Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Wszystko co chciałbyś wiedzieć o motocyklach innych niż AT > Honda - inna niż AT & NAT

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 19.09.2024, 20:15   #621
furman


Zarejestrowany: Jul 2016
Miasto: Zagórów
Posty: 440
Motocykl: nie mam AT jeszcze
furman jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 4 tygodni 1 dzień 22 godz 30 min 27 s
Domyślnie

Co prawda Trampkiem nowym nie jechałem, ale z tym samym silnikiem przejechałem się Hornetem i tam piec wydaje się bardzo żywiołowy. Coś może pogmerali przy mapach.
furman jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 19.09.2024, 21:22   #622
kylo
 
kylo's Avatar


Zarejestrowany: Feb 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 531
Motocykl: CRF1000
kylo jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 3 dni 1 godz 37 min 18 s
Domyślnie

Trudno powiedzieć.
Na testy, dla potencjalnego klienta, sprzęt powinien byś iskra,
dawać z siebie "więcej" niż seria.
Aby zachęcić, przekonać, sprawić aby zainteresowany
chciał go kupić tu i teraz! ...a nie wrócił z jazdy zupełnie rozczarowany.
Osobiście nie szukam "sporta" tylko spokojnego, wygodnego podróżnika.
Ostatnie kilkanaście lat na traktorze z bawarii o niebagatelnej mocy 60 KM
Tyle, że nawet leciwy "klekot" o wątłym prowadzeniu, smagnięty manetką
JEDZIE z dołu, na górze, nawet objuczony jak wielbłąd....

ps. Melon widziałem ten wykres, ma się nijak do realu.
Jazda testowa, u lubelskiego przedstawiciela Pana Hondy.
kylo jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 19.09.2024, 21:29   #623
Melon
 
Melon's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Mar 2012
Miasto: Lublin
Posty: 5,091
Motocykl: cz350/ bandit600/ zx12r/ varadero/vfr1200xd
Melon jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 miesiące 3 tygodni 6 dni 5 godz 56 min 45 s
Domyślnie

To musiał być zepsuty egzemplarz, zobacz wykres z hamowni co Mada wstawił. Zielony to trampek
https://africatwin.com.pl/attachment...9&d=1726731184
__________________
kto smaruje ten jedzie
Melon jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 19.09.2024, 23:53   #624
furman


Zarejestrowany: Jul 2016
Miasto: Zagórów
Posty: 440
Motocykl: nie mam AT jeszcze
furman jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 4 tygodni 1 dzień 22 godz 30 min 27 s
Domyślnie

A on ma opcję przestawiania map zapłonu ? Może była deszczowa włączona ?

Ostatnio edytowane przez furman : 20.09.2024 o 07:54
furman jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 20.09.2024, 06:18   #625
kylo
 
kylo's Avatar


Zarejestrowany: Feb 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 531
Motocykl: CRF1000
kylo jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 3 dni 1 godz 37 min 18 s
Domyślnie

Ma kilka, dlatego po słabym starcie również tak pomyślałem i przełączyłem,
na mapę - "SPORT"...
kylo jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 18.01.2025, 12:59   #626
Dejf


Zarejestrowany: Dec 2024
Miasto: Kraków
Posty: 17
Motocykl: CRF1100
Dejf jest na dystyngowanej drodze
Online: 11 godz 25 min 39 s
Domyślnie

jeżdżę Trampkiem 700, miałem sie przesiąść się na nowego... (dodam ze moja jazda to Trampkowanie) pierwsze wrażenie jak ruszyłem bylo takie po co mi nowy Trampek skoro mam jednego......
Jasne zawias przepaść do starego i w ogóle fajnie ogólnie, ale brakło efektu "wow" na który liczyłem.

Dodam iż efekt wow wywołał Suzuki D800 nowy V-Storm na papierze słabszy ale wrażenia z jazdy super w porównaniu do XL750.

