![]() |
#31 |
![]() Zarejestrowany: Jul 2019
Miasto: Zachodniopomorskie
Posty: 95
Motocykl: RD07a
![]() Online: 1 tydzień 1 dzień 11 godz 9 min 36 s
|
![]()
A to przepraszam, w kilku opisach widziałem wagę ponad 2kg. W takim razie całkiem ok.
A co do jump starterów mam pytanie. Aku w Afryce ma prąd startowy 400Ah o ile pamiętam. Jak się ma to do tych urządzeń które wg opisu generują 800-1000np? Orłem z elektryki nie jestem ale czy mogło to być przyczyną przyjaranej kostki elektrycznej ![]() Wysłane z mojego BLA-L29 przy użyciu Tapatalka |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2018
Miasto: Słocina
Posty: 1,209
![]() Online: 2 miesiące 3 tygodni 22 godz 24 min 54 s
|
![]()
Prąd to ampery, a nie amperogodziny. Jesli Afryka podczas rozruchu pobiera 400 A, to niezależnie jakie źródło zasilania podepniesz, nie popłynie większy prąd (domyślam się, że "generują 800-1000np" to maksymalny prąd jaki można pobrać z tego jump startera). Jeśli źródło (jump starter) będzie słabe, to popłynie prąd mniejszy od 400 A, ale jeśli jest mocne, to i tak większy prąd nie popłynie od tego co potrzebuje pociągnąć rozrusznik, czyli 400 A. Nie mogło zatem to być przyczyną przyjarania kostki, a zapewne jedynie te 400 A jakie popłynęło i kiepskie styki w kostce. Przy tak dużych prądach styki muszą być czyste, dobrze dopasowane i zaciśnięte. Jak zacznie iskrzyć, to błyskawicznie tworzy się niezerowa rezystancja na brudnych stykach i zaczynają się one mocno grzać. Ot, taka spawarka się robi i topi kostkę.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
![]() Zarejestrowany: Nov 2018
Miasto: Warszawa
Posty: 203
Motocykl: SD06
![]() Online: 3 tygodni 2 dni 2 godz 29 min 14 s
|
![]()
A gdzie w Africe rozrusznik pobiera 400A. Chyba się komuś coś poptaszkowało.
Rozrusznik chyba nie ma prosto licząc 4,8 KW |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2018
Miasto: Słocina
Posty: 1,209
![]() Online: 2 miesiące 3 tygodni 22 godz 24 min 54 s
|
![]()
Tego nie wiem, dlatego napisałem w trybie warunkowym. Ja próbowałem wyjaśnić całkiem co innego. Wstaw sobie pod "400" co tam uważasz za właściwe.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
![]() Zarejestrowany: Jan 2016
Miasto: Warszawa
Posty: 46
Motocykl: CRF1000
![]() Online: 4 dni 49 min 21 s
|
![]()
Wracam do swojego tematy sprzed 6 lat bo właśnie dzisiaj zabrakło mi prądu
![]() Całe szczęście nie w ciemnej d**ie tylko pod pracą. Ale żeby łatwo nie było to trzeba było kombinować przy -7 stopni. Do aku maiłem podpięty kabelek z wyjściem na klemy od jakiejś ładowarki. Był on na bezpieczniku więc prąd który brałem z aku samochodu jarał bezpieczniki tego kabelka. Finalnie kablami na styk plus i minus do masy poszło od strzała. Ktoś ma jakieś ciekawe rozwiązania z DCT? |
![]() |
![]() |
![]() |
Tags |
brak prądu , dct , jump starter |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
fox v3? suomy mr jump? arai just 1 ? | blackhorse | Kaski | 9 | 11.03.2013 22:25 |
Starter nie kręci a prądy są | SewO | Układ elektryczny i zapłonowy | 9 | 06.02.2009 22:50 |