Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Mała Afryka - CRF 250/300 Rally i L > Dział ogólny

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 04.12.2024, 12:30   #891
janina


Zarejestrowany: May 2022
Miasto: Malbork
Posty: 23
Motocykl: crf300l
janina jest na dystyngowanej drodze
Online: 9 godz 39 min 27 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał JKB Zobacz post
Czołem.
Idąc za radą zdecydowałem się na wymianę kompletnego amortyzatora.

Wybór padł na YSS. MZ456-415TR...

1. Teraz takie pytanko bo próbuje rozszyfrować który dokładnie model i wariant wybrać.
[...]

2) Warianty w poszczególnych modelach: jak rozszyfrować parametry sprężyny? [...]
[...]
Czy ktoś z Was tu użytkuje YSSa i jest w stanie mnie pokierować? Bo chyba nie ogarniam tego.
Tabelka podpowie klik wiersze od 950 - 956. Smutna wiadomość jest taka, że maksymalny przedział to 95 - 105 kg.

Przykład "CRF 300L MOTARD (95-105 KG.) 20> MLHND168M50 300 MS MZ456-415TR-11"

Gdyby z jakiegoś powodu link nie chciał działać to dostęp do pliku jest tutaj w polu 'Category' wybieramy 'CATALOGUE'.

Pozdrawiam
janina jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 07.01.2025, 11:22   #892
janina


Zarejestrowany: May 2022
Miasto: Malbork
Posty: 23
Motocykl: crf300l
janina jest na dystyngowanej drodze
Online: 9 godz 39 min 27 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał janina Zobacz post
Smutna wiadomość jest taka, że maksymalny przedział to 95 - 105 kg.
Zdaje się, że nieprawdą jest powyższe lub prawdą ale tylko dla katalogu który udało się znaleźć. Na tej stronie można wybrać nawet 130 kg +. Jak to działa?

Z ciekawości. Może ktoś kupił i poda symbol?
janina jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary Wczoraj, 13:46   #893
JKB
o?o::...


Zarejestrowany: Sep 2024
Miasto: 3city
Posty: 4
Motocykl: CRF 300L
JKB jest na dystyngowanej drodze
Online: 5 godz 43 min 23 s
Domyślnie

Czołem Pany,
dzięki za wszystkie podpowiedzi.

Cytat:
Napisał janina Zobacz post
Tabelka podpowie klik wiersze od 950 - 956. Smutna wiadomość jest taka, że maksymalny przedział to 95 - 105 kg.

Przykład "CRF 300L MOTARD (95-105 KG.) 20> MLHND168M50 300 MS MZ456-415TR-11"

Gdyby z jakiegoś powodu link nie chciał działać to dostęp do pliku jest tutaj w polu 'Category' wybieramy 'CATALOGUE'.

Pozdrawiam
Tabelka wiele wyjaśnia dzieki, czegoś takiego wlasnie szukałem.


Zamówiłem w końcu model:
MZ456-405TR-18-85.

Czyli długość 405mm bo tak podają wszystkie źródła że do L'ki powinien być taki.

Moje odczucia są takie, że wydawało mi się że będzie sztywniejszy. Wg mnie zarówno SAG i subiektywne uczucie miękkości jest dość podobne co w oryginale. Szału nie ma jeśli chodzi o twardość ale to przetestuje dopiero w terenie. No i dupa siada podobnie jak w oryginale, może trzeba było brać ten dłuższy (415mm)

Za to tłumienie odbicia na pierwszy rzut oka jest wyczuwalne. W końcu nie czuje się jak na trampolinie.
Ewentualnie jak po testach stwierdze że sprężyna nadal jest kijowa pod moją wagę (95kg) to będę szukał samej sprężyny...
JKB jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary Wczoraj, 14:05   #894
Danny
Moderator
 
Danny's Avatar


Zarejestrowany: Jul 2019
Miasto: Trójmiasto
Posty: 1,388
Motocykl: CRF1000D, CRF300L
Przebieg: 65k+25k
Danny jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 1 dzień 13 godz 48 min 30 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Danny Zobacz post
Bierz 415TR.

CRF300L na rynkach azjatyckich (ale tylko na nich) ma amortyzator krótszy o 1 cm (405TR) od Rally (415TR) - stąd różnica w ofercie YSS i w opisie przeznaczenia tych amorów.
https://www.omniaracing.net/en/ohlin...-p-262074.html

Tyle w kwestii 405 vs 415mm.

Nie patrz na tłumienia "na pierwszy rzut oka" tylko od razu dokręć o 6-8 kliknięć od fabrycznego położenia, już będzie o niebo lepiej, i od tego poziomu zacznij dopasowywać pod siebie. Przy Twojej wadze jeszcze kilka kliknięć na pewno do tego dołożysz, ja zostałem w tych rejonach ale ważę saute 80kg.
__________________
"Jeżeli ktoś ci mówi że jesteś koniem to za pierwszym razem możesz się obrazić, za drugim razem dać w gębę, ale za trzecim razem już kup sobie siodło."
Danny jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary Dzisiaj, 12:40   #895
janina


Zarejestrowany: May 2022
Miasto: Malbork
Posty: 23
Motocykl: crf300l
janina jest na dystyngowanej drodze
Online: 9 godz 39 min 27 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Danny Zobacz post
Rozsądnie, azjaci może poza hindusami są raczej niżsi od europejczyków. Na rynek europejski ten sam amortyzator jest dłuższy, choć nie ma rysunku z wymiarami i wygląda tak.
janina jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Modyfikacje Husqvarna 701 7Greg Husqvarna 701 502 02.11.2024 12:05
Modyfikacje przy DCT mdxmd NAT - Warsztat 30 03.04.2019 11:02


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 21:56.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.