Afryka nie była planowana... a skończyło się że ostatecznie wylądowała w garażu

dodam iż podobne fajne wrażenia odniosłem jeżdżąc BMW GS900... gdyby jeszcze miał DCT i był jak dla mnie nieco niższy.... to wyjątkowo wysoka koza, jak CRF1000
Dejf jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 25.01.2025, 22:43   #627
Romano
 
Romano's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Jun 2017
Miasto: Białystok
Posty: 163
Motocykl: CRF 1000 DCT '18
Przebieg: 96 000
Romano jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 11 godz 51 min 26 s
Domyślnie

Pytanko mam, czy koła z CRF1000 2018 będą pasować do Trampka?
__________________
Bądź takim rodzajem człowieka, że gdy twoja stopa dotyka rano podłogi, diabeł w piekle mówi "Ooo kurwa, wstał..."
Romano jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 28.01.2025, 12:15   #628
Robi72


Zarejestrowany: Dec 2024
Miasto: Grodków
Posty: 23
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 73000km
Robi72 jest na dystyngowanej drodze
Online: 18 godz 49 min 19 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Dejf Zobacz post
jeżdżę Trampkiem 700, miałem sie przesiąść się na nowego... (dodam ze moja jazda to Trampkowanie) pierwsze wrażenie jak ruszyłem bylo takie po co mi nowy Trampek skoro mam jednego......
Jasne zawias przepaść do starego i w ogóle fajnie ogólnie, ale brakło efektu "wow" na który liczyłem.

Dodam iż efekt wow wywołał Suzuki D800 nowy V-Storm na papierze słabszy ale wrażenia z jazdy super w porównaniu do XL750.

Afryka nie była planowana... a skończyło się że ostatecznie wylądowała w garażu

dodam iż podobne fajne wrażenia odniosłem jeżdżąc BMW GS900... gdyby jeszcze miał DCT i był jak dla mnie nieco niższy.... to wyjątkowo wysoka koza, jak CRF1000
Nie dziwi mnie, że Suzuki D800 V-Strom zrobił większe wrażenie, bo tak na prawdę to co odczuwamy przy przyspieszaniu motocyklem to jego siła odpychania się, czyli moment obrotowy, a silnik Suzuki jest w tym przypadku lepszy od silnika nowego Trampka. Moc w tym wypadku jest mniej ważna. Najważniejsza jest elastyczność pieca w dolnym i średnim zakresie obrotów, które wykorzystujemy na codzień
Robi72 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 28.01.2025, 12:47   #629
matjas
 
matjas's Avatar

Zapłaciłem składkę :) Dział PiD

Zarejestrowany: May 2008
Miasto: Brzezia Łąka
Posty: 14,390
Motocykl: nie mam AT jeszcze
matjas will become famous soon enough
Online: 4 miesiące 1 tydzień 5 dni 8 godz 17 min 0
Domyślnie

Dlatego to co jest na papierze jest niemal nieistotne.
Trza się karnac i zobaczyć.
Osobiście nie lubię zbytnio wysoko kręcących się silników /wyjatkiem jest k75/ i dla mnie moto musi mieć dobry dół i środek bo tym się najczęściej jeździ.
R1100 ma wszystko dobre i dół i środek a powyżej 5krpm ciągnie tak że nie chce się wierzyć w te nędzne wartości na papierze. R80 również.

Nowy dl800 zbiera mega opinie. Trampek jest dla mnie mdły - tak jak większość hond niestety. Nie wiem co w tym jest ale tak już jest.
__________________
'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa
matjas jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 28.01.2025, 15:01   #630
Janek-2004


Zarejestrowany: Mar 2020
Posty: 61
Motocykl: nie mam AT jeszcze
Janek-2004 jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 tydzień 3 dni 2 godz 54 min 7 s
Domyślnie

Mogę potwierdzić pozytywną opinię odnośnie DL800, którym jeździłem na przełomie września i października 2024. Na co dzień jeżdżę DL650 ('2021) i to był mój punkt odniesienia. Kilka tygodni wcześniej miałem okazję przejechać się Trampkiem 750. W porównaniu do DL650 to oczywiście lekkość, lepsze hamulce i czuć więcej mocy ale to nie jest zaskoczeniem. Zaskoczeniem był dziwnie działający quickshifter, który dziwnie poszarpywał ale mogło to być moje indywidualne odczucie lub nieoptymalne jego użycie. W przypadku jazdy DL800 to pamiętam, że ten wynalazek działał po prostu tak, jak czułem że powinien. Gdybym miał dzisiaj wybierać wybrałbym raczej DL800. Ciągle czekam aż Honda wypuści Trampka z systemem e-clutch wówczas po przejażdżce możliwe, że zmienię zdanie.
Janek-2004 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 06:51.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.