![]() |
#221 |
Zarejestrowany: Mar 2025
Miasto: Kolbuszowa
Posty: 11
Motocykl: CRF1100
![]() Online: 6 godz 7 min 28 s
|
![]()
Podpowiedzcie mi czy są jakieś zamienniki aku do afryki 1100? Umiejscowienie i sposób montażu wymusza pozycje poziomą, czy wkładając inny niż ten oryginalny to nic się nie będzie działo, tzn płyn się z niego nie wyleje itp.? Nie jestem ekspertem więc pytam bardziej obytych z tematem
|
![]() |
![]() |
![]() |
#222 |
![]() |
![]()
Żeby wsadzić zamiennik wymiary są potrzebne, mój w Crosstourer też leży AGM np będzie u mnie
__________________
kto smaruje ten jedzie |
![]() |
![]() |
![]() |
#223 |
Zarejestrowany: Mar 2025
Miasto: Kolbuszowa
Posty: 11
Motocykl: CRF1100
![]() Online: 6 godz 7 min 28 s
|
![]()
Wymiary to swoją drogą, z tego co ja gdzieś wyczytałem to z leżących to mogą być AGM i żelowe, klasyczne z elektrolitem to raczej w pionie wiec pewnie odpada... dobre informacje znalazłem?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#224 |
Administrator
![]() |
![]()
Wstępnie dobre co do możliwych pozycji akumulatora ale kolejnym tematem jeśli chodzi o zamiennik to prądy i napięcia.
Musisz brać pod uwagę co przewidział producent jedne ładujesz np do ok 14.4 inne do 14.8V , instalacja jest pomyślana pod pewien typ choć mogą być przemyślane określone odstępstwa. Przy chorych cenach warto się rozejrzeć co się da poszukać albo nie brnąć w motocykl generujący duże niczym nie uzasadnione koszty. Tych kosztów eksploatacyjnych widzę że nie wszyscy biorą pod uwagę , a potem zdziwienie. Jest motocykl ale na benzynę zabrakło?
__________________
AT03 |
![]() |
![]() |
![]() |
#225 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2009
Miasto: Ålesund, N
Posty: 342
Motocykl: nie mam AT jeszcze
Przebieg: Rosnacy
![]() Online: 1 tydzień 1 godz 2 min 16 s
|
![]()
Może być jeszcze LiFePO4 w szczególności gdy orginal to AGM
__________________
Całego świata nie zmienisz ... Ludzi do miłości nie zmusisz, ani nawet do lubienia ciebie. Zawsze jednak masz wpływ na to , jaki jest ten kawałek świata wokół Ciebie i kto się w nim znajduje. https://youtu.be/skPjiSzR9n4?si=bnBpO9UVjUZGes_2 |
![]() |
![]() |
![]() |
#226 |
CRF 1100 ATAS
![]() Zarejestrowany: Oct 2020
Miasto: Kraków i okolice
Posty: 228
Motocykl: CRF 1100 ATAS
![]() Online: 1 miesiąc 3 tygodni 10 godz 8 min 14 s
|
![]()
Skibol83 - kup oryginał - albo odpowiednik:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#227 |
Zarejestrowany: Mar 2025
Miasto: Kolbuszowa
Posty: 11
Motocykl: CRF1100
![]() Online: 6 godz 7 min 28 s
|
![]()
Oryginalny aku kosztuje coś pod 2 tys.... porazka, zamiennik w granicach 600 - 900. Wolałbym kupić jakiś zamiennik a za reszte coś innego dokupić .
|
![]() |
![]() |
![]() |
#228 | |
![]() Zarejestrowany: Jan 2017
Miasto: Warszawa
Posty: 370
Motocykl: Tenere 700
![]() Online: 1 miesiąc 1 tydzień 2 dni 5 godz 57 min 14 s
|
![]() Cytat:
- w H-D oryginał wymieniłem po 10 latach (i nadal działał...), - w kolejnym jeździł 4 lata i sprzedałem motocykl, - w Vespie 250 padł po 7 latach, - w Vespie 300 jeździ już 4 lata Z zamiennikami miałem całkowicie odmienne doświadczenia: - nowy JMT, z którym kupiłem H-D wytrzymał niecały rok- nawet nie reklamowałem, tylko kupiłem oryginał, - zamiennik - Varta w Vespie padła zaraz po gwarancji - odżałowałem i kupiłem taki jak zaleca producent, Wiem, że 2000 zł za akumulator do jednak dużo, nawet bardzo, ale skoro jedyna alternatywa to 600 - 900 zł i to w dodatku niesprawdzona, to poważnie zastanowiłbym się nad kupnem oryginału. Przeczytaj kilka postów wyżej o doświadczeniach Rafał_RD. Okazało się, że te tańsze zamienniki nie działały, dopiero ten za 1200 zł. Nieraz okazuje się, że co tanio, to drogo... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#229 |
Zarejestrowany: Mar 2025
Miasto: Kolbuszowa
Posty: 11
Motocykl: CRF1100
![]() Online: 6 godz 7 min 28 s
|
![]()
Wiesz coooo. Może nie tyle że padl, motorek ma już 5 lat, kupiony od handlarza, cholera wie ile stał bez ładowania, ogólnie przyjechał z francji, tam też nie wiem ile stał i w jakich warunkach.
Ogólnie już kiepsko kręci. Ladowalem go całą noc, a na drugi dzień postał parę godzin i już ledwo zapalił. A jak już robię przegląd to chce i aku wymienić i będę miał spokój. |
![]() |
![]() |
![]() |
#230 |
![]() |
![]()
Ale co to znaczy ledwo zakręcił. 1100 tak ma. Wydaje się, że po drugim starcie już się rozładuje. Ona ma mniejszy akurat niż 1000 miały.
Ja swój rozładowałem do zera. w pierwszym roku , bo zostawiłem zapłon na 2 h . Drugi raz w garażu chyba też zapomniałem, i zdechł. Odpalałem od samochodu i teraz piąty rok mu idzie , po zimie i 5 miesiącach odpalił od strzała. Jak zmierzony i sprawny to bym nie ruszał. A swoją drogą to JMT ma zamienniki za mniej niż 600 zł ![]() Wysłane z mojego SM-S911B przy użyciu Tapatalka
__________________
Pozdrawiam, łajza na Crf110 |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Akumulator NAT | luk2asz | NAT - Warsztat | 144 | 21.01.2025 11:19 |
Akumulator do AT | Kobra | Układ elektryczny i zapłonowy | 29 | 26.02.2018 17:05 |
Akumulator | czosnek | Wszystko dla Afryki | 54 | 29.02.2016 01:42 |
Akumulator do 0 7a | jorge | Układ elektryczny i zapłonowy | 39 | 30.01.2015 11:43 |
[FAQ] Akumulator | podos | Regularne czynności serwisowe | 13 | 05.01.2009 11:31 |