|
![]() |
#1 |
![]() |
![]()
zacząłem czytać, twój wpis globalnie i byłem pewien, że piszesz czy lepiej jechać na wschód czy na zachód
![]() i mówię sobie... hm... nie wyspał się ![]() nie ma co jojczyć - każda technika lubi czasem pokazać pazury. JEDNAKOWOŻ w dobie padających ekranów tabletów/kokpitów to już nie robi się ciekawe. I TO myślę, że jest przegięciem, którego nie jestem w stanie pojąć i zaakceptować. reszta... no cóż. wszystko się komplikuje bo rynek tego chce. dzięki Bogu wciąż mamy wybory - RD03 vs NATDCTATAS choćby. życzę aby każdy mógł świadomie tych wyborów dokonywać, pozostawać przy nich z przekonaniem jednocześnie nie obrzydzając innym życia.
__________________
'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ReGeNeRaToR
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Olsztyn
Posty: 661
Motocykl: RD07
![]() Online: 1 miesiąc 1 tydzień 14 godz 18 min 49 s
|
![]()
W starych afrach też padają tripy , regulatory , pompy.
W NAT 1100 nic mi nie padło z elektroniki. I teraz ciekawostka widziałem 30 letniego tripa na sprzedaż za 1100 PLN i ekran do NAT 1100 za 1200PLN Jeszcze z rok może dwa i części do nowych modeli będą tańsze niż do starych.
__________________
END of TRANSMISSION |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Administrator
![]() |
![]()
Tylko dopowiem dla jasności że wiem do czego służy kontrolka check , złącze obd i co z tym robić , wbrew temu co niektórzy sądzą. Wiem też o możliwościach obecnych ale im więcej wiedzy tym dalej w las i chęć nie brnięcia w te kolorowe popsute już na etepie produkcji sprzęty.
R2d2 nie mów tego głośno bo w mojej trójce nigdy nie padła pompa ani regulator więc o tym padaniu to nieprawdziwe pogłoski rozgłaszasz ![]() A jak się komuś zwyczajnie zużyły styki w pompie które wytrzymują ok 80tyskm czy zużył regulator po 20 latach to nie jest padanie tylko eksploatacja. Jeden leje benzynę i jedzie drugi zabiera laptopa na wyjazd by mógł wrócić....albo nie wrócić ale za to będzie wiedział dlaczego. Niech tam sobie każdy swoją rzepkę skrobie.
__________________
AT03 |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
![]() Zarejestrowany: Feb 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 546
Motocykl: CRF1000
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 3 dni 20 godz 41 min 57 s
|
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Michał
![]() |
![]() Cytat:
Piękne moto, ale trzeba być serio nienormalnym; żeby płacić ponad 20k za 07 ![]() Zaraz ceny RD dogonią duże CRF. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
Tags |
naprawa silniczka dct , silniczek dct |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Skrzynia biegów. | mazurrd07 | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 0 | 20.01.2017 22:34 |
Dwignia biegów | hero | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 4 | 24.08.2008 01:59 |