Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat CRF 1000 / CRF 1100 > Gadżety / wyposażenie

Gadżety / wyposażenie Dodatki, które możesz zamontować.

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 19.06.2023, 14:58   #61
Melon
 
Melon's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Mar 2012
Miasto: Lublin
Posty: 5,458
Motocykl: cz350/ bandit600/ zx12r/ varadero/vfr1200xd
Melon jest na dystyngowanej drodze
Online: 4 miesiące 1 dzień 12 godz 51 min 29 s
Domyślnie

Używam tylko ori bo sumasumarum wychodzą tak samo jak tańsze-przebieg/kasa. Na oryginałach zrobiłem ponad 50kkm, nowy komplet ori 420zł , hamowniki dalej tak samo działają i tarcz nie specjalnie zjadają. Jeszcze tylne można przytanić.
__________________
kto smaruje ten jedzie
Melon jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 19.06.2023, 20:01   #62
rafal11


Zarejestrowany: Dec 2020
Miasto: Wawa
Posty: 163
Motocykl: Africa AS 1100DCT
rafal11 jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 tydzień 1 dzień 13 godz 46 min 49 s
Domyślnie

Gdzie masz komplet na obie tarcze za 420 Na jedna kosztuje ponad 300... I u mnie oryginały po 12tys nie nadają się do jazdy.
rafal11 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 19.06.2023, 20:23   #63
Emek
I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24
 
Emek's Avatar

Zapłaciłem składkę :) Dział PiD

Zarejestrowany: Aug 2015
Miasto: Scyzortown
Posty: 11,151
Motocykl: No Afrika anymore
Emek jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 rok 7 miesiące 1 tydzień 4 dni 7 godz 33 min 50 s
Domyślnie

43 funty na ebay. Ja zrobiłem ponad 40k a kolega greenman swoje dołożył. 12k na komplecie to jakaś porażka. W żadnym motocyklu oprócz enduro nie zjadło mi klocków przy takim nalocie.
Emek jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 19.06.2023, 21:03   #64
Melon
 
Melon's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Mar 2012
Miasto: Lublin
Posty: 5,458
Motocykl: cz350/ bandit600/ zx12r/ varadero/vfr1200xd
Melon jest na dystyngowanej drodze
Online: 4 miesiące 1 dzień 12 godz 51 min 29 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał rafal11 Zobacz post
Gdzie masz komplet na obie tarcze za 420 Na jedna kosztuje ponad 300... I u mnie oryginały po 12tys nie nadają się do jazdy.
No jak nie masz kolegów w serwisie to tak kosztują, możesz też założyć brembo czerwone koleżka chwali w ktm 1290.
Ale wracając do cen klocków to nas robią na sucho, dziś odbierałem klocki do ciężarowego Volva cena 460zł netto na oś gdzie jest w klocku 2cm okładziny ciernej, klocki ori ale nie z serwisu.
__________________
kto smaruje ten jedzie
Melon jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 03.01.2025, 11:34   #65
marecki999
 
marecki999's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Nov 2010
Miasto: Węgorzewo
Posty: 445
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 40
marecki999 jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 tygodni 6 dni 9 godz 16 min 52 s
Domyślnie

Macie namiar gdzie są w Pl dostępne- ,, WESRAHY ,, na przod
lub oryginały ?
__________________
MAZURY CUD NATURY
marecki999 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 29.03.2025, 18:12   #66
LordCYCU
 
LordCYCU's Avatar


Zarejestrowany: Jan 2020
Miasto: Warszawa
Posty: 51
Motocykl: CRF1000 '19 MT SD06
LordCYCU jest na dystyngowanej drodze
Online: 5 dni 14 godz 31 min 26 s
Domyślnie

Mam taką sprawę :-)

W zeszłym roku zmieniłem przednie klocki hamulcowe na czerwone Brembo. Po jednym sezonie stwierdziłem, że chyba trafiłem na jakieś podróbki - przy mocnym hamowaniu zaczynały skrzeczeć pod koniec fazy hamowania, a i siła hamowania wydawała mi się słaba. Przejechałem na nich jakieś 9000 km.

No dobra, w tym roku założyłem Nissiny 2P-371ST. Różnica jest spora, naprawdę czuć poprawę.
Ale - pojawił się inny problem. Zrobiłem na nich już z 150km i od początku przy lekkim hamowaniu zaczęły piszczeć. Podczas montażu nie mogłem znaleźć starych OEM-owych klocków, więc założyłem je bez blaszek.

Pomyślałem sobie: skoro założyłem Nissiny, a OEM-y to też pewnie były Nissiny, to blaszki powinny pasować. Przy wymianie na Brembo ich nie przełożyłem, o ile dobrze pamiętam, wydawało mi się, że się nie dało. No i teraz przekopałem wszystkie swoje "przyda się" - niestety, nie mogę tych starych klocków nigdzie znaleźć :-(

Mam więc kilka pytań:

Czy te blaszki są niezbędne?
Czy to one mogą odpowiadać za eliminację pisków?
A może wystarczy posmarować tył klocka jakimś smarem/pastą? https://www.petrostar.pl/chemia/smar...078#w183558551

Internet mówi, że tak/nie, tak i tak...
LordCYCU jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 29.03.2025, 21:36   #67
Jarczoq
 
Jarczoq's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Jul 2017
Miasto: Poznań
Posty: 361
Motocykl: RD07a
Przebieg: ^90 000
Jarczoq jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 tydzień 2 dni 23 godz 2 min 9 s
Domyślnie

Przekladki zwane "blaszki" są by eliminować tzw. piski. Kiedyś były jeszcze stosowane przekładki z włókna szklanego, które dodatkowo izolowały termicznie. Same klocki można posmarować, ale musi to być pasta do tego przeznaczona. Przypomina ona plastelinę. Typowy smar się nie nadaje. Jeśli chodzi o klocki Vesrah, to dystrybutor jest w okolicy W-wy. Polecam również klocki SBS. Natomiast Brembo mają znacząco lepszą progresję i dozowalność, jak są mocno rozgrzane. Do cywilnej jazdy, po za torem mi nie pasują, podobnie jak większość sinterowych klocków.
Jarczoq jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
klocki hamulcowe przednie giennios Hamulce, kola, opony 17 07.05.2018 18:26
klocki hamulcowe skiper Hamulce, kola, opony 3 04.03.2013 18:25
klocki hamulcowe SBS??? firefighter80 Hamulce, kola, opony 11 01.05.2008 22:47


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 11:59.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.