie odzywam. Noo nikomu nic nie skubnąłem to było przed zarazą a kupiłem w L w serwisie po znajomości
__________________
kto smaruje ten jedzie |
|
23.11.2024, 10:52 | #632 |
Tak dla porównania amortyzator do chinola od wersji rally, czyli wersja z dużym tłoczyskiem itp. 600dolarów z podatkami i wysyłką...
__________________
Z początku porwał mię śmiech pusty, a potem litość i trwoga. |
|
23.11.2024, 11:31 | #633 |
Zarejestrowany: Jul 2008
Miasto: Popapracie!
Posty: 6,897
Motocykl: RD04
Online: 5 miesiące 6 dni 20 godz 35 min 21 s
|
to jest Kayaba? bo z przodu USD jest chyba Kayaby?
__________________
buziaki |
23.11.2024, 11:48 | #634 |
W pro jest KYB wersja podła z 20mm tłokiem czyi bieda taka jak w tenere.
W rally to YUAN czyli firma ktora robi zawieszenia dla showa...
__________________
Z początku porwał mię śmiech pusty, a potem litość i trwoga. |
|
23.11.2024, 12:02 | #635 | |
Zarejestrowany: Jul 2008
Miasto: Popapracie!
Posty: 6,897
Motocykl: RD04
Online: 5 miesiące 6 dni 20 godz 35 min 21 s
|
Cytat:
http://en.yuanabsorber.com/ strona - jak to czesto u chinczykow - zyje wlasnym zyciem
__________________
buziaki |
|
23.11.2024, 23:15 | #636 |
Zarejestrowany: Jul 2017
Miasto: Poznań
Posty: 243
Motocykl: RD07a
Przebieg: ^90 000
Online: 1 tydzień 1 dzień 1 godz 36 min 15 s
|
A jednak ktoś czyta uważnie ... Oczywiście Tajlandia - czwarty co do wielkości kraj z całkiem sporą gospodarką. Czasami mi się zdarza w wyniku demencji, ale cóż...
Co do czucia/nie czucia zużycia, jeśli amor wyleje i miał słabą poduszkę gazową, nie czuć tylko jak się prowadzi - na piechotę znaczy. Sam doświadczyłem, jak na rondzie dryftowałem z tego powodu wiedząc o ułomności tegoż, bo już wcześniej łuki i zakręty jakoś dziwnie zaczęły się "prostować" . Podobnie było w przypadku puchy, gdzie tylne amory (te ważniejsze) straciły sterowanie (Nissan USA) i na prostej na muldzie tak mi dupą zakręciło (pomimo ostrożnej jazdy), że prawie się zesrałem. |
Wczoraj, 22:58 | #637 | |
Zarejestrowany: May 2009
Miasto: Stalowa Wola/ MIELEC
Posty: 1,072
Motocykl: TransAlp+Multistrada + Cagiva Elefant
Przebieg: hohoho
Galeria: Zdjęcia
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 1 dzień 19 godz 14 min 52 s
|
Cytat:
Dokładnie. Szynszyl powinien się brzydzić brać do rąk wszystko co nie "oryginalne"
__________________
https://www.facebook.com/PAKVENTURE2021 https://www.facebook.com/pages/Proje...91516340945760 https://www.facebook.com/himalaje2018/ High Riders - Himalayan Story 2018 |
|
Wczoraj, 23:58 | #638 |
Jurek to ten od viadra dalej męczy się:
Moje kolejne spostrzeżenia i pytania. Mianowicie problem nadal występuje ale: - moto na swoim aku ma duży problem z odpaleniem, podpiąłem aku z auta już bezpośrednio bez odpalonego auta (jak tu kolega zasugerował słusznie) po kablach i nadal jest problem z odpaleniem. - więc ponownie odpaliłem auto i po kablach od auta odpalam moto no i znowu to samo odpala bez problemu a rozrusznik kręci bardzo płynnie bez zacięć no i zegar nie przygasa, zgasiłem go odpiąłem kable i próbuję odpalić nadal nie idzie podpinam auto idzie, o co chodzi? - zacząłem się zastanawiać czy może regulator napięcia ma jakiś wpływ na rozruch motocykla nigdzie nie znalazłem żadnych info na ten temat, tylko tyle że jak regulator to ładowanie słabe a u mnie ładowanie w normie. No ale nic robię wszystkie pomiary jakie są możliwe co do alternatora i regulatora. Alternator: napięcia 3 x 36V (nie znalazłem normy), rezystancja 3 x 0,1ohm (norma 0,3-0,5ohm), żadnych przebić wszystko w normie. Korzystałem z filmiku: https://youtu.be/d48JazxqAeQ?si=6bNMS3C0_e3XPZ8g Regulator napięcia: ładowanie w porządku, zielone przewody ciągłość do masy, z zewnątrz żadnych uszkodzeń, żadnych przebić, znalazłem ciekawe pomiary na zagranicznych mediach dotyczące jakiegoś "testu biasu" dla bieguna dodatniego i ujemnego, pomiar zwykłem multimetrem nastawionym na pomiar diody no i tutaj wyszły mi różnice bo według poniższego filmiku pomiar powinien wyjść od 0,3V do 0,5V a u mnie dla ujemnego wyszło 3 x 0,520V a dla dodatniego 3 x 0,158V. https://youtu.be/-2jWIkhy1fo?si=bkHpxnl4v-V-CQUt Ale nie wiem jak to zinterpretować. - spróbowałem odpalić moto odłączając alternator od regulatora 3 żółte kable, no i moto zaczęło odpalać, nawet na swoim aku, co za zdziwienie, czy tylko przypadek, nie wiem? Czy ten regulator może zakłócać rozruch motocykla, czy to wogóle możliwe?
__________________
kto smaruje ten jedzie |
|
Dzisiaj, 00:21 | #639 |
Zarejestrowany: Jul 2017
Miasto: Poznań
Posty: 243
Motocykl: RD07a
Przebieg: ^90 000
Online: 1 tydzień 1 dzień 1 godz 36 min 15 s
|
Ile aku ma napięcia spoczynkowego. Jak poniżej 11V, to może być zwarcie i będzie kręcił, ale zbraknie prądu nawet z zewnętrznym aku. Przy włączonym ładowaniu tego prądu może być wystarczająco. Wywalić aku (w takim przypadku ładowanie może nic nie dać) i wtedy spróbować na zewnętrznym aku bez ładowania.
|