![]() |
#101 |
![]() Zarejestrowany: Feb 2024
Miasto: Krk
Posty: 107
Motocykl: SD13 (CRF1100) 2023/2024
![]() Online: 3 dni 19 godz 13 min 54 s
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
Zarejestrowany: Aug 2024
Miasto: Jelcz-Laskowice
Posty: 11
Motocykl: CRF1100
![]() Online: 14 godz 49 min 53 s
|
![]()
Kolejne odświeżenie i dylemat przy Gmolach .
Garda już ma swój produkt dla ATAS 2024 i zastanawiam się jeszcze przy podstawowych od Outback M. Jazda głównie asfalt . |
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2011
Miasto: mazowiecka wieś
Posty: 1,417
Motocykl: 5 szt
Przebieg: znośny
![]() Online: 3 miesiące 3 tygodni 17 godz 46 min 27 s
|
![]()
Miałem w afrze australijske. Teraz mam w tenerece polskie. Nie widzę różnic w jakości i konstrukcji. A to już duży komplement dla gardy.
__________________
Nie ważne gdzie, nie ważne czym. Ważne z Kim. |
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
![]() Zarejestrowany: Dec 2024
Miasto: Kraków
Posty: 24
Motocykl: CRF1100
![]() Online: 15 godz 35 min 9 s
|
![]()
stoje przed wyborem Garda czy OM
bardziej sklaniam sie przed zestawem OM: Plyta, gmole silnika, gmole dolne choc nie wiem czy nie lepiej nie brac plyty a wziasc gorne. Jazda na razie asfalt. o plycie myslalem zeby wziasc bo ponoc incazej trzeba cos podginac fabryczna plyte pod gmole silnika Ci co mieli /maja jedne badz drugie prosze o opinie Garda zaczyna mi sie podobac i jest tansza....ale roznica ie jest duza na minus Gardy to widze ze kazdy demontaz plastikow gmole trzeba sciagac |
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
![]() Zarejestrowany: May 2009
Miasto: Nowy Sącz
Posty: 5,962
Motocykl: crf1000a
Przebieg: 2
![]() Online: 10 miesiące 3 tygodni 1 dzień 13 godz 50 min 12 s
|
![]()
Po co Ci takie orurowanie? Środkowe wystarczają na paciaki a przy grubych dzwonach masz AC
__________________
Z początku porwał mię śmiech pusty, a potem litość i trwoga. |
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
![]() |
![]()
Gdzieś widziałem, że Garda rozjeżdża się w precyzji i trzeba się siłować ze spasowaniem rurek
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
![]() Zarejestrowany: Dec 2024
Miasto: Kraków
Posty: 24
Motocykl: CRF1100
![]() Online: 15 godz 35 min 9 s
|
![]() Cytat:
wiem ze jest drugi watek gdzie temat gmoli był/jest walkowany i ze wystarcza tylko srodkowy... co do Grady jest fajny filmik na YT https://www.youtube.com/watch?v=8FSlYcD9Bug wlasciciel mial i OM i te. szczerze mowiac mocowanie do tylu ramy wyglada dla mnie lepiej niz w OM |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
![]() Cytat:
Co do jakości nie mogę się przyczepić do niczego, jakość spasowania do motocykla jest rewelacyjna, niczego nie trzeba doginać, przerabiać, rozwiercać itp. Do demontażu plastików niestety gmole trzeba zdemontować, ale nie jest to jakiś skomplikowany i czasochłonny proces, 15 minut i po robocie. Oryginalna płyta pod silnik pasuje do gmoli Garda, nic nie trzeba przerabiać. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Płyta bumot i gmole heed bunkier | nocny | Gadżety / wyposażenie | 0 | 14.08.2021 13:42 |
Montaż gmoli Heed | Rolob | Gadżety / wyposażenie | 7 | 30.05.2021 20:43 |
Heed Bunkier i wymiana oleju | nabrU | NAT - Warsztat | 39 | 20.09.2017 23:56 |
Prostowanie gmoli | Maks_waw | Wszystko dla Afryki | 25 | 01.05.2010 22:53 |