![]() |
#961 |
Fazi przez Zet
![]() Zarejestrowany: Mar 2009
Miasto: Berlin
Posty: 5,798
Motocykl: RD07
Przebieg: ∞
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 9 miesiące 3 tygodni 4 dni 7 godz 50 min 38 s
|
![]()
Szynszyl, czy musi być dokładnie gmp? Czy wystarczy, że tłok znajduje się w suwie pracy? Zawsze ustawiałem silnik po przejściu zapłonu i nigdy nie patrzyłem specjalnie na gmp. Luz podczas całego suwu pracy musi być zachowany.
__________________
Za dwadzieścia lat bardziej będziesz żałował tego czego nie zrobiłeś, niż tego co zrobiłeś. |
![]() |
![]() |
![]() |
#962 |
![]() |
![]()
ja ustawiam na znaki jak nie widze walkow, jak widze walki to ustawiam tak aby szczyt walka byl w osi trzonka albo na znaki na zebatce walka - to pokazuje tez poziom zuzycia lancuszka. tu jak wspomnialem mamy Over Head Valve wiec walek jest w bloku i go nie widac. oznaczenie T jest wiec widoczne w okienku na bloku za kazdym razem gdy tlok jest w GMP, ale luz reguluje sie wylacznie w GMP konczacym suw sprezania. tak sobie gdybam bo to zawory na konikach/srubach i te sa ladne bo wszystko mialem w rekach i nie sadze by samo polecialo az o ponad 0.12mm.
__________________
buziaki ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#963 |
![]() |
![]()
Jako, że Jurek lubi czajna i wszystko co związane pozwolę sobie wstawić
![]() https://www.youtube.com/watch?v=K_70...B2%D0%B8%D1%87
__________________
kto smaruje ten jedzie |
![]() |
![]() |
![]() |
#964 |
![]() |
![]()
ja nie nie lubie kitaja, ja lubie stara japonie w kazdej postaci
__________________
buziaki ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#966 |
Administrator
![]() |
![]()
Fassi , normalnie bajka , a da się toto zaprogramować na inne słowa czy inne działania
![]() To pasuje do działu dowcipy a nie garaż.
__________________
AT03 |
![]() |
![]() |
![]() |
#967 | |
Administrator
![]() Zarejestrowany: Oct 2007
Miasto: Otwock ale chętnie na Śląsk bym wrócił
Posty: 4,898
Motocykl: RD37A (Hybryda), dwie ramy RD03 w zapasie
Przebieg: ojojoj
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 5 godz 1 min 57 s
|
![]() Cytat:
Ja mam inne doświadczenia z tym gmp Znaki znakami, ale mam skrzywienie zawodowe jeszcze z czasów, gdy czołgi robilem. Tam uwzględniany był punkt bezwładności tłoka, dlatego w pewnym sensie dla dużych jednostek są dwa gmp i dwa dmp. Ustawia się to czujnikiem zegarowym i realne gmp jest wartościowością pomiędzy dwoma gmp (a to jest około 7stopni). Dopiero wówczas mogłem ruszać i regulować zawory. Czujnik zegarowy albo tak zwaną chorągiewką się to ustawialo. We współczesnej technice przy silnikach Vanguard (przemysłowe silniki Briggs & Stratton) zawory ustawiane są 5-7 stopni za gmp aby totalnie odprężyć popychacze Ot taka ciekawostka
__________________
Ramires Serwis HONDA Industrial / maszyny i urządzenia spalinowe - Otwock / Józefów |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#968 |
![]() |
![]()
ale w Vanguardzie chodzi jeszcze o to, że te silniki mają odprężniki - jak ustawisz na GMP to po prostu nie odpalisz.
__________________
'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa |
![]() |
![]() |
![]() |
#969 | |
Administrator
![]() Zarejestrowany: Oct 2007
Miasto: Otwock ale chętnie na Śląsk bym wrócił
Posty: 4,898
Motocykl: RD37A (Hybryda), dwie ramy RD03 w zapasie
Przebieg: ojojoj
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 5 godz 1 min 57 s
|
![]() Cytat:
w Hondach i klonach jest na wydechowym.
__________________
Ramires Serwis HONDA Industrial / maszyny i urządzenia spalinowe - Otwock / Józefów |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#970 |
![]() |
![]()
to napisz PO CO w Vanguardzie są naprężone laski popychaczy przed GMP i tuż po
![]() nie szukam miodu w d - serio pytam. według mojej wiedzy te silniki mają tak to zrobione aby wspomóc odpalanie.
__________________
'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa |
![]() |
![]() |