![]() |
|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
![]() |
|
Narzędzia wątku
![]() |
Wygląd
![]() |
|
![]() |
#1 |
mistrzu
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 1,956
Motocykl: RD03
Przebieg: ?
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 2 miesiące 4 tygodni 1 dzień 6 godz 21 min 0
|
![]()
Wspomniane inne dysze główne mają za zadanie te różnice temperatury niwelować. A jesli dysze sa takie same to z tyłu iglica jest inna- np trampek. Problem z tylnym cylindrem (cylindrami ) występował od czasów wiatrem pędzonych Indianów forek , albo i wcześniej i chłodzenie cieczą do końca to nie wyeliminowało. Poniewaz całkiem spory procent ciepła np z kolektora przekazywany jest przez otoczenie - powietrze.
Wracając do afryczki - wkręć zalecane dpr8ea9 lub odpowiednik - takie same w obu garach.
__________________
Enduro i ADV Ostatnio edytowane przez Dzieju : 15.12.2009 o 09:57 |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Zagadka: co to za stelaże? | Mixajlo | Wszystko dla Afryki | 9 | 24.09.2013 13:05 |
Zagadka z zaworami | Cezary | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 15 | 28.06.2013 22:16 |