![]() |
|
Silnik, sprzęgło, skrzynia Montaż i demontaż elementów silnika: sprzęgła i skrzyni , wymiana łańcuszków rozrządu, demontaż głowic i zaworów, pomiary kompresji, ciśnienia oleju, serwisowanie zaworów i gniazd, tłoków i pierścieni. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#101 |
Administrator
![]() |
![]()
Ale nie napisałeś na jakich oponach , na 130ach 49 jest fabryczne ale na 140ach 46 staje się fabryczne. Matematyka to potwierdza.
__________________
AT03 |
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
![]() |
![]()
Tak jak fabryka zaleca 130.
__________________
RD 03 TO NAJSTARSZA AFRYKA ![]() ![]() XRV 650 THE LAST TRUE DUAL SPORT BIKE ON EARTH http://www.youtube.com/watch?v=fnEHAjt_XPw |
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Administrator
![]() |
![]()
No to dorobiłem trochę km na 46z , jakiś ok 1000 czy z hakiem.
Jak by to powiedzieć , przez 22 lata miałem wyrywną trójkę a teraz jest odrobinkę spokojniejsza już nie rwie. Ale jest przyjemnie , taka bardziej zrównoważona, oczywiście to niewielka różnica ale mogę powiedzieć że tak jak bym zaczął być z inną ![]() Biegi ciutek dłuższe niby to tylko 6,15% plus wyższy kształt adventura względem anakina to niech będzie 7% , ale to czuć ( choć wielu nie czuje braku powietrza w kole ![]() 140 , silnik cichszy obrotów mało , 160 mija bez wahania i leci dalej. Można by rzec że zamieniłem nieco "terenu" na trochę "asfaltu". Spalanie się raczej nie zmieniło, nie tankowałem pełno/pełno, ale po kontrolkach to spokojnie do 5/ ok 5 się wyrobiła. Prędkość minimalna na 5ym utrzymała się , generalnie nie schodzę poniżej 3tysobr. Przypomnę że obecne 16/46 przy oponie 140 to mniej więcej przełożenia fabryczne. A 49 w powyższym układzie było krótsze/ostrzejsze. No i wyszło że po 22 latach z jedną mam teraz jakby drugą , czyli nie zawsze trzeba zmieniać motocykl żeby coś zmienić ![]()
__________________
AT03 |
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]()
__________________
RD 03 TO NAJSTARSZA AFRYKA ![]() ![]() XRV 650 THE LAST TRUE DUAL SPORT BIKE ON EARTH http://www.youtube.com/watch?v=fnEHAjt_XPw |
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
![]() |
![]()
hehe Dzieju - ciekaw jestem czy jeszcze ktoś ma na FAT taki staż z jednym motocyklem jak Ty. No i oczywiście taki staż z RD03. Podziwiam i szanuję.
Wiem o Kuflu i Kwintalu, których 'trójki' też mają sporo w kościach i z nimi ale nie wiem czy AŻ tyle. Może jakiś konkurs ![]()
__________________
'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa |
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
Administrator
![]() |
![]()
No widzisz , skoro mam odmienioną to teraz trzeba sprawdzić czy wytrzyma kolejne 22 lata
![]() Niektórzy , zmieniają , szukają , próbują , poszukują innych doznań.....i często ciągle im czegoś brakuje. Znaczy mimo wielu motocykli ciągle nie mają tego co by ich zadowalało. A może nie wiedzą czego chcą , a może nie potrafią tego określić , a może tak lubią. Każdy ma trochę inaczej. Nie mam na to czasu od razu wybieram to co chcę i nie tracę go na szukanie. Wypadało by teraz zmienić łańcuch i zdawczą do tej nowej tylnej zęmbatki ale do 70tyskm już tak niedaleko ![]()
__________________
AT03 |
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
Pracuj uczciwie dla dobra swego kraju- dostaniesz rentę , bilet do raju
![]() Zarejestrowany: Mar 2015
Miasto: Dzierżoniów
Posty: 1,046
Motocykl: RD03
Przebieg: 12 000
![]() Online: 1 miesiąc 1 dzień 16 godz 23 min 19 s
|
![]()
Ja tam mojej trójeczki nie mam zamiaru się pozbywać.
Mimo że jest jeszcze dr 650 se , baghira, tenere 700, trial , gs, zawsze będzie miejsce na rd03. Zapewne z tego powodu że mega fajnie mi się tym jęździ, mimo jej wieku, fajny moment, wygoda, zawieszenie i radzi sobie w każdych warunkach. Co do części nie miałem problemu z zamiennikiem amora tylnego, reszta to w większości transalp, no chyba że mam złą wiedzę. Zawsze dowiozła i bez dziwnych awarii ( jak zw dr - wiecznie coś) |
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
![]() |
![]()
Raczej Transalp to w większości RD03
![]() ![]() ![]()
__________________
RD 03 TO NAJSTARSZA AFRYKA ![]() ![]() XRV 650 THE LAST TRUE DUAL SPORT BIKE ON EARTH http://www.youtube.com/watch?v=fnEHAjt_XPw Ostatnio edytowane przez majo : 18.03.2025 o 11:40 |
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
Administrator
![]() |
![]()
Kiedyś miałem ochotę na kupienie , zbudowanie takiej dakarówki a potem mi przeszło , nie wykorzystałbym jej możliwości a dla samego wydania kasy i jeżdżenia jak normalną trójką nie ma sensu.
Takie coś to tylko dla tych co wykorzystują zawieszenie w 100%. Kupić sprzęt 700KM i jeździć jak dupowozem do marketu? Bezsens. Mieć motocykl 160KM i braki w umiejętnościach nadrabiać elektroniką by nie zginąć? Kolejny bezsens. Uważam że umiejętności manualne są kluczowe których żaden bezpiecznik lub kontrolka nie wyłączy. Ale odbiegam od tematu. Części do trójek jeszcze jakieś są , czasem trzeba poszukać, no i pewnie mają szansę być dłużej niż do pozostałych XRVek z racji Trampków i podobieństw niektórych Fakt niektórych brakuje dlatego nie staram się ich zniszczyć. Trójka wymaga innego podejścia niż świeży kilkuletni sprzęt do którego graty się bierze z półki sklepowej. Każdemu kto nie jechał trójką polecam , potem już jest inaczej ![]() Jak widać mnie trzyma 22 lata i puścić jakoś nie chce.
__________________
AT03 |
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
![]() |
![]()
To mnie już trzyma 18 lat i 3 sztuka cieszy właściciela. Kolejną chce zbudować dla syna za jakiś czas.
__________________
RD 03 TO NAJSTARSZA AFRYKA ![]() ![]() XRV 650 THE LAST TRUE DUAL SPORT BIKE ON EARTH http://www.youtube.com/watch?v=fnEHAjt_XPw |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Pomoc w diagnozie - brak zapłonu na niskich obrotach/brak reakcji na regulację śrubą mieszanki | Wasyl91 | Uklad paliwowy i wydechowy | 4 | 14.04.2023 17:00 |
Brak prądu. Rd 07a | Harnaś | Układ elektryczny i zapłonowy | 15 | 16.08.2016 08:49 |