Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Silnik, sprzęgło, skrzynia

Silnik, sprzęgło, skrzynia Montaż i demontaż elementów silnika: sprzęgła i skrzyni , wymiana łańcuszków rozrządu, demontaż głowic i zaworów, pomiary kompresji, ciśnienia oleju, serwisowanie zaworów i gniazd, tłoków i pierścieni.

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 09.12.2009, 13:31   #11
Franz
Stary (P)iernik
 
Franz's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Świeradów Zdrój
Posty: 3,769
Motocykl: XR400 , XR650L XL600V
Franz jest na dystyngowanej drodze
Online: 4 miesiące 2 tygodni 6 dni 9 godz 39 min 10 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał podos Zobacz post
Tez niedawno to odkrylismy. Mocno schowane to było
Ale warto o tym wspominać przy sprzedazy - a przy zakupie masz element przetargowy.

Co do cech uzytkowych:

Szwajcar i Austriak
pali wiecej niz 7a
ma gorsze zawieszenie niż "stara siódemka" - bo bez regulacji

reszta to nieznaczace detale.
Przy kupnie o takich rzeczach nie należy wspominać nawet , bo musieli by o tym wiedzieć. Nie wie zapewne 99,99 procent użytkowników
Uznaliby za fantastę co chce urwać z ceny za coś izulorycznego ( nie wiem czy określenie gramatyczne jest )
Różnica w cenie 1995 -1996 nie większa niż 200 euro przyjmując taki sam stan motocykla
Natomiast jeżdżący niemieccy turyści na XRV cenią bardziej RD07 niż RD07a
Coś takiego jak Mercedes W123 a W124
-mowiąc o RD07 - to jeszcze ta dobra Afryka
__________________
<font color=#ffff00><b>.<font color=#000000>Tylko dwie rzeczy są nieskończone</font></b><font color=#000000>: <b>Wszechświat oraz ludzka głupota</b>, <b>choć nie jestem pewien co do tej pierwszej</b>. </font><b><font color=#000000>...  ( A.E)</font></b></font>

Ostatnio edytowane przez Franz : 09.12.2009 o 14:04
Franz jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 09.12.2009, 14:05   #12
podos
 
podos's Avatar


Zarejestrowany: Jan 2005
Miasto: Kraków
Posty: 3,988
Motocykl: RD07a
Galeria: Zdjęcia
podos jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 tygodni 6 dni 14 godz 28 min 34 s
Domyślnie

Wylacznie z powodu regulowanego zawieszania.

Znajdz mi kogoś kto by nie chciał zeby mu moto mniej paliło przy dokladnie tych samych parametrach. No juz nie przesadzajmy.
__________________
pozdrawiam, podos
AT2003, RD07A
------------------
Moje dogmaty
0. O chorobach Afryki: (klik)
1. O Mikuni: Wywal to.
2. O zębatce: Wypustem na zewnątrz!!!
3. O goretexie: Tylko GORE-TEX
4. O podróżach: Jak solo to bez kufrów
5. O łańcuszkach rozrządu: nie zabieram głosu.
6. Lista im. podoska Załącznik 10655
7. O BMW: nie miałem, nie znam się, nie interesuję się, zarobiony jestem.
8. O KN: Wywal to.
9. O nowej Afripedii: (klik)
podos jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 09.12.2009, 14:15   #13
czosnek
 
czosnek's Avatar


Zarejestrowany: May 2008
Miasto: Kraków/Brzozów/Gdańsk/Zabrze
Posty: 2,967
Motocykl: RD07a/1190r
czosnek will become famous soon enough
Online: 11 miesiące 6 dni 11 godz 35 min 34 s
Domyślnie

A ja i tak uważam, że mój szwajcar 07a ma fajniejszy dźwięk od 07a właściwej
__________________
Wiesz... taki kuter...

czosnek jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 09.12.2009, 14:17   #14
rambo
 
rambo's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2005
Miasto: Wrocław
Posty: 7,450
Motocykl: Nie mam już Afryki
rambo jest na dystyngowanej drodze
Online: 4 miesiące 2 dni 2 godz 39 min 26 s
Domyślnie

Regulowane zawieszenie OK. To duży plus. To jedna sensowna przewaga nad rd07a. Korki spustowe w goleniach z przodu tez. To że stara ma 4 cewki a nowa dwie to już nikomu chyba nie robi róznicy. Nowocześniejsze gaźniki od 96 to dla mnie warta świeczki impreza skoro miałbym za to dopłacić 200eu jak pisze Franek. Po jednym sezonie by się zwróciło.

Różnice między rd07 a rd07a mogą wyjść np w lakierach w nowych siódemkach pod 2000r. Ponoć ekologia wymusiła wodne.
No i zapomniałem ze stara siódemka ma 3 konie wiecej i 3Nm
rambo jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 09.12.2009, 23:40   #15
daniel_87
 
daniel_87's Avatar


Zarejestrowany: May 2008
Miasto: łódź
Posty: 411
Motocykl: R 1100 GS
daniel_87 jest na dystyngowanej drodze
Online: 4 dni 22 godz 27 min 57 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Franz Zobacz post
To był Austriak
Jestem trochę mądrzejszy . Znaczy się z Austrii są be?
Motocykl był bardzo zadbany i łyknąłem bez zastanowienia choćby miał
jakieś wady 07 ( Afra ma wady? o których nie wiem?)
Motocykl na wykończeniu miał pompę paliwową - o czym poinformował własciciel
i o to przekazałem łacznikowi
Myślę ,ze "łacznik" nie żywi urazy ...?

Łącznik mysle ze ne zywi, moto bardzo ładne zadbane nie powiem zlego slowa tylko 1 raz sie z taką mieszanką spotkalem.
daniel_87 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 11.12.2009, 08:44   #16
lacznik78
 
lacznik78's Avatar


Zarejestrowany: Sep 2008
Miasto: lodzkie
Posty: 81
Motocykl: RD07a
Przebieg: 42000
lacznik78 jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 tydzień 1 dzień 8 godz 2 min 22 s
Domyślnie

Pewnie że zadowolony jestem, a spalanie bez tragedii, w 5 litrach się mieszczę, no ale ja dość spokojnie jeżdżę...
lacznik78 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 11.12.2009, 10:23   #17
samul
 
samul's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2008
Posty: 1,420
Motocykl: RD07a
Przebieg: 43k+
samul jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 tygodni 3 godz 22 min 21 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał podos Zobacz post
Tez niedawno to odkrylismy. Mocno schowane to było
Ale warto o tym wspominać przy sprzedazy - a przy zakupie masz element przetargowy.

Co do cech uzytkowych:

Szwajcar i Austriak
pali wiecej niz 7a
ma gorsze zawieszenie niż "stara siódemka" - bo bez regulacji

reszta to nieznaczace detale.
Ja sie tylko zapytywuje, Podos, co ty masz do mojej Czarnej Milki, co?
samul jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 01:23.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.