![]() |
#31 |
![]() Zarejestrowany: Jul 2019
Posty: 283
Motocykl: nie mam AT jeszcze
![]() Online: 1 tydzień 21 godz 22 min 50 s
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Zakonserwowany
![]() |
![]()
Zanim kupisz ten motorek o wzniosłej nazwie RE to proponuje wypożyczyć i pojeździć aby przekonać się czy spełnia wymagania.
Co do Ktaema to w ubiegłych latach zwariowali ci młodzi i ambitni menadżerowie w białych koszulach windując cennik. Myśląc że jeżdżący enduro nie dadzą rady żyć bez Ktm-a pod dupą i kupią bez względu na cenę. Uważam że to było poważnym błędem, który zainicjował ich problemy. 13 000 euri za moto robione w Chinach do jazdy po paryjach to szaleństwo, wystarczy się tylko zastanowić nad aspektem kosztów produkcji. Skoro chińczycy za taki sam w innym kolorze i naklejką krzyczą 8000. A Beta roczniki 2024 oferuje za 9000 to nie ma o czym dyskutować.
__________________
Proszę siadać, się nie wychylać, się nie opowiadać I łaskawie i po cichu i bez szumu i bez iskier Wypierdalać. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
![]() |
![]()
W temacie problemów finansowych KTM, trafiłem na króciutki artykuł ze stycznia 2021r. i pozwolę sobie przytoczyć dwa wymowne cytaty:
"sprzedaż spadła, ale zatrudniono dodatkowe osoby" "Pomimo spadku sprzedaży .... Z pozytywów, zatrudniono 218 nowych osób oraz wypłacono 10,5 mln euro benefitów w związku z Covid-19" Źródło: https://motogen.pl/podsumowanie-roku...datkowe-osoby/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
![]() |
![]()
Sysiek ,jeśli porównujesz Chiny do Europy w zakresie ucisku społeczeństwa to jeśli to jest Twoja niewiedza mogę Ciebie zrozumieć.Jeśli posiadasz wiedzę na ten temat to wpis jest bardzo nie w porządku w stosunku do ludzi zakatowanych przez ten reżim.
Jeśli sprawa dotyczy Kata to dzisiaj chciałem zakupić zapinkę do pokrywy filtra KTM EXC .Nie kupiłem bo wy-ebali 110 zł za śrubkę która waży kilka gram. Myślę że te ceny przyczyniły się do obecnej sytuacji . |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
![]() |
![]()
widzę tylko smutną buźkę - chyba, że tak miało być
![]()
__________________
'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
![]() Zarejestrowany: Dec 2024
Miasto: Grodków
Posty: 26
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 73000km
![]() Online: 1 dzień 18 min 13 s
|
![]()
Witam, myślę, że KTM przejmą Chińczycy, jak to wcześniej zrobili z wieloma markami europejskimi, między innymi: Volvo, MG, Benelli, Moto Morini, Morbidelli, i tak dalej, a fabryki KTM już dawno stoją w ChRL. Chinole już od kilku lat używają silników KTM w takich własnych markach jak KOVE, CFMoto, które wdzierają się na rynek europejski
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
![]() |
![]()
Czyli chińskie motocykle będą się rozwijać jeszcze szybciej
![]()
__________________
Niepuszczone bąki wędrują do mózgu i tak rodzą się posrane pomysły. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
![]() |
![]()
Ale, że co? Film się nie wyświetla? U mnie jest OK.
A ogólnie to pan z KTM stara się uspokajać klientów, mówiąc o tym, że w sumie to jest dobrze, a po zmianach (restrukturyzacji) będzie jeszcze lepiej ![]() Czyli mówi dokładnie to, co powinien w takiej sytuacji mówić przedstawiciel KTM. A jak będzie, przekonamy się wszyscy w niedalekiej przyszłości. |
![]() |
![]() |