![]() |
#121 | |
![]() |
![]() Cytat:
Potrzeba była: - umowa (może być dwujęzyczna, polsko-jakaś tam) - oryginał dowodu rejestracyjnego (+ tłumaczenie przez przysięgłego tłumacza jeśli nie jest to coś typowego czyli dokumenty np z Niemiec). - dokumenty celne (jeśli pojazdu z poza UE) - Wykonane badanie techniczne, pierwsze w kraju. No i chyba nic więcej....
__________________
"Jeżeli chcesz uniknąć krytyki: Nic nie mów. Nic nie rób. Bądź nikim" - Arystoteles |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
![]() |
![]()
Jeśli pojazd z unii to musi być wyrejestrowanie w kraju zakupu.
__________________
Są jeszcze piękne zadupia na tym świecie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Zarejestrowany: Feb 2025
Posty: 2
Motocykl: nie mam AT jeszcze
![]() Online: 1 godz 7 min 9 s
|
![]()
Pojazd juz się znajduje w europie tylko trzeba zarejestrowac, czyli umowa sprzedaży po polsku nie jest wystarczająco ?
Pozdrawiam. |
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
![]() |
![]()
Był zarejestrowany w Europie?
Jeśli tak, to zależnie od kraju tlumaczenia (i oryginały) dokumentów z urzędu zarejestrowania/wyrejestrowania. Jeśli nie: Dokumenty z odprawy celnej, przegląd w Pl, tlumaczenia dowodu rejestracyjnego z kraju pochodzenia. A tak z ciekawosci ![]() Pokaż go! Skąd jesteś ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
![]() |
![]() Cytat:
A jak nadal nie jesteś pewny, to złóż wizytę w lokalnym wydziale komunikacji.
__________________
"Jeżeli chcesz uniknąć krytyki: Nic nie mów. Nic nie rób. Bądź nikim" - Arystoteles |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
![]() |
![]()
Z racji, że nie każdy ogarnia biegi w hunterze (są w kółko) postanowiłem zamontować wskaźnik biegów.
Oryginalny kosztuje ponad 600 złociszy. ![]() ![]() Zakupiwszy najtańszy wskaźnik z ryżu i dwie wtyczki ( max. 30 zł) zmontowałem naprędce prostą instalację. Oryginalny czujnik biegów biegów w motorku już jest przygotowany do takiego upgrejdu. Ostatnio edytowane przez Artek : 02.03.2025 o 22:43 |
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
![]() |
![]()
Ale jak to, że w koło są biegi?
W senise, że np. z 5 na luz i od nowa? |
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
![]() |
![]()
Tak jakby.
Biegi 1,2,3,4 zmieniasz naciskając dźwignię palcami w dół. Redukujesz biegi podczas jazdy 4,3,2,1 naciskając piętą w dół. Jedziesz na 4 biegu. Zatrzymujesz się. Jedno kliknięcie w dźwignię palcami w dół i znów masz luz między jedynką i dwójką. Hunter ma 4 biegi. Podczas jazdy nie możesz wrzucić z 4 na luz. Jeśli podczas szybkiej jazdy na 4 biegu wciśniesz palcami dżwignię w dół to tylko rozłączysz sprzęgło. Jak jedziesz wolno na czwartym biegu to jedno kliknięcie w dół włącza 1 bieg. Dźwignia palce-pieta. Skrzynia sekwencyjna, czyli podczas jazdy jedna czynność stopą zmienia jeden bieg. To dotyczy wersji JA65 (nowszej). Starsza wersja JA55 nie miała możliwości wrzucania z 4 na luz po zatrzymaniu. Generalnie jest to bardzo fajne rozwiązanie w połączeniu ze sprzęgłem odśrodkowym. Ale trzeba się do tego przyzwyczaić. Najgorzej mają młodzi jeźdźcy, kobiety i starsi "wychowani" na demoludach ![]() ' |
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
![]() |
![]()
Wydaje się cieżkie do ogarnięcia.
Ale skoro piszesz, że fajnie to działa to pewnie tak jest. |
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
![]() Zarejestrowany: May 2010
Posty: 137
Motocykl: nie mam AT jeszcze
Przebieg: .......
![]() Online: 4 tygodni 1 dzień 14 godz 22 min 41 s
|
![]()
Ja mam tą starszą (JA55 z 2021) i biegi tutaj nie działają w kółko i żeby boło jeszcze ciekawiej to działaja w odwrotnym kierunku. to znaczy piętą wbijamy biegi do góry a palcami jest redukcja.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Honda SH 125. | Artek | Honda - inna niż AT & NAT | 68 | 01.09.2023 21:16 |
Yamaha TTR600 vs Honda XR600R vs Honda XR650R | Wolo | Inne - dyskusja ogólna | 84 | 06.02.2018 11:38 